Wijf... neu, ranzig, jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
Amaretto cola.. wijf
Edit: Oh je bent een vrouw.![]()
Nee, TS is een man. Zie Fobo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
Amaretto cola.. wijf
Edit: Oh je bent een vrouw.![]()
een BaCo is tegenwoordig toch de norm?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, TS is een man. Zie Fobo.
Maar TS drinkt Amaretto cola [ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat het nog te koop was
Een bacoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
een BaCo is tegenwoordig toch de norm?
Ooh... nou ja, dan loop ik achterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een baco [ afbeelding ]
Alle mixdrankjes [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
BaCoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ooh... nou ja, dan loop ik achter
Leer Nederlands!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:43 schreef Remsjo het volgende:
Gisteravond was het een warme zwoele zomeravond. Ik was om 21:30 klaar met werken en toen ik om 22:30 thuis was had ik voor mezelf besloten mij, me lichaam en me geest nog even te trakteren op een glas Amaretto-Cola. Nadat ik me tas had uitgepakt en mijn sportkleding in de was had gegooit liep ik naar beneden naar de voorraadkast. Daar in de voorraadkast aangekomen kon ik mijn fles Amaretto '' die ik die zelfde middag had gekocht '' nergens vinden. Dus ik loop naar de woonkamer al daar waar m,n moeder zat en ik vraag waar die fles is gebleven. Zegt ze: Ik heb de kast gestofzuigd en heb de fles uit me handen laten vallen
En bedankt![]()
Klacht: Fles Amaretto van 18,50 kapot laten vallen waardoor ik nu niet meer van favo drankje kan nuttigen
Jeetje heb jij de hele dag voor niks gewerktquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:43 schreef Remsjo het volgende:
Klacht: Fles Amaretto van 18,50 kapot laten vallen waardoor ik nu niet meer van favo drankje kan nuttigen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:50 schreef Noway666 het volgende:
Amaretto met colaWat een schandelijk drankmisbruik zeg.
Gewoon puur met een bakkie koffie, liefst espresso.![]()
Ik ben geen wijfquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:01 schreef Riffey4 het volgende:
Remsjo[] donderdag 6 augustus 2009 @ 09:43
Niet zeuren, dat had je gisteren moeten doen. De winkels zijn open, dus koop een nieuwe fles.
En voortaan zelf stofzuigen.
Lief heaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:04 schreef Leevancleef het volgende:
TS, mijn complimenten voor je correcte gebruik van de aanhalingstekens.
Wat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:43 schreef Remsjo het volgende:
Gisteravond was het een warme zwoele zomeravond. Ik was om 21:30 klaar met werken en toen ik om 22:30 thuis was had ik voor mezelf besloten mij, me lichaam en me geest nog even te trakteren op een glas Amaretto-Cola. Nadat ik me tas had uitgepakt en mijn sportkleding in de was had gegooit liep ik naar beneden naar de voorraadkast. Daar in de voorraadkast aangekomen kon ik mijn fles Amaretto '' die ik die zelfde middag had gekocht '' nergens vinden. Dus ik loop naar de woonkamer al daar waar m,n moeder zat en ik vraag waar die fles is gebleven. Zegt ze: Ik heb de kast gestofzuigd en heb de fles uit me handen laten vallen
En bedankt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |