Ach ... 't is nog altijd beter dan zo'n roestige chroom-verzameling waar jullie kampers in rijden.quote:
Dat zijn geen echte naden hoor ... da's gegoten plastic.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:18 schreef 68Chevelle het volgende:
Oh..ik pak binnenkort ff mijn interieur aan, mag ik daarvoor jouw naaimachine voor lenen?
???quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte naden hoor ... da's gegoten plastic.
Alsof jij uberhaupt weet wat beter is de ja of de nee, pleurt ff lekker op manquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ach ... 't is nog altijd beter dan zo'n roestige chroom-verzameling waar jullie kampers in rijden.
Nou ... ik maak een stuk minder verdwaalde indruk dan jij. Je hebt trouwens nog niet geantwoord of die zuipschuit van je op gas rijdt of niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:18 schreef 68Chevelle het volgende:
Alsof jij uberhaupt weet wat beter is de ja of de nee, pleurt ff lekker op man
Lekker fucking boeiend waar ze op rijden....ze rijden trouwens beiden op 95.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... ik maak een stuk minder verdwaalde indruk dan jij. Je hebt trouwens nog niet geantwoord of die zuipschuit van je op gas rijdt of niet.
Stefan_P-kloon. oe, die's wel laag
ja hoor. je hebt een zeecontainer. flikker er 4 wielen onder. en we noemen het een auto!quote:
De auto waar je in rijdt is één van de redenen dat je een verdwaalde indruk maakt, voor zover je het een auto kunt noemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:34 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Lekker fucking boeiend waar ze op rijden....ze rijden trouwens beiden op 95.
Ik maak een verdwaalde indruk?, kan best hoor, ik rij tenminste in een auto, daar ging het toch al om in het begin?
Ben je je nog van plan voort te planten later of word je eigenlijk toch wel een beetje ziek van jezelf?
Dat ik dat ooit van een BMW-fan als kritiek mag horen, hou ff lekker op man, ik lig hier te rollen van het lachen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
ja hoor. je hebt een zeecontainer. flikker er 4 wielen onder. en we noemen het een auto!
......
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De auto waar je in rijdt is één van de redenen dat je een verdwaalde indruk maakt, voor zover je het een auto kunt noemen.
En m'n kansen om voort te planten liggen in ieder geval een stuk hoger dan de jouwe. Als je al gespuis rond hebt lopen dan is dat waarschijnlijk een resultaat van weinig denkwerk geweest ... net als je auto. Indien je de menselijke genenpoel nog niet vervuild hebt dan raad ik je aan gewoon dat soort sexy auto's te blijven rijden waar je je nu in durft te verplaatsen ... het is een goed anti-conceptie-middel voor mannen.
de bmw die ik rij is 20 jaar na bouw nog steeds ongeevenaard in het bochtenwerk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:43 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Dat ik dat ooit van een BMW-fan als kritiek mag horen, hou ff lekker op man, ik lig hier te rollen van het lachen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:45 schreef 68Chevelle het volgende:
Echt he?......wat heb jij gebruikt?, daar wil ik namelijk ook wel de helft van......
Kansberekening? Om op 0 uit te komen hoef je weinig te rekenen hoor.quote:Ga anders even een kansberekening maken over hoe groot je kansen zijn om voort te planten.
Nope ... guess again. Jij bent wel kassenbouwer?quote:Ik heb het vermoeden dat ik weer eens met een misplaatste IT-nerd te maken heb.... is het niet?![]()
Nu faal je gewoon te hard....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Get your own shit.
[..]
Kansberekening? Om op 0 uit te komen hoef je weinig te rekenen hoor.
[..]
Nope ... guess again. Jij bent wel kassenbouwer?
Mjah ... ik dacht wel dat begrijpend lezen in deze teveel gevraagd was.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nu faal je gewoon te hard.........sorry
Dit dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef rival het volgende:
wat rij jij eigenlijk googol?
Die spoiler achter.......wat voor functie heeft die eigenlijk?quote:
dat is voor het picknicken he, tsjah als je zo een goedkope kutbak heb heb je natuurlijk geen geld om bijvoorbeeld een festival te bezoeken...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:28 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Die spoiler achter.......wat voor functie heeft die eigenlijk?
ja dat is weer iets wat ze jou kunnen leren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:28 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Da's een Japanse chromen strip. Erg handig met parkeren ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:28 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Aan de andere kant rijd ik geen auto om m'n mannelijkheid te compenseren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef rival het volgende:
Kan wel begrijpen dat je zelf vaak in de aanval gaat, je zal je niet erg mannelijk voelen in dat barbiepoppenautootje
nee om je vrouwelijkheid te ventileren!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Aan de andere kant rijd ik geen auto om m'n mannelijkheid te compenseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |