Mwoah ... goedkope kutbak? In die tijd was 70.000 gulden best veel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
dat is voor het picknicken he, tsjah als je zo een goedkope kutbak heb heb je natuurlijk geen geld om bijvoorbeeld een festival te bezoeken...
gewoon rijden naar een grasveldje, picknicken. van dat grasveldje afrijden. al je plastic oprapen en achterin gooien. en onderweg naar huis!
thuis kom je vaak dezelfde dag, de anwb brengt 2 werkdagen later vaak je auto
Yup ... m'n vrouwelijkheid zit geregeld naast me en met het dak eraf mag dat best geventileerd worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
nee om je vrouwelijkheid te ventileren!
Mijnheer heeft achterwielaandrijving, de bedoeling van die spoiler is om de aandrijvende wielen naar beneden te drukken bij snelheden van 160 KM/u+quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Yup ... m'n vrouwelijkheid zit geregeld naast me en met het dak eraf mag dat best geventileerd worden.
Trouwens ... Wat is de functie van jouw spoiler eigenlijk?
Welke spoiler?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Yup ... m'n vrouwelijkheid zit geregeld naast me en met het dak eraf mag dat best geventileerd worden.
in het bouwjaar van dat kreng betaalden we toch nog met florijnen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mwoah ... goedkope kutbak? In die tijd was 70.000 gulden best veel.
alle picknicktafels laten zien hoe het WEL hoort.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef Googolplexian het volgende:
Oh deze?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die rubberen reet-wenkbrauw die ze op E30jes plakten.
Ja ... fl. 70.000. Je bent dus oud genoeg om te weten wat een gulden is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
in het bouwjaar van dat kreng betaalden we toch nog met florijnen?
jij bent al klaar voor je begon, we hebben het hier namelijk over snelheden van BOVEN de 160.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Mijnheer heeft achterwielaandrijving, de bedoeling van die spoiler is om de aandrijvende wielen naar beneden te drukken bij snelheden van 160 KM/u+
ik pleur gewoon een reseveband in mijn kofferbak......ben ik ook klaar
oud en wijs genoeg, vooral dat wijs niet vergeten he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja ... fl. 70.000. Je bent dus oud genoeg om te weten wat een gulden is.
Spoilers worden altijd getest, en dat zijne groter is, wil gewoon zeggen dat het beter zn werk doet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
alle picknicktafels laten zien hoe het WEL hoort.
iets funcioneels, niet zozeer zo groot mogelijk, maar iets waar je wat aan hebt.
dat is namelijk wat bmw doet, laten zien hoe het moet.
Om jouw wagen te krijgen hoeft ie overigens niks bij te betalen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
oud en wijs genoeg, vooral dat wijs niet vergeten he.
dat mag je namelijk ook bij je naam plakken zodra je die tupperware van je inruilt voor een echte wagen
Zit niets aan tupperware op m'n autoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
oud en wijs genoeg, vooral dat wijs niet vergeten he.
dat mag je namelijk ook bij je naam plakken zodra je die tupperware van je inruilt voor een echte wagen
Inderdaad japannersquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zit niets aan tupperware op m'n autoAlles origineel.
Zou je moeten weten als wijs man zijnde ... (proest²)
Heb trouwens een tijdje in een rode BMW E30 M3 rond-gereden ... wat een RUK-bak zeg!![]()
Hoefde er gelukkig niet erg lang in te rijden ... paar dagen maar
Auto wassen? Niet meer starten! Allergisch voor vocht. En uitgelachten worden bij het stoplicht door twee grietjes in een Ford Fiesta als je sputterend weg probeert te trekken.
Plus dat je verschrikkelijke O-benen krijgt van E30's. Lekker zitten is anders.
Nee ... geef mij dan inderdaad maar een echte wagenGeen van-vrachtwagens-gejatte-ronde-koplampen maar alles netjes vormgegeven.
als het groter is, werkt het beter....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:35 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Spoilers worden altijd getest, en dat zijne groter is, wil gewoon zeggen dat het beter zn werk doet.
Terwijl BMW waarschijnlijk subtiel probeerde te blijven.
een echte man kan wel rijden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef Googolplexian het volgende:
En uitgelachten worden bij het stoplicht door twee grietjes in een Ford Fiesta als je sputterend weg probeert te trekken.
zodra je oud genoeg bent voor een rijbewijs mag je met de grote jongens meekletsenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Om jouw wagen te krijgen hoeft ie overigens niks bij te betalen.
Overigens een mooi deathmatch topic geworden. Japans vs Europees vs Amerikaans.
origineel tupperware is nog steeds, tupperwarequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zit niets aan tupperware op m'n autoAlles origineel.
Dan weet jij niet wat tupperware isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
origineel tupperware is nog steeds, tupperware
Blok moest toch schoon i.v.m. verkoop en VIES dat het was! Blok was echt twee-richtings-verkeer bij elke pakking. Aan de binnenkant van het luchtfilter ben ik niet geweest, ofcoz.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
een echte man kan wel rijden.
dat 2 grietjes je uitlachen, zal aan jezelf liggen
en met de auto wassen moet je niet de luchtfilter aan de binnenkant schoon willen spuiten
de rest hoef ik niet op te reageren. een E30 bashen is net zoiets als zeggen dat the beatles vergelijkbaar zijn met britney spears, iedereen verklaard je voor gek
Nog 2 dagenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:05 schreef Googolplexian het volgende:
Maar eh ... keertje rondje Nur?
Mjah ... niet zo snel dus =_= wagen staat nog steeds bij schade-herstel. Heb inmiddels trouwens inmiddels vernomen dat de schade rond de 2500 eu bedraagt.quote:
Kun je voor dat geld net zo goed een nieuw fisher price/technics lego combinatie halenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... niet zo snel dus =_= wagen staat nog steeds bij schade-herstel. Heb inmiddels trouwens inmiddels vernomen dat de schade rond de 2500 eu bedraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |