abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71663986
Goodbye ! Hoe was het? Waar was je? Waar ga je heen?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:03:45 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71664290
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja hee, ik had daarná nog gepost

Achja, ik moet zo ook maar offlne gaan, want ik heb maar geslapen van 6.30 tot 10.30, val zowat om!
Da's een vreemde tijd?

Hoi PF, what's ya doink?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71664302
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:54 schreef P.F het volgende:
Goodbye ! Hoe was het? Waar was je? Waar ga je heen?
PFje

Heel erg lekkere vakantie gehad, was in Frankrijk! En ik ga naar Berlijn

Hoe gaat het met jou?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71664325
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Da's een vreemde tijd?

Hoi PF, what's ya doink?
's Nachts gereden, terug van vakantie. En 's ochtends m'n bed uitgebrand
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71664402
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Da's een vreemde tijd?

Hoi PF, what's ya doink?
Wat ik aan het doen ben? Hm... Kijken naar mijn nieuwe bikini, die misschien toch ordinair is. Mocht een nieuwe na 3 of 4 jaar .

En in de tuin aan het zitten, met de laptop.
pi_71664432
Oh, ik ben best bruin trouwens

Ik ga slapen, welterusten voor alle slankies die dit lezen
pi_71664434
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

PFje

Heel erg lekkere vakantie gehad, was in Frankrijk! En ik ga naar Berlijn

Hoe gaat het met jou?
Goed! Alleen een beetje hoofdpijn, was sinds vandaag of gister acuut gekapt met de cafeïne. Dus heb nu maar een bakje genomen zodat het niet helemaal cold turkey is
pi_71664607
O slaap lekker.. Zijn UK en ik weer alleen..
pi_71665035
O ik ben helemaal alleen..
pi_71665311
Ha, nee hoor, ik kijk half Minority Report mee op de bank en zit half te internetten. Wat heppie nou met die zalm gedaan uiteindelijk? En hoe ordinair is je bikini eigenlijk? Meestal valt dat wel mee toch, zo lang het geen glans-glitter-pumaprintgeval is .

Mijn lijstje voor vandaag is trouwens achteraf iets veranderd:

O: Twee geroosterde boterhammen, 1 met rookvlees/komkommer en 1 met pindakaas/komkommer
L: Magere kwark met noten (hazelnoten/amandelen/walnoten) en appel en rozijnen en wat muesli.
T: Festini perenijsje
D: Speklapje (die moeten op ) met sperzieboontjes en pittige tomatensalsa. Eerdappel'n erbij voor vriendlief. in sajoer-saus met een klein schepje pandanrijst en een berg atjar.
T: Nespresso.
T: Smoothie van yoghurt en nectarine.

De rijst kon ik niet laten het rook zo lekker. Maar ik heb wel een Italiaans ijsje van de ijscoboer die hier 's avonds met z'n wagentje door de straten rijdt weerstaan.
pi_71665423
Ik heb de zalm in de koelkast gelaten.. Maar vanavond of morgen ga ik hem nog wel opeten, alleen niet met pasta of zo. Wilde het meer als een borrelhapje..

Hm.. Ik was een foto gaan zoeken op de site, en op de site was hij nog al.. Lelijk !

Hij is roze, met franjes..

Oh, meestal lees ik nooit wat er onder een eetlijstje staat ! Nu voor het eerst wel
pi_71665440
Rijst is toch niet erg !!
pi_71665522
Ik vind 'm niet ordi hoor, lief kleurtje zelfs , maar het moet wel bij je passen. Ben je formaat dikbilwalrus dan lijkt 't me ordi, jou zou 't wel staan gok ik zo . En rijst is op zich niet erg maar de speklap was al zo fout (al was het heerlijk ) en ik wilde er eigenlijk alleen boontjes en atjar bij eten om de schade wat te beperken.
pi_71665660
1miljoen kcal verder maar zielsgelukkig
En nu teruglezen
pi_71665688
Nou.. Ik wou graag een strapless.. Maar daar was ik van boven een beetje te petit voor.. Dus toen dacht ik.. Hmm... Als ik nou veel franjes doe dan lijkt het nog wat !
pi_71666173
Eetlijstje:

O: zak met wortels
T: optimel val
L: 2 geroosterde boterhammen
T: meloen
T: waterijsje
D: gerookte kip met fruit cocktail, white snapperfilet met druivensaus en sangria sorbet met citroenijs en vruchtjes
T: 2 cocktails en nog een softijsje

Maar de hele middag met de meiden lekker in de tuin gezeten en bellen geblaast

Schattig he

En daarna heerlijk uiteten geweest en een paar cocktails gedronken
pi_71666229
Oja je was met vriendinnen weg! Wel geslaagd dus zo te horen?
pi_71666472
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
Oja je was met vriendinnen weg! Wel geslaagd dus zo te horen?
Ja, bij mij thuis eerst nog even Guitar Hero gespeeld want daar is 1 van de 2 meiden verslaafd aan
Daarna hadden ze als kado van mijn belleblaas gekregen en daar nog lang meegespeeld eigenlijk erg veel leuke foto's gemaakt
En daarna lekker uitgeweest
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:18:05 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_71666873
ik had een soort van feestje, dus rose gedronken en snacks gegeten, maar het was heerlijk en gezellig en ik heb ervan genoten, dus geen schuldgevoel, was zalig
Nu tukkies doen
stormy waters...
sailin'
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 augustus 2009 @ 23:40:33 #195
163650 Greys
pi_71667690
PF, toffe bikini!
En je sig!

Cycle, wat een schrik! Wat goed dat jij er in elk geval niets aan hebt overgehouden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:47:19 #196
331 Merel
Be here now.
pi_71667975
Cycle, doe je voorzichtig? Je was toch al eens eerder onderuit gegaan met de fiets? Wat een geluk dat je niks mankeert

Ik heb gewoon moeie benen van het vele shoppen vandaag, echt niet normaal Zal morgen even foto maken van de outfit, ik lijk zoooooo dun Optisch bedrog, dat wel
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71668668
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
PF, toffe bikini!
En je sig!

Cycle, wat een schrik! Wat goed dat jij er in elk geval niets aan hebt overgehouden
Thx!
En uiteraard!

Maar die heb ik al weken Zal over weken mijn nieuwe avatar opvallen ?
pi_71669112
Hello ladies !

Net terug van het uit eten zijn, in principe echt gezond (want tonijn als voorgerecht en kabeljauw als hoofdgerecht), maar véél alcohol, maar ach, je bent maar eens per jaar jarig .

Bedankt voor alle felicitaties nogmaals, en grappig dat PF precies een maand ouder is dan ik!

Over notaris:
Wij hadden het geluk dat mijn vriend hiervoor bij een notariskantoor werkte, dus we konden voor 25,- zowel een samenlevingscontract als testamenten laten opstellen (normaal zou je daar zomaar 750,- aan kwijt zijn!). Maar op zich is het wel belangrijk, nu is ook alles gewoon goed geregeld mocht 1 van ons bijvoorbeeld vroegtijdig overlijden.

Heb alleen vandaag geheel mijn lunch overgeslagen, ik kreeg pas om een uur of 4 honger, en toen dacht ik 'ja ik ga toch over twee uurtjes uit eten', plus dat ik op het strand lag en geen zin had om op te staan .

Dus uiteindelijk is mijn lijstje als volgt:

O: vanilleyoghurt met cruesli
L: niets
D: tonijn voor, kabeljauw hoofd, véél alcohol
T: véél alcohol (zowel witte wijn als rode wijn als irish coffee als baileys )
pi_71669224
Zei ik ouder ? Ik ben 6-9 jarig, dus jij bent ouder!
pi_71669379
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:22 schreef P.F het volgende:
Zei ik ouder ? Ik ben 6-9 jarig, dus jij bent ouder!
Haha ik las het verkeerd, jij bent jonger idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')