Nou lieve FOK!kertjes..
TS zat in de auto bij zijn stief papa, moeder en zusje.. stief papa was aan het rijden.. (bazen worden immers gereden JWZ).
We genoten van mijn moeders Nick en Simon CD en Soldaat beukte uit de speakers.. We waren onderweg naar een verjaardag van mijn oom, want die gaf een feestje..
Onderweg niets aan de hand, de zon scheen, mooie muziek en wat schaapjes in de wei naast ons... TOTDAT er een groep wielren-terroristen naast ons reed..
Wij naderen de bocht, en gingen er van uit dat ze zouden stoppen omdat er namelijk haaientanden aan hunt kant staan, nu gaan deze opgefokte homo's met een zadel in hun anus oversteken ZONDER om te kijken of er iemand aankwam.. Wij in de remmen, en een hoop gescheld van mij en mijn stief papa was het resultaat..
Nou ja opzich niet erg zou je denken, ik bedoel ik zou ook niet meer even scherp zijn als ik een paar uur een zadel in mijn reet had en er zo belachelijk uit zou zien.. Maar deze klapjosti's BLIJVEN GEWOON OP DE WEG FIETSEN!!! STERF MONGOLEN, GA OP HET FUCKING FIETSPAD RIJDEN!!
Maarrrrr gaan ze weer op het fietspad, dan denken ze daar weer de baas te zijn..
Conclusie: Wielrenners mogen allemaal dood!
Paint ter illustratie!
![]()
Klacht: Wielrenners
Bonus klacht1: Daywalkers
Bonus klacht2: Tour de france
Anti klacht: Feestje was gezellig.