Nee, ik rij een Japanner (zie vorige pagina's)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
als het groter is, werkt het beter....
jij rijdt zeker amerikaan?
Ik heb mn rijbewijs al een klein tijdje. En heb het zelfrespect om me niet in 20 jaar oude wagens te vertonen, tenzij het niet anders kan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
zodra je oud genoeg bent voor een rijbewijs mag je met de grote jongens meekletsen
Of drie "klassieke" (proest) Amerikanen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:32 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kun je voor dat geld net zo goed een nieuw fisher price/technics lego combinatie halen
Of 4x jouw autoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:32 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kun je voor dat geld net zo goed een nieuw fisher price/technics lego combinatie halen
Ik durf ergens te wedden dat Mod Alexxxx het ook wel kan waarderen op deze structuurquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:37 schreef Sjibble het volgende:
Off to work, maak een deel 2 als het kan. Leuk dit
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:41 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik durf ergens te wedden dat Mod Alexxxx het ook wel kan waarderen op deze structuur
Kut....laat maar bloeden johquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Volgende deel maar gewoon JAP vs EU vs US Ultimate Bash-Party noemen?
Of wilde je weer een aparte sectie voor de Aussies![]()
Hoe staat het eigenlijk met de nieuwe & verbeterde Film-auto-poll?
Goh ... hoe zou dat nou komen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:51 schreef 68Chevelle het volgende:
Nee, er zijn er maar een paar met US bakken hier, en de meeste met jappen en EU- bakken
Iets met simpele mensen.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Goh ... hoe zou dat nou komen?
Maar je maakt je woorden nıet vuıl aan me M-Tech?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal niet zeiken met die rukfiat
Hebben ze in Turkije geen puntjes op de i ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar je maakt je woorden nıet vuıl aan me M-Tech?![]()
Zelfs met een poolse ımport ben ık hoger dan jou
Ik heb gewoon niet de behoefte om met jouw te discussieren.....je bent echt zo'n typische turk wat dat betreft, beetje blind staren op BMW-tjes of Golfjes en doen alsof je overal verstand van hebt.....terwijl Mavo meestal nog te moeilijk was.....ga even met Googol in discussie, die vind dat vast leuk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar je maakt je woorden nıet vuıl aan me M-Tech?![]()
Zelfs met een poolse ımport ben ık hoger dan jou
Lig je vaak wakker van het feit dat je niet eens tupperware bij kan houden met je 'stoere' auto?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
oud en wijs genoeg, vooral dat wijs niet vergeten he.
dat mag je namelijk ook bij je naam plakken zodra je die tupperware van je inruilt voor een echte wagen
Hij weet niet eens wat een echte auto is, en daar claimt ie zelfs verstand van te hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat tupperware is
Ze staan hier alledrie voor de deur, dus ik weet waar ik over spreek als ik zeg dat de Amerikaan wintquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Om jouw wagen te krijgen hoeft ie overigens niks bij te betalen.
Overigens een mooi deathmatch topic geworden. Japans vs Europees vs Amerikaans.
Je bedoelt dat je sowieso geen klassieker zou willen rijden, ongeacht zijn afkomst?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:37 schreef Sjibble het volgende:
En heb het zelfrespect om me niet in 20 jaar oude wagens te vertonen, tenzij het niet anders kan.
Ghehequote:Op zondag 9 augustus 2009 08:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tokico shocks voor, gele Koni's achter, 2 veerpootbruggen, Pirelli PZeroNero's en Ferrodo/EBS om te remmenmoet alleen nog cambersetje bij
6 of 13 september ga ik... lets goquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:05 schreef Googolplexian het volgende:
Maar eh ... keertje rondje Nur?
oke jij mag niet meer meedoenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:37 schreef Sjibble het volgende:
En heb het zelfrespect om me niet in 20 jaar oude wagens te vertonen, tenzij het niet anders kan.
Ga ik niet redden, vrees ikquote:
Iets uit je spiegel zien verdwijnen noemen ze hier geen bijhouden neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Lig je vaak wakker van het feit dat je niet eens tupperware bij kan houden met je 'stoere' auto?
Iedereen met een beetje zelfrespect zal moeten toegeven dat de Holden HSV's alle rice-racers en yank-bakken er finaal uitrijden...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Volgende deel maar gewoon JAP vs EU vs US Ultimate Bash-Party noemen?
Of wilde je weer een aparte sectie voor de Aussies![]()
Hoe staat het eigenlijk met de nieuwe & verbeterde Film-auto-poll?
Verdwijnen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:50 schreef rival het volgende:
[..]
Iets uit je spiegel zien verdwijnen noemen ze hier geen bijhouden nee
Holden? Da's toch die Ausie-Opel met Corvette motor?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:55 schreef zentuin het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje zelfrespect zal moeten toegeven dat de Holden HSV's alle rice-racers en yank-bakken er finaal uitrijden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |