Ga eerst maar even je huiswerk doen zoals opgedragen...het verleiden van Tibo, dan krijg je misschien een andere opdracht.quote:
Ik doe echt ZO mijn best! Maar iemand moet wel verleid WILLEN worden he!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga eerst maar even je huiswerk doen zoals opgedragen...verleiden van Tibo, dan krijg je misschien een andere opdracht.
Gewoon de volgende keer het volgende zeggen:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe echt ZO mijn best! Maar iemand moet wel verleid WILLEN worden he!
Maar goed, ik zie hem volgende week donderdag weer, dan komt ie bij mij eten en film kijken.
Er zijn twee serieuze soll. die ik wel wil doen. de eerste gesprek is op 3 sept. (mijn verjaardagquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar wanneer zou jij nu je opwachting in NYC weer moeten maken in verband met mogelijke jobinterviews ?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
snel voordat bartjabart het ziet
De film van Miekequote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe echt ZO mijn best! Maar iemand moet wel verleid WILLEN worden he!
Maar goed, ik zie hem volgende week donderdag weer, dan komt ie bij mij eten en film kijken.
dat sla ik niet afquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef mike_hunt het volgende:
Heb teveel wentelteefjes gemaakt. Prikt er iemand een vorkje mee?![]()
![]()
[ afbeelding ]
dacht je weer dat je wel meer kon hebben?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef mike_hunt het volgende:
Heb teveel wentelteefjes gemaakt. Prikt er iemand een vorkje mee?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mannenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niks mis mee en sex met vrouwen ook niet. Ik heb nu weer de keuze...waar zal ik dit keer voor gaan?
quote:
Tis alweer jaren geleden dat ik wentelteefjes heb gemaakt.quote:
Maar die moves maakt ie welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon de volgende keer het volgende zeggen:
Are you gonna dance with your hand on my ass all night or are you gonna make your move?
Hij is waarschijnlijk ouder dan 18 toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:37 schreef Ang3l het volgende:
Die jongen van de schoenen is zoals G_E zegt idd erg cute, dus daar zou het kantelpunt wat verder liggen. Al denk ik dat ie nog vrij jong is en dus het stoppunt voor de sex ligt.
Dat sowieso. Dat hele bi-gedoe moet ie nu maar laten varen hoor. Die fase is geweest.quote:
BBC3 heeft het vorig jaar al gedaan...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:37 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)kt_vrouw_in_SBS-show
En dan komt zo'n prins thuis met een leuke blonde hollandsche jongen..
Nou oke oke oke, dan ga ik wel met 'm naar bed hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk ouder dan 18 toch?. Oud genoeg voor seks.
o ja dat klopt! alleen was ie niet hotquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
BBC3 heeft het vorig jaar al gedaan...
was niet zo heel veel aan...
zat wel een prins in die in NL woonde, maar heul erg prins was die ook weer niet
ze hadden wel een gay prins er tussen zitten !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |