SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wel, maar dat paaltje staat dan aan de kant van de stoep en dan moet je met je fiets dus de stoep op om voor het stoplicht te staan, waarbij je een bon kunt krijgen omdat je niet mag fietsen op een stoep als er een fietspad naast ligt, waardoor je af moet stappen, etc etc. Erg omslachtig als je 't mij vraagt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef Zotheid het volgende:
Hebben de voetgangers geen verkeerslicht?
Ze zweven erboven. En sorry voor mijn matige 3d-skills.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:53 schreef Elixabete het volgende:
hoe staan die stoplichten? liggen die op de weg of zweven ze erboven?
Slechte paint.d
Nederlandse infrastructurele planning. Aan weerszijden van die weg zijn woonwijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:54 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom in godsnaam aan 2 kanten van de weg tweebaans fietspaden
Ik vind het maar onzinnig en voor gevaarlijke/onduidelijke situaties zorgen. Vooral omdat de fietspaden blijkbaar zonder berm of afgrenzing aan de autoweg liggen. Aan alle 2 de kanten 1 richting zou veel beter zijn. Gelukkig hebben ze dit soort onzin in Almere niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Nederlandse infrastructurele planning. Aan weerszijden van die weg zijn woonwijken.
Omdat het kan. Moet voor de volledigheid wel aangeven dat de fietspaden buiten de bebouwde kom geen streepjes hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:05 schreef Deetch het volgende:
hmmz wat een rare situatie. Waarom zou je een tweebaans fietspad doen als aan de andere kant van de weg ook ruimte is voor een fietspad.
Anders lees je even goed..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:31 schreef BorusBulldog het volgende:
Jeuzes die paint doet pain aan me ogen.
Maar goed je klaagt dus over het feit dat als jij aan de verkeerde kant van de weg fietst, je geen stoplicht hebt?
KutKlacht houd je aan de regels klapjosti.
quote:
Oke gedaan nu happy?quote:Zoals je op het plaatje ziet, komt het voor dat je dan aan de verkeerde kant van de weg fietst. Wat blijkt: heel veel fietspaden hebben alleen stoplichten, zie daarvoor ook de paint, aan de réchterkant van de weg, dus 'de goeie kant'
Nee, want in dit geval is aan de 'verkeerde kant' van de weg fietsen geen overtreding van een regel. Dit omdat aan beide kanten een fietspad voor 2 richtingen ligt.quote:
De situatie zoals hier omschreven gaat om een 2-baans fietspad niet om een 2-richtings fietspad. Behalve die paint die een blinde nog zou verblinden kan je er niks uit opmaken behalve dat hij loopt te zeuren over het fietsen aan de verkeerde kant van de weg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, want in dit geval is aan de 'verkeerde kant' van de weg fietsen geen overtreding van een regel. Dit omdat aan beide kanten een fietspad voor 2 richtingen ligt.
2 baans eenrichtsfietspaden.. die bestaan niet hoor..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:06 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
De situatie zoals hier omschreven gaat om een 2-baans fietspad niet om een 2-richtings fietspad. Behalve die paint die een blinde nog zou verblinden kan je er niks uit opmaken behalve dat hij loopt te zeuren over het fietsen aan de verkeerde kant van de weg.
Want ik weet niet hoe dat in jouw stad gaat maar hier zijn alle 2-richtings fietspaden voorzien van een stoplicht aan beide kanten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |