abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71663897
Even aan Bevin: er is geen Bad performance van de Dangerous Tour beschikbaar, in elk geval geen heel optreden. Too BAD though.

donderdag 6 augustus 2009 @ 21:52:19 #77
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71663911
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:06 schreef Shitney het volgende:
He hallo allemaal,

Ik kom even buurten, ik zag dat Robijn hier ook zit. Bovendien wou ik even zeggen dat ik vandaag een slechte MJ-dag heb, en dat past niet zo in SHO denk ik. Dus doe ik het maar even hier.

Ik heb een kleine terugslag geloof ik, ik vind het ineens weer heel erg.

Heee Shitney meid. Aait je effe over je bol.
Sja, herkenbaar. Het gaat met vlagen; zal er wel bijhoren...
Waiting for This is it!
pi_71664024
Ja, ach.. het er moeilijk mee hebben heb ik niet echt meer, daar ben ik een man voor laten we maar zeggen. Echter had ik een paar dagen terug wel zoiets van: 'Kut, hij is er echt niet meer'.
pi_71664068
En LaToya heeft de harde schijven waar zijn nieuwe tracks op staan gepikt!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:58:53 #80
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71664125
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:55 schreef Rnnz het volgende:
Ja, ach.. het er moeilijk mee hebben heb ik niet echt meer, daar ben ik een man voor laten we maar zeggen. Echter had ik een paar dagen terug wel zoiets van: 'Kut, hij is er echt niet meer'.
Nahhh dat heeft niks met man/vrouw te maken...misschien meer met- ik weet dat Shitney ook wat ouder is- dat wij em lang hebben meegemaakt. En nie boos worden, das een feit.
En die laatste zin: ja dat bedoel ik...vlagen.
Waiting for This is it!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:59:48 #81
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71664150
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:56 schreef DrDentz het volgende:
En LaToya heeft de harde schijven waar zijn nieuwe tracks op staan gepikt!
Ja heb het gelezen, maar van wat voor site komt dat nou weer...
Heeft nog niet op TMZ gestaan.
Waiting for This is it!
pi_71664374
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:58 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Nahhh dat heeft niks met man/vrouw te maken...misschien meer met- ik weet dat Shitney ook wat ouder is- dat wij em lang hebben meegemaakt. En nie boos worden, das een feit.
En die laatste zin: ja dat bedoel ik...vlagen.
Niet boos worden? Ik ben woest.

La Toya heeft de harde schijven gepikt? Lol?
pi_71664411
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE56D6M220090806

Ze namen zelfs de gehuurde meubelen mee.
pi_71664456
La Toya has 'missing' Michael Jackson songs?

Over 100 unreleased songs are believed to be in sister's possession

Michael Jackson's sister La Toya is believed to be in possession of over 100 unreleased tracks by the self-style king of pop, according to reports.

Jackson is strongly rumoured to have recorded tracks with artists including Black Eyed Peas' Will.i.am, Akon and Ne-Yo, though it is unclear whether any duplicates of songs were made. Will.i.am has confirmed that he does not own copies of the Jackson material he appeared on.

After his death in June, Jackson's manager Frank DiLeo said that the singer's family had quickly removed his belongings from his rented California mansion.

"They backed up trucks, removing everything," Billboard.com quotes DiLeo as telling Rolling Stone. "They thought Michael owned it all, so they took even the rented furniture."

DiLeo also revealed that he thinks La Toya Jackson had picked up the computer equipment containing her late brother's unreleased songs.

He added that lawyers working on behalf of Jackson's estate are trying to recover the tracks.

Some "sensational" tracks included on the hard drives were allegedly recorded in Jackson's '80s heyday, according to the manager.

http://www.nme.com/news/michaeljackson/46546

Fijn is dat. Ik hoop dat er niets mee gebeurt. Als de Jacksons die songs op de een of andere manier kwijtraken kan ik me niet voorstellen wat de wereld met ze gaat doen.

Iedereen wil die nummers horen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:09:53 #85
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71664499
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:08 schreef Rnnz het volgende:
La Toya has 'missing' Michael Jackson songs?

Over 100 unreleased songs are believed to be in sister's possession

Michael Jackson's sister La Toya is believed to be in possession of over 100 unreleased tracks by the self-style king of pop, according to reports.

Jackson is strongly rumoured to have recorded tracks with artists including Black Eyed Peas' Will.i.am, Akon and Ne-Yo, though it is unclear whether any duplicates of songs were made. Will.i.am has confirmed that he does not own copies of the Jackson material he appeared on.

After his death in June, Jackson's manager Frank DiLeo said that the singer's family had quickly removed his belongings from his rented California mansion.

"They backed up trucks, removing everything," Billboard.com quotes DiLeo as telling Rolling Stone. "They thought Michael owned it all, so they took even the rented furniture."

DiLeo also revealed that he thinks La Toya Jackson had picked up the computer equipment containing her late brother's unreleased songs.

He added that lawyers working on behalf of Jackson's estate are trying to recover the tracks.

Some "sensational" tracks included on the hard drives were allegedly recorded in Jackson's '80s heyday, according to the manager.

http://www.nme.com/news/michaeljackson/46546

Fijn is dat. Ik hoop dat er niets mee gebeurt. Als de Jacksons die songs op de een of andere manier kwijtraken kan ik me niet voorstellen wat de wereld met ze gaat doen.

Iedereen wil die nummers horen.
Pfff wat een gedoe weer.
Waiting for This is it!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:14:56 #86
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71664665
Ach, dat ik een vrouw ben zal er ook wel mee te maken hebben. Ik moet zeggen dat ik al een week of wat af en toe op buitenlandse sites fans dingen zie posten en dat ik dan denk mens, stel je niet zo aan, het was je vader niet, dus ik ben er ook al een tijdje vrij nuchter onder hoor. Ik ben zelfs meestal heel vrolijk als ik ergens dan weer MJ muziek hoor schallen, dan denk ik: ha, maar ik ben lekker al mijn hele leven fan!

Maar vandaag had ik ook ineens dat ik dacht wacht effe, ik zie hem wel elke dag en hoor al weken zijn muziek, maar dat is omdat hij dood is. Hij is gewoon echt dood! Alsof het kwartje nu pas echt valt. hij lijkt zo springlevend dat ik het af en toe vergeet.

Maar misschien zijn het wel gewoon hormonen. Daar hebben wij vrouwen namelijk weleens last van.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:19:20 #87
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71664805
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:14 schreef Shitney het volgende:
Ach, dat ik een vrouw ben zal er ook wel mee te maken hebben. Ik moet zeggen dat ik al een week of wat af en toe op buitenlandse sites fans dingen zie posten en dat ik dan denk mens, stel je niet zo aan, het was je vader niet, dus ik ben er ook al een tijdje vrij nuchter onder hoor. Ik ben zelfs meestal heel vrolijk als ik ergens dan weer MJ muziek hoor schallen, dan denk ik: ha, maar ik ben lekker al mijn hele leven fan!

Maar vandaag had ik ook ineens dat ik dacht wacht effe, ik zie hem wel elke dag en hoor al weken zijn muziek, maar dat is omdat hij dood is. Hij is gewoon echt dood! Alsof het kwartje nu pas echt valt. hij lijkt zo springlevend dat ik het af en toe vergeet.

Maar misschien zijn het wel gewoon hormonen. Daar hebben wij vrouwen namelijk weleens last van.
Ikke niet hoor.
En ja...misschien houden we hem ook wel levend door alle filmpjes te bekijken enzo.
Voor mij heeft dit gewoon tijd nodig...en ik verheug me verschrikkelijk op de rehearsals.
Waiting for This is it!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:27:21 #88
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71665080
Hmm...ik denk toch dat ik 1 song uit de top tien van een tijdje geleden moet schoppen...want Another part of me moet erin.

Waiting for This is it!
pi_71665235
Ja, die live versie is geniaal.
pi_71665271
En hij wilde het nummer eigenlijk niet op het album, Quincy Jones moest hem overtuigen. Of het was net andersom.
pi_71665426
Volgens mij zou het niet op Bad komen omdat het uit de film Captain EO komt. Quincy Jones besloot daarna uiteindelijk dat hij het nummer toch op de plaat wilde hebben, in plaats van Streetwalker.
pi_71665533
According to Quincy Jones from "Bad: Special Edition", there was a meeting among the three. In the meeting, Jackson played "Streetwalker" first, and Dileo was not impressed. But Dileo started to dance when "Another Part of Me" came on. This is what eventually put "Another Part of Me" onto the album.

Tja.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:41:40 #93
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71665571
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:40 schreef DrDentz het volgende:
According to Quincy Jones from "Bad: Special Edition", there was a meeting among the three. In the meeting, Jackson played "Streetwalker" first, and Dileo was not impressed. But Dileo started to dance when "Another Part of Me" came on. This is what eventually put "Another Part of Me" onto the album.

Tja.
Ahaa, weer wat geleerd.
Waiting for This is it!
pi_71665572
Lol, ik zie Frank al helemaal dansen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:42:36 #95
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71665605
Wat vinden jullie nou. Was hij niet, op de rehearsals, magerder dan anders?
Waiting for This is it!
pi_71665615
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:41 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Ahaa, weer wat geleerd.
Lees ook mijn posts in andere topics, als je nog meer wilt leren over diverse onderwerpen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:43:54 #97
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71665656
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Lees ook mijn posts in andere topics, als je nog meer wilt leren over diverse onderwerpen.
Ahhahaha, gekke Dentz
Waiting for This is it!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:45:05 #98
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71665707
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Volgens mij zou het niet op Bad komen omdat het uit de film Captain EO komt. Quincy Jones besloot daarna uiteindelijk dat hij het nummer toch op de plaat wilde hebben, in plaats van Streetwalker.
Inderdaad, las dat Smooth Criminal eerst de cut ook niet zou halen, maar goed dat ze die er toch op hebben gezet.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:46:28 #99
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71665767
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef Robijn1961 het volgende:
Wat vinden jullie nou. Was hij niet, op de rehearsals, magerder dan anders?
Ja.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:47:38 #100
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71665810
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:46 schreef Bevin het volgende:

[..]

Ja.
Alsof ie al veel kon missen.
In de telefoongesprekken met die Glenda zei hij: het enige waar ik ZELF controle over had was eten.
Waiting for This is it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')