Mannen die vrouwen hatenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef Belana het volgende:
lees ik daar dat stieg larsson verfilmd is?hoe heet die film dan? vertel! vertel!!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef cyclechick het volgende:
Ohhvoor Co d'r nieuwe date-leven! Kom je dan al je date-verhalen hier wel even vertellen? je mag ook een eigen topic, wil ik wel voor je openen
![]()
maar ik heb nog nergens een film gezien?quote:
Ik ging geen cola meer drinken en geen snoepjes meer eten. En geen fast food. En ik was de hele dag op het strand en daarvoor aan het winkelen. nieuwe bikini.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
PFWaar is je... waar is je alles
Waar is je voedingswaardeshizzle!
Belana: ik vind je lijstje praaaachtig
Lekker met roerei en bieslookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
Ik ben een beetje Remy geloof ik!
Ik heb nog gerookte zalm, en die wil ik eens niet op het eeuwige toastje eten... Ik dacht aan een hartige citroen mousse of zo (?) Iets frisachtigs er bij? Of zou dat vies zijn. (Ik heb geen citroen mousse, maar dat leek mij wel lekker..)
Dat de ruggen samen de foto van hun beide maken? Daarvan hadden wij thuis een aantal delen (grr). De rest heb ik geleend van de bieb, ik ben een bieblezer. Was. Toen ik nog las.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:32 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook alle Sjowall en Wahloo's in 1x gekocht (toen ze 5 euro per stuk waren bij Bol).
Dat is lekker met koude pasta, komkommer, tomaat en een beetje dillesausquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
Ik ben een beetje Remy geloof ik!
Ik heb nog gerookte zalm, en die wil ik eens niet op het eeuwige toastje eten... Ik dacht aan een hartige citroen mousse of zo (?) Iets frisachtigs er bij? Of zou dat vies zijn. (Ik heb geen citroen mousse, maar dat leek mij wel lekker..)
Niet om te lowcarben, maar gewoon balans carbs/eiwitten/vetten er een beetje inhouden; ik ben altijd geneigd teveel carbs te eten. En bij het avondeten kan ik ze relatief makkelijk laten staanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Voor wat meer balans vergeleken met niet lowcarben dan?
Of begrijp ik het gewoon niet.![]()
Ik zou trouwens inmiddels bijna een moord doen voor een aardappel of stukje brood.
nog steeds niet helemaal, dat is t frustrerendequote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom? nu heb je het lekker aan de kant, kan je trots op wezen!!
Deze vakantie gelezen, heerlijk boekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |