Inderdaad dacht ook meteen aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat zijn de Jacksons.![]()
(groot verschil, voor mij in elk geval zeker)
J5 = Bubblegum pop/soul
Jacksons = soul / disco
Hiephoiquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:30 schreef Bevin het volgende:
[..]
Inderdaad dacht ook meteen aan.
BTW eindelijk refund binnen
Ik vind hem gruwelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, tegenwoordig... Sja, Adam Lambert, daar skip ik geen enkel nummer van. Die heeft ook goeie kans dat ie de King of Music wordt. Helaas is ie nog maar net ontdekt en is zijn eerste album in de maak. Maar op YouTube skip ik in de playlist geen enkel nummer van wat ie tot nu toe heeft gezongen.
Gruwelijk? Hoezo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:02 schreef JX het volgende:
[..]
Ik vind hem gruwelijkMaar ja, smaken verschillen he
Wat voor de 1 een perfect album is, is voor de ander teringherrie!
Nope, zo'n bijzondere en ver van een 13 in een dozijn zanger is er nog nooit bij AI geweestquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:26 schreef Rnnz het volgende:
Nee, zulke zangers zie je elk jaar bij American Idol.
En voor iets mindere bewonderaars van MJ is het natuurlijk moeilijk om uit dit topic weg te blijven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nope, zo'n bijzondere en ver van een 13 in een dozijn zanger is er nog nooit bij AI geweest
Maar goed, voor MJ ophemelaars is het natuurlijk moeilijk om anderen hun talent te zien of te erkennen.
Back to MJ
Ja-hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nope, zo'n bijzondere en ver van een 13 in een dozijn zanger is er nog nooit bij AI geweest
Maar goed, voor MJ ophemelaars is het natuurlijk moeilijk om anderen hun talent te zien of te erkennen.
Back to MJ
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gruwelijk? Hoezo?
Als je niet hoort dat deze man een fantastische stem heeft dan ben je in mijn ogen niet bepaald muzikaal. Je kunt hem als persoon een gruwel vinden of vinden dat hij kutnummers zingt, dat vinden er wel meer, en dat zal me aan mijn reet roesten, maar het talent en de stem heeft ie onmiskenbaar.
Niet? Verrader.quote:
Waarom zou ik hier wegblijven? Het is toch geen sekte hier, met gelimiteerd lidmaatschap .... O wachtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En voor iets mindere bewonderaars van MJ is het natuurlijk moeilijk om uit dit topic weg te blijven.
Dat verwacht ik helemaal niet, en bovendien is het niet mijn held. Ik doe niet zo aan muzikale heldenverering. Zou je ook eens moeten proberen, gewoon wat realistischer worden.quote:Wat verwacht je dan, dat we jouw held eventjes gaan ophemelen in een MJ-topic en gaan beamen dat hij DE KING OF MUSIC wordt? Goede zanger nogmaals, maar in American Idol zitten elk jaar goede zangers.
Gezellig, een dooie president. Daar zal veel nuttigs uitkomenquote:MICHAEL JACKSON FOR PRESIDENT
Dus.![]()
Ik een keer, en ik ben ver voor het einde weggegaan omdat ik plaatsvervangende schaamte kreeg voor al die wijven en een enkele vent die als hysterica stonden te gillen, schreeuwen, krijsen, brullen, flauwvallen, duwen, trekken en janken. Bovendien kon ik door die hysteriche fans de muziek niet horen zoals ik wilde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Dit is geen ophemeltopic jongens, gewoon realistisch. Ik ben ook niet zo iemand die bij concerten van MJ is geweest ofzo, ik kijk er objectief naar.
Ik ben verbannen van MJJCommunity.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:33 schreef Rnnz het volgende:
Ach, ik ben ook nog een vrij normale fan hoor, net zoals de meeste hier. Als je echt een sekte wilt opzoeken moet je even naar een website als mjjcommunity.com gaan.![]()
Hahahah Waarom ben je daar verbannen dan, was je niet lief geweest?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben verbannen van MJJCommunity.
Wat de reden daarvan ook is, ze zijn daar nogal radicaal wat ook de reden is dat ik er niet veel post.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben verbannen van MJJCommunity.
Tegenspraak wordt niet geduld. Niets anders dan hier dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik zat er om die dvds te downloaden die ze aanbieden van concerten. Maar een paar van die stomme wijven zaten te suggeren dat Michael er toch wel ieder jaar geiler op werd, en toen zei ik in nette bewoording dat ik het daar niet mee eens was.
Ja, er is veel footage in hoge kwaliteit te vinden. Een beetje het mekka voor een Michael Jackson bewonderaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:59 schreef veuvje het volgende:
Trouwens zijn het goeie downloads daar of valt zelfs dat tegen?
Lol, ben daar nooit geweest geloof ik, maar eens even registreren daarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:21 schreef DrDentz het volgende:
Ja oké, de regels zijn streng, maar als rechtgeaarde MJ-fan moet je één keer de tocht naar MJJCommunity gemaakt hebben.
Je mag er trouwens geen afbeeldingen van Prince, Paris en Blanket plaatsen. Omdat Michael dat niet zo gewild zou hebben. Ook al zijn hun gezichten door een miljard mensen gezien tijdens de afscheidsceremonie, zolang MJJCommunity geen afbeeldingen plaatst blijft hun identiteit verborgen.
Ik geloof dat ze even niemand accepteren, vanwege haters ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:50 schreef Bevin het volgende:
[..]
Lol, ben daar nooit geweest geloof ik, maar eens even registreren daar
Valt wel iets voor te zeggen. De paparazzi stalken die kinderen nu, lijkt me niet goed voor ze. Natuurlijk kan je er weinig aan doen als indivdu of als enkele website, maar als principe kwestie vind ik het wel mooi op zich.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:21 schreef DrDentz het volgende:
Ja oké, de regels zijn streng, maar als rechtgeaarde MJ-fan moet je één keer de tocht naar MJJCommunity gemaakt hebben.
Je mag er trouwens geen afbeeldingen van Prince, Paris en Blanket plaatsen. Omdat Michael dat niet zo gewild zou hebben. Ook al zijn hun gezichten door een miljard mensen gezien tijdens de afscheidsceremonie, zolang MJJCommunity geen afbeeldingen plaatst blijft hun identiteit verborgen.
Het is inderdaad net een soort bedevaartstocht, je moet 'm gedaan hebben als die hard fanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:21 schreef DrDentz het volgende:
Haha, ik moest zelfs overwerken, maar hé, ik ben erquote:
Oh jammerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze even niemand accepteren, vanwege haters ofzo
Nog ingewikkelder dan Fok!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:22 schreef Robijn1961 het volgende:
Een week of wat geleden ben ik lid geworden; heb er echter nog niet veel gedaan.
Ziet er groooot uit, beetje ingewikkeld.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Alleen topics sluiten zich niet automatisch na een bepaald aantal posts, dus Robijn hoeft niet onverhoopt OP's te maken.
Hoe heet je daar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:16 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik ook, nu afwachten of we worden geaccepteerd ....
Dan snap ik eigenlijk al niet waarom je ging als je daar zo'n hekel aan hebt... zoiets kan je verwachten, ik weet nog toen ik elf was, dat ik naar de Backstreet Boys ging.. van tevoren had ik me al voorgesteld dat er mensen waren die hysterisch zouden doen, dat was ook zo. Lijkt me geen verrassing...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik een keer, en ik ben ver voor het einde weggegaan omdat ik plaatsvervangende schaamte kreeg voor al die wijven en een enkele vent die als hysterica stonden te gillen, schreeuwen, krijsen, brullen, flauwvallen, duwen, trekken en janken. Bovendien kon ik door die hysteriche fans de muziek niet horen zoals ik wilde.
Heel leuk, ga je dus naar een concert voor de muziek, kom je in een kakafonie van tijdelijk mentaal gestoorde aliens terecht.
Bovendien was het kaartje toch gratis.
Dan hebben ze de boel weer opengegooid. Naja, niet dat het een geweldig forum is, met al die obsessieve fansquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:22 schreef Robijn1961 het volgende:
Een week of wat geleden ben ik lid geworden; heb er echter nog niet veel gedaan.
Ziet er groooot uit, beetje ingewikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |