Da's een vreemde tijd?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hee, ik had daarná nog gepost![]()
![]()
Achja, ik moet zo ook maar offlne gaan, want ik heb maar geslapen van 6.30 tot 10.30, val zowat om!
PFjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:54 schreef P.F het volgende:
Goodbye! Hoe was het? Waar was je? Waar ga je heen?
's Nachts gereden, terug van vakantie. En 's ochtends m'n bed uitgebrandquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's een vreemde tijd?
Hoi PF, what's ya doink?
Wat ik aan het doen ben? Hm... Kijken naar mijn nieuwe bikini, die misschien toch ordinair is. Mocht een nieuwe na 3 of 4 jaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's een vreemde tijd?
Hoi PF, what's ya doink?
Goed! Alleen een beetje hoofdpijn, was sinds vandaag of gister acuut gekapt met de cafeïne. Dus heb nu maar een bakje genomen zodat het niet helemaal cold turkey isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
PFje![]()
Heel erg lekkere vakantie gehad, was in Frankrijk! En ik ga naar Berlijn![]()
Hoe gaat het met jou?
Ja, bij mij thuis eerst nog even Guitar Hero gespeeld want daar is 1 van de 2 meiden verslaafd aanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
Oja je was met vriendinnen weg! Wel geslaagd dus zo te horen?
Thx!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
PF, toffe bikini!
En je sig!![]()
![]()
Cycle, wat een schrik!Wat goed dat jij er in elk geval niets aan hebt overgehouden
Haha ik las het verkeerd, jij bent jonger iddquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:22 schreef P.F het volgende:
Zei ik ouder? Ik ben 6-9 jarig, dus jij bent ouder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |