Nou en... al is het maar om Kuik klein te krijgenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je hem kopieren
Titanic, of alle seizoenen van GTSTquote:
is dat wel legaal? De politie heeft vorige maand hier nog twee computers in beslag genomen en daar stond alleen maar anime op, volgende week mag ik gaan schoffelenquote:
Je zou ook kunnen proberen een serieus antwoord te gevenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Titanic, of alle seizoenen van GTST
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:42 schreef o.us het volgende:
Tevens faal van het jaar: http://timkuik.com/2009/0(...)rolling-me/#comments
Kuikermeuk?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar heb je handige programma's voor, zodat je dat soort kankermeuk eruit ken gooien
Yes manquote:
Dat doe ik inderdaad sinds een paar jaren. Alleen blijft het aantal games op de pc maar dalen.quote:
tsja.. games vallen uiteraard onder software. Het downloaden van software en het kraken daarvan is dan weer WEL verboden. Maar een heleboel mensen besluiten na het illegaal downloaden van de games toch een legale versie aan te schaffenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat doe ik inderdaad sinds een paar jaren. Alleen blijft het aantal games op de pc maar dalen.
Kijk, eigenlijk zou het downloaden en kopiëren me aan m'n reet roesten, muziek en films boeien me niet. Maar bij games denk ik de laatste jaren toch anders omdat goede titels niet meer op de pc komen.
Sorry, maar tegenwoordig heeft een goede usenet-provider een retentie van 200+ dagen en het groeit langzaam naar de 400. Met usenet haal ik met gemak de 20Mbit, en daar kan ik met de torrents alleen van dromen... Ik denk dat het gewoon aan ligt waar je precies downloadt...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:59 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Tevens, om nog een keer het argument dat nieuwsgroepen beter zijn dan torrents uit de weg te ruimen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
To sum it all up:
Torrent hebben betere pre-times (releases zijn als eerste via torrents beschikbaar, vaak sneller dan vele topsites)
Torrents zijn sneller, in theorie kan ik ik vele gbit's leegtrekken via torrents, ware het nie tdat de HDD's van tegenwoordig die snelheden nog niet aankunnen.
Torrents hebben een veel betere retentie.
Torrents zijn gratis, te allen tijde.
[ afbeelding ]
Precies. Een goede site haalt met gemak een retentie van een aantal jaar op de meeste downloads. Daarnaast is 20mbit nu niet bepaald snel. 100mbit haal je met torrents met gemak zonder hiervoor extra te betalen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Sorry, maar tegenwoordig heeft een goede usenet-provider een retentie van 200+ dagen en het groeit langzaam naar de 400. Met usenet haal ik met gemak de 20Mbit, en daar kan ik met de torrents alleen van dromen... Ik denk dat het gewoon aan ligt waar je precies downloadt...
Alleen jammer dat je HDD die snelheid niet bij kan benen of je moet een heul dikke RAID setup hebben..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:13 schreef Jahr00n het volgende:
Whehe ik haal 2000mbit met mijn privé satelliet.
Ja, totdat je wakker werdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:13 schreef Jahr00n het volgende:
Whehe ik haal 2000mbit met mijn privé satelliet.
100mbit? Sorry hoor... dat haalt het gros van Nederland niet. Je kan nooit sneller downloaden dan wat je internetverbinding toe laat. Ik heb een 20Mbit abbo en kan dus nooit met 30Mbit of sneller downloaden. En 20Mbit niet bepaald snel? Ja, als je een glasvezelverbinding heb van 100+Mbit, dan is het niet snel nee, maar ik vind een dvd binnenhalen in 3 kwartier (dus ongeveer 20Mbit) niet bepaald langzaam.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:04 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[..]
Precies. Een goede site haalt met gemak een retentie van een aantal jaar op de meeste downloads. Daarnaast is 20mbit nu niet bepaald snel. 100mbit haal je met torrents met gemak zonder hiervoor extra te betalen...
HIIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIquote:De omstreden downloadsite The Pirate Bay blijft voorlopig online voor Nederlandse gebruikers. De Zweedse oprichters van de website zeggen geen eigenaar meer te zijn. Bovendien is het beheer naar hun zeggen overgedragen aan een bedrijf op de Seychellen.
Daarnaast zouden er technische hindernissen zijn om de website voor Nederlandse gebruikers te blokkeren. Nederlandse downloaders kunnen zich verschuilen achter een anoniem ip-adres, waardoor het onmogelijk wordt om deze tot Nederland te herleiden.
Sterker nog, als windows 95 niet zoveel illegaal was gekopieerd en daarmee op zoveel computers terecht was gekomen had microsoft nooit de marktpositie gehad die ze nu hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
tsja.. games vallen uiteraard onder software. Het downloaden van software en het kraken daarvan is dan weer WEL verboden. Maar een heleboel mensen besluiten na het illegaal downloaden van de games toch een legale versie aan te schaffen
Waarom zou dat kanaal sneller zijn dan usenet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:59 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Torrent hebben betere pre-times (releases zijn als eerste via torrents beschikbaar, vaak sneller dan vele topsites)
Ik zie nog geen torrents die met 20 Gb geupload worden.quote:Torrents zijn sneller, in theorie kan ik ik vele gbit's leegtrekken via torrents, ware het nie tdat de HDD's van tegenwoordig die snelheden nog niet aankunnen.
In theorie ja, maar in de praktijk worden ouwe bestanden er al na een paar weken afgeflikkerd waardoor je kunt blijven leechen tot je een ons weegt.quote:Torrents hebben een veel betere retentie.
Via de nieuwsgroepen van je provider zijn ze ook gratis.quote:Torrents zijn gratis, te allen tijde.
Je vergeet voor het gemak even dat een upload pakweg een vijfde is van de downloadsnelheid. Dus als jij met 100 mbit wil downloaden, zal een torrent uploader ook met 100 mbit moeten uploaden - en dus een downloadsnelheid moeten hebben van 500 mbit. Lijkt me niet dat veel mensen daar nou over beschikken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:04 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Daarnaast is 20mbit nu niet bepaald snel. 100mbit haal je met torrents met gemak zonder hiervoor extra te betalen...
Kuik zit nu een beetje aan de verliezende kantquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:59 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Tevens, om nog een keer het argument dat nieuwsgroepen beter zijn dan torrents uit de weg te ruimen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
To sum it all up:
Bullshit, mijn usenet series en movies zijn net zo snel beschikbaar
Torrents zijn sneller, in theorie kan ik ik vele gbit's leegtrekken via torrents, ware het nie tdat de HDD's van tegenwoordig die snelheden nog niet aankunnen.
Slaat nergens op, usenet is gewoon zo snel als je internetverbinding aankan. Torrents zijn veelal afhankelijk van de uploaders en raken zo goed als nooit de top van je max internet speed.
Torrents hebben een veel betere retentie.
Ligt er ook maar hoe goed ze geseed worden. Minder bekende dingen zijn vaak al na een paar maanden niet meer terug te vinden. Bij nieuwsgroepen heb je gewoon altijd een retentie van 200-350 dagen.
Torrents zijn gratis, te allen tijde.
Een beetje betalen maakt toch niet uit?![]()
[ afbeelding ]
250 MB/s is best te doen met een simpele RAID setupquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je HDD die snelheid niet bij kan benen of je moet een heul dikke RAID setup hebben..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak even dat een upload pakweg een vijfde is van de downloadsnelheid. Dus als jij met 100 mbit wil downloaden, zal een torrent uploader ook met 100 mbit moeten uploaden - en dus een downloadsnelheid moeten hebben van 500 mbit. Lijkt me niet dat veel mensen daar nou over beschikken.
Dat jij dat toevallig hebt zegt niet bepaald veel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:25 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tenzij je een seedbox neemt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het overgrote gedeelte van Nederland zit nog vast aan ADSL en slechts een enkeling heeft toegang tot 100 Mbps glasvezel..
Het maakt toch niet uit dat mensen in Nederland die snelheid niet halen. Dit is het internet, waarbij landsgrenzen niet bestaan. Met torrents kun je gewoon de hoogste snelheden halen, dat is een feit. En nu de grote kabelmaatschappijen al richting te 100mbit download gaan, is dat dus wel heel handig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat jij dat toevallig hebt zegt niet bepaald veel.
Het overgrote gedeelte van Nederland zit nog vast aan ADSL en slechts een enkeling heeft toegang tot 100 Mbps glasvezel..
Bijna niemand haalt zoals jij 1 Gbps
Ja en? En dus heeft iedereen een dergelijke snelheid?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:25 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stop dan ook met het verkondigen dat usenet veel beter is dan torrents. Want dit is gewoon niet zo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en? En dus heeft iedereen een dergelijke snelheid?
Waar heb je een dergelijke snelheid in hemelsnaam voor nodig anders dan voor het op abnormale snelheid binnenhalen van je shizzle. Dan doe je er een uurtje of wat langer over, big deal. De wereld vergaat niet als ik mijn films niet binnen een uur binnen heb hoor.
Voor jou welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Nog niet gekeken. Gaat ze naakt?
quote:
Nah, denk het niet. Sowieso te weinig geld voor teveel meuk, en dat geld gaat niet naar degenen die zeggen er recht op te hebben, m.n. de platenindustrie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:22 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Zou het dan niet zo zijn dat nieuwsgroepen dan wel legaal is omdat je er dan voor betaald?
Precies, maar het zou misschien wel een idee zijn, maar ik ben dan bang dat de prijzen de pan uit rijzen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:16 schreef superworm het volgende:
[..]
Nah, denk het niet. Sowieso te weinig geld voor teveel meuk, en dat geld gaat niet naar degenen die zeggen er recht op te hebben, m.n. de platenindustrie.
Wat is dat nou voor terugkomende onzinquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:43 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit dat mensen in Nederland die snelheid niet halen. Dit is het internet, waarbij landsgrenzen niet bestaan. Met torrents kun je gewoon de hoogste snelheden halen, dat is een feit. En nu de grote kabelmaatschappijen al richting te 100mbit download gaan, is dat dus wel heel handig.
Alle feiten wijzen erop dat nieuwsgroepen even goed zijn als torrentsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:30 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[..]
Stop dan ook met het verkondigen dat usenet veel beter is dan torrents. Want dit is gewoon niet zo.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:32 schreef o.us het volgende:
http://timkuik.com/2009/0(...)rolling-me/#comments
Klik op people en dan kom je op het profiel van Swarma.
Dan betaal je ookquote:
Nou, ik vind gewoon van wel. Bovendien was mijn post een reactie op iemand die vond dat torrents weer beter zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:30 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[..]
Stop dan ook met het verkondigen dat usenet veel beter is dan torrents. Want dit is gewoon niet zo.
bedanktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, ik vind gewoon van wel. Bovendien was mijn post een reactie op iemand die vond dat torrents weer beter zijn.
Net weer flink wat mp3's binnengekuiktHet gaat er ook niet om hoe en waarmee je kuikt, het gaat erom DAT je kuikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |