Inderdaad dacht ook meteen aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat zijn de Jacksons.![]()
(groot verschil, voor mij in elk geval zeker)
J5 = Bubblegum pop/soul
Jacksons = soul / disco
Hiephoiquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:30 schreef Bevin het volgende:
[..]
Inderdaad dacht ook meteen aan.
BTW eindelijk refund binnen
Ik vind hem gruwelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, tegenwoordig... Sja, Adam Lambert, daar skip ik geen enkel nummer van. Die heeft ook goeie kans dat ie de King of Music wordt. Helaas is ie nog maar net ontdekt en is zijn eerste album in de maak. Maar op YouTube skip ik in de playlist geen enkel nummer van wat ie tot nu toe heeft gezongen.
Gruwelijk? Hoezo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:02 schreef JX het volgende:
[..]
Ik vind hem gruwelijkMaar ja, smaken verschillen he
Wat voor de 1 een perfect album is, is voor de ander teringherrie!
Nope, zo'n bijzondere en ver van een 13 in een dozijn zanger is er nog nooit bij AI geweestquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:26 schreef Rnnz het volgende:
Nee, zulke zangers zie je elk jaar bij American Idol.
En voor iets mindere bewonderaars van MJ is het natuurlijk moeilijk om uit dit topic weg te blijven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nope, zo'n bijzondere en ver van een 13 in een dozijn zanger is er nog nooit bij AI geweest
Maar goed, voor MJ ophemelaars is het natuurlijk moeilijk om anderen hun talent te zien of te erkennen.
Back to MJ
Ja-hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nope, zo'n bijzondere en ver van een 13 in een dozijn zanger is er nog nooit bij AI geweest
Maar goed, voor MJ ophemelaars is het natuurlijk moeilijk om anderen hun talent te zien of te erkennen.
Back to MJ
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gruwelijk? Hoezo?
Als je niet hoort dat deze man een fantastische stem heeft dan ben je in mijn ogen niet bepaald muzikaal. Je kunt hem als persoon een gruwel vinden of vinden dat hij kutnummers zingt, dat vinden er wel meer, en dat zal me aan mijn reet roesten, maar het talent en de stem heeft ie onmiskenbaar.
Niet? Verrader.quote:
Waarom zou ik hier wegblijven? Het is toch geen sekte hier, met gelimiteerd lidmaatschap .... O wachtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En voor iets mindere bewonderaars van MJ is het natuurlijk moeilijk om uit dit topic weg te blijven.
Dat verwacht ik helemaal niet, en bovendien is het niet mijn held. Ik doe niet zo aan muzikale heldenverering. Zou je ook eens moeten proberen, gewoon wat realistischer worden.quote:Wat verwacht je dan, dat we jouw held eventjes gaan ophemelen in een MJ-topic en gaan beamen dat hij DE KING OF MUSIC wordt? Goede zanger nogmaals, maar in American Idol zitten elk jaar goede zangers.
Gezellig, een dooie president. Daar zal veel nuttigs uitkomenquote:MICHAEL JACKSON FOR PRESIDENT
Dus.![]()
Ik een keer, en ik ben ver voor het einde weggegaan omdat ik plaatsvervangende schaamte kreeg voor al die wijven en een enkele vent die als hysterica stonden te gillen, schreeuwen, krijsen, brullen, flauwvallen, duwen, trekken en janken. Bovendien kon ik door die hysteriche fans de muziek niet horen zoals ik wilde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Dit is geen ophemeltopic jongens, gewoon realistisch. Ik ben ook niet zo iemand die bij concerten van MJ is geweest ofzo, ik kijk er objectief naar.
Ik ben verbannen van MJJCommunity.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:33 schreef Rnnz het volgende:
Ach, ik ben ook nog een vrij normale fan hoor, net zoals de meeste hier. Als je echt een sekte wilt opzoeken moet je even naar een website als mjjcommunity.com gaan.![]()
Hahahah Waarom ben je daar verbannen dan, was je niet lief geweest?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben verbannen van MJJCommunity.
Wat de reden daarvan ook is, ze zijn daar nogal radicaal wat ook de reden is dat ik er niet veel post.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben verbannen van MJJCommunity.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |