abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71647911
Hallo Fokkers,

Ik heb hier thuis een iMac staan en daar heb ik een aantal films op staan, via internet heb ik daar de goede ondertitel (.srt) bij gevonden.
Als ik die wil branden via toast, en ik heb er een lege DVD inzitten, kan ik wel de film erop zetten, maar als ik de subtitles erop wil zetten zegt toast dat ik ze er niet in kan zetten.
Iemand enig idee hoe ik kan branden inclusief subtitles?
pi_71648002
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_71648050
Ik heb submerge wat erg prettig werkt. Video en srt kun je importeren en dan maakt ie er 1 .mov bestandje van.
A..
pi_71650093
Ok, ik heb nu Perian geinstalleerd en ik Quicktime laat hij de ondertiteling zien.
Als ik een film in toast zet, kan ik zelfs bij de preview de ondertiteling zien, maar als ik hem brand en ik bekijk het op mijn Xbox/Andere PC dan vindt hij geen ondertitels, ook neit bij ''subtitle sellect''.

Hoe lang duurt dat converten met Submerge ongeveer?
pi_71658075
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:31 schreef Michiel. het volgende:
Ok, ik heb nu Perian geinstalleerd en ik Quicktime laat hij de ondertiteling zien.
Als ik een film in toast zet, kan ik zelfs bij de preview de ondertiteling zien, maar als ik hem brand en ik bekijk het op mijn Xbox/Andere PC dan vindt hij geen ondertitels, ook neit bij ''subtitle sellect''.

Hoe lang duurt dat converten met Submerge ongeveer?
2 minuten ofzo?
A..
pi_71737797
Ok, Ik heb Submerge gedownload.
Maar met zo'n .mov bestandje, kan je die dan gewoon afspelen op een DivX dvd-speler of op de Xbox 360?
Weet je dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')