Nou lieve FOK!kertjes..
TS zat te fokken met mijn stief papa, moeder en zusje.. stief papa was aan het typen.. (bazen worden immers voor getypt JWZ).
We genoten van mijn moeders TTT's en de fipo's spatte van het scherm.. We waren onderweg naar onze 100ste fipo van de dag..
Niets aan de hand, de zon scheen, mooie fipo's en wat domme userts pesten... TOTDAT er een groep mod-terroristen aan kwamen kakken..
Wij opende een nieuw topic, en gingen er van uit dat die goed zou lopen omdat er namelijk een paint in zat, nu gaan deze opgefokte homo's met hun vinger in hun anus slotjes zetten ZONDER te kijken van wie het topic was.. Wij nog snel een fipo scoren, en een hoop gescheld van mij en mijn stief papa was het resultaat..
Nou ja opzich niet erg zou je denken, ik bedoel ik zou ook niet meer even scherp zijn als ik een paar uur een vinger in mijn reet had en er zo belachelijk uit zou zien.. Maar deze klapjosti's BLIJVEN GEWOON SLOTJES PLAATSEN!!! STERF MONGOLEN!!
Maarrrrr gaan ze weer ergens anders slotjes posten, dan denken ze daar weer de baas te zijn..
Conclusie: Modjes mogen allemaal dood!
Paint ter illustratie!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Modjes
Bonus klacht1: Modjes
Bonus klacht2: Modjes
Anti klacht: Userts