Ik ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef Bevin het volgende:
Ja tuurlijk, mensen die hem niet kenden en nu wel door de aandacht is logisch. Maar ik heb meer tegen de mensen die eerst op hem afgaven en pedo etc noemden en nu opeens doen alsof ze de grootste fans zijn en die types zie ik iets te veel nu
Mijn smaak is het ook niet, maar ieder zijn meug he.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:05 schreef Bevin het volgende:
[..]
En dan moet ik nu allemaal van die plaatjes gaan zien van "king of music" en weet ik wat allemaal nog meer?? Als ie dat al was, dan was ie dat dus voor zijn dood ook al, maar toen zag ik ze (hier) niet..?!?!
Vind ze nog lelijk ook
Maar hij was geen pedofiel. Hij was gek op kinderen, omdat die onschuldig waren, en hij zijn jeugd tussen kinderen wilde inhalen. (dat kan natuurlijk niet, maar hij deed zijn best). Alleen waren er zat mensen die dat niet snapten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Hij kan toch ook een pedofiel geweest zijn, én mooie muziek gemaakt hebben. Wie zegt dat pedofielen niet kunnen componeren.
Kan me niet bommen, hij is vrijgesprokenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Jij weet ook niet wat zijn geaardheid was.
Psies, geen bewijs. Nu weer over zijn muziek.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Een pedofiel hoeft niet perse aan kindjes te zitten hè. Een vrijspraak betekent alleen dat er daarvoor geen bewijs was.
Hmm, ze zeggen zoveel...maar ik zal eens extra goed naar de tekst luisteren. Euh...en wat dan nog, als het over LaToya zou gaan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Sommigen zeggen dat het over La Toya gaat.
Ik heb laatst die phone conversaties met die Glenda (deel 1,2,3 en 4) goed beluisterd. (en gelukkig valt het ook te lezen, want soms is het niet te verstaan). Daar kom je veel van MJ's verleden te weten, vind ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Nou niks, maar gewoon, een stukje algemene ontwikkeling.
Jaaaa het is gewoon eng, whaha. Bij die docu met Bashir doet ie ook al zo goed een Engels accent na.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Hij kan Joseph goed imiteren hè? "We could work out a contract.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |