Ben jij dit?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan die perspectief-uitdagende opoe-bak van je.
Goh meid, moet ik nu lachen?quote:
Behalve dat je geen 50 seconden nadenkt bij de aanschaf van een auto.....kijk je het filmpje ook niet uit he?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Goh meid, moet ik nu lachen?
Gewoon een normale gozer die zn auto even showt op een normale wijze
Ik heb het filmpje nog een keer, aandachtig, gekeken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:17 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Behalve dat je geen 50 seconden nadenkt bij de aanschaf van een auto.....kijk je het filmpje ook niet uit he?
Laat maar ;')quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje nog een keer, aandachtig, gekeken.
Maar ik zie nog steeds je punt niet?
Of je vertelt het gewoon? Je laat alleen maar blijken dat je wat te verbergen hebt.quote:
Niet te diep op ingaan, joh ... zeker niet met een drankje achter de kiezen. Kijk dat filmpje morgen nog maar eens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:34 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Of je vertelt het gewoon? Je laat alleen maar blijken dat je wat te verbergen hebt.
Nee, er staat momenteel windkracht 3 buiten, deint dus nog eeen beetje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is je auto al klaar met na-veren sinds de laatste rit?
Geniale afleveringquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Niet te diep op ingaan, joh ... zeker niet met een drankje achter de kiezen. Kijk dat filmpje morgen nog maar eens.
In dit topic gewoon niet vragen om motivatie maar zoveel mogelijk feiten negeren, schelden en ongefundeerd bashen, eikel!
Gewoon antwoorden met andere non-feiten ... zo dus:
Had ook een T voor transformer kunnen zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die E staat trouwens voor dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]( http://www.slattynan.com/CarsforSale/delsol/roof%20off/ als je de foto niet kunt zien)
Corvette dit, Corvette dat? Waar dan?quote:
Ik ben al eens in een BMW gestapt, en daarna ook weer uitgestaptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:43 schreef rival het volgende:
Ik wacht op de dag dat jullie allemaal stoppen met dit kinderachtige gedrag.
dat jullie beseffen dat het merk waar je in rijdt echt niet top is, daar zelfs niet bij in de buurt komt.....
dat is de dag heren, dat je in een bmw stapt!
Grappig ... ik ook. Gek genoeg daarna NOOIT meer in een BMW gezeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben al eens in een BMW gestapt, en daarna ook weer uitgestapt
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben al eens in een BMW gestapt, en daarna ook weer uitgestapt
jullie moeten duidelijk nog echte mannen worden, jongensquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Grappig ... ik ook. Gek genoeg daarna NOOIT meer in een BMW gezeten.Maar serieus, he.
Tuurlijk, het zal niet aan jou liggen he?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
jullie moeten duidelijk nog echte mannen worden, jongens
Op zich best leuke auto's hoor, Als je niet durft te kiezen naar iets dat echt je smaak najaagt, zou ik ook een BMW gekocht hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
jullie moeten duidelijk nog echte mannen worden, jongens
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:45 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Op zich best leuke auto's hoor, Als je niet durft te kiezen naar iets dat echt je smaak najaagt, zou ik ook een BMW gekocht hebben
Want?......een BMW zit zo belachelijk vol met hulpmiddelen, dat er niet eens sprake kan zijn van echt rijden.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
een bmw is het enige dat telt als je echt van rijden houdt![]()
Jullie houden waarschijnlijk meer van
Onderdelen zoeken langs de berm, mits amerikaans rijdend
Of wachten op de anwb, voor de japrijders....
Wat voor hulpmiddelen zitten er in mijn E30?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:59 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Want?......een BMW zit zo belachelijk vol met hulpmiddelen, dat er niet eens sprake kan zijn van echt rijden.....
ah we hebben het hier over de X6, dat ga ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:04 schreef Googolplexian het volgende:
BMW's worden gebouwd door mensen die bier zuipen tijdens het werk ... no problem. Maar moesten ze de ontwerper nou echt aan de Vodka-shotjes en Tequilla zetten?
Nou ... voorbeeldje. Heb jij ook zo'n belachelijk systeem in je dashboard die je laat weten wanneer het weer tijd is voor de volgende beurt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Wat voor hulpmiddelen zitten er in mijn E30?![]()
als je ergens over praat doe dan iig alsof je er verstand van hebt
Val ik ff lekker door de mandquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... voorbeeldje. Heb jij ook zo'n belachelijk systeem in je dashboard die je laat weten wanneer het weer tijd is voor de volgende beurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |