boeit dat wat dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:09 schreef kikoooooo het volgende:
Zoals elke werkdag, pak ik de Metro en de Spits. Ik wou net beginnen met lezen en ik zie dat ze beiden dezelfde kansloze ANP foto op de voorpagina hebben. Kansloos.
Nu komen hier natuurlijk weer hoogopgeleiden vertellen dat ze alleen kwaliteitskranten lezen, waxt zo zijn de mensen op fok. Maar dat boeit me niet.
En dat vind je een klacht waard?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://hirespdf.spitsnieuws.nl/2009-08-06/SPI20090806.pdf
http://www.readmetro.com/(...)806_MetroHolland.pdf
Het is een journalistieke ramp van ongekende omvang!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dat vind je een klacht waard?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:51 schreef jitzzzze het volgende:
TS heeft echt geen leven als hij zich hier druk over maakt.
TS is dan wel milieubewust bezigquote:
Mits de trein op groene stroom rijdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
TS is dan wel milieubewust bezig
Ach... daar zorgt Maurice de Hond toch voor?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mits de trein op groene stroom rijd
En al rijden ze op groene stroom, waar komt die groene stroom vandaan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mits de trein op groene stroom rijd
Zit hij op een fietsch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ach... daar zorgt Maurice de Hond toch voor?
Precies, groene stroom is een wassen neus.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En al rijden ze op groene stroom, waar komt die groene stroom vandaan?
Idd, uit een niet zo groene kolenverbrander uit bv Duitsland.
Beter helemaal geen stroom, stroom is zóóó 2006quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
Maar, beter grijze stroom dan bedorven groene stroom, dat stinkt zo
Jij slaat vrouwen??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:00 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zou die chick rechts-voor geven
Nee jijquote:
Je doet je naam wel eer aan hequote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee jijmet je retarded "geven"...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |