Dus ik kan ook gewoon bier drinken want dat is maar 5,5%quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik rijd niet als ik drink.ik ben geen 21 meer. Ik ben nu responsible.
![]()
trouwens doorslobbertjes word je niet dronken van, zit maar 11 procent in ofzo...
Het ging om het idee...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik rijd niet als ik drink.ik ben geen 21 meer. Ik ben nu responsible.
![]()
trouwens doorslobbertjes word je niet dronken van, zit maar 11 procent in ofzo...
als je op vakantie bent welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus ik kan ook gewoon bier drinken want dat is maar 5,5%
tuurlijk niet , maar het legaliseert wel mn woorden zoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof mike lastig vallen en wel hypocriet zijn een probleem is.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het ging om het idee...
Jij wordt er niet meer dronken van inderdaad. jij bent er immuun voor intussen
dus zoals TT al zegt. Je moet me af gaan zitten zeiken o.i.d.quote:
euh,.... ik doe een gok....jij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:28 schreef Stroekie het volgende:
wie doet even een topic report om nummering te herstellen?
snel voordat bartjabart het zietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:28 schreef Stroekie het volgende:
xit niet achter een pcquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh,.... ik doe een gok....jij?
waarom heb jij nog geen internet thuis, mister ICT?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:28 schreef Stroekie het volgende:
zijn we zo slaapverwekkend ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:32 schreef wonderer het volgende:
*geeuw*
internet zat vol:)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom heb jij nog geen internet thuis, mister ICT?
alleen vloeibaar s ochtends.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:34 schreef Peter het volgende:
Mike drinkt niet bij zijn ontbijt... Hij ontbijt gewoon niet en begint de lunch met een halve fles
liar!quote:
Yeah...quote:
slaapsequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er weg van. Tschüß, Mädchens
quote:
Is dat nieuw dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/16759
Plas onder de douche en redt een regenwoud.
quote:
Dat doet toch iedereen al?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Wanneer ga je weer naar de grote appel?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, zit bij familie dus weinig action hier.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien wel iets eerder dan dat ik dacht. Ik krijg feedback van twee solicitaties.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer naar de grote appel?
om met een pissing-gag te gaan felchen? omg, das het proberen waard!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht door zijn pissing gag:)
gewoon skypen vanaf poolsidequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Misschien wel iets eerder dan dat ik dacht. Ik krijg feedback van twee solicitaties.
welke functie, voor de schermen deze keer?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Misschien wel iets eerder dan dat ik dacht. Ik krijg feedback van twee solicitaties.
Of gewoon niet na elk plasje doortrekkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
of gewoon wel doenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of gewoon niet na elk plasje doortrekken
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: Pissen tijdens het douchenAltijd! (maar ik ga niet douchen om te pissen) Soms! Nooit Ik ben Mike
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Zie je nou wel dat mike een kloon is/ heeftquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoe kunnen er nou twee mikes zijn
wegduiken bij lastige vragenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je het nog altijd snel afkappen als het lastig word
Dan mag je wel doorspoelenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
btw ik heb maar 1 keer gedrukt
het gaat om plasje doen Mike geen drukkie doenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
btw ik heb maar 1 keer gedrukt
ik had het over de poll, geen 2girls1cup.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het gaat om plasje doen Mike geen drukkie doen
kan toch best interessant zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:55 schreef Eustace. het volgende:
Er is een vet saaie docu op Nederland 2 met het belspeleffect: toch blijf je kijken
2mikes1cup dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had het over de poll, geen 2girls1cup.
Er lijkt niet echt een gedachte achter te zitten. Het is heel random allemaal.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kan toch best interessant zijn.![]()
hoe ging je date btw?
mis alleen de babyquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:52 schreef Great_Expectations het volgende:
http://gaygamer.net/2009/08/fashion_fab_hand_knitted_baby.html
Eerder een coolingpack en -ja daar ga ik weer- mijn vriendje. Ik mis hem en heb geen zin meer in mobielloze zomerkamp.quote:
dan kan ie toch nog wel aan een baby komenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is ook Gay Gamer hè..
Brad vond het cutequote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:52 schreef Great_Expectations het volgende:
http://gaygamer.net/2009/08/fashion_fab_hand_knitted_baby.html
en eustace is al onderweg naar je ?:)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 06:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen. Net mijn ouders naar Slowakije geschopt.
Nooit is ene groot woord, maar vaak is het flirten leuker dan de rest.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je daar nooit op in? Het blijft bij flirten? Ook al is ie a hot fuck?
Wat is voor jou meestal het kantelpunt?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit is ene groot woord, maar vaak is het flirten leuker dan de rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Kantelen? Dat doe je toch met bier?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat is voor jou meestal het kantelpunt?
Of dat of je plant een boompje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kantelen? Dat doe je toch met bier?
Ja is dat een kantelpunt voor je of is dat na de eerste zoen? eerste sex? eerste ruzie?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Maar wat bedoelde je? Dat het bij mij vaak na het flirten ophoudt?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja is dat een kantelpunt voor je of is dat na de eerste zoen? eerste sex? eerste ruzie?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja goedemorgen, ik heb er weer zin in vandaag.al vind ik het wat warm om nu het bed te delen ben je bij mij welkom vannacht hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Ik heb zelf het idee dat ik enorm slecht ben in flirten en doe dat ook niet echt vaak. Ik val bij mensen volgens mij meer op door mijn daden dan dat ik echt bezig ben mensen in te pakken. Zoenen doe ik alleen met mensen waar ik ook sex mee wil. Die dingen kan ik niet los zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flirten doe ik met iedereen. Groot klein dik dun man vrouw oud jong. Dats is gewoon een leuk spel.
Flirten om te zoenen niet met iedereen (maar zelfs dat kan nog een vrouw zijn).
Sex ruzie en relatie doe maar niet met een vrouw. Nou ja, ruzie wellicht
Het hangt van de persoon tegenover me af wat het kantelpunt is. Ik bedoel, die jongen van de bios vind ik verder niet echt aantrekkelijk, dus dan ligt dat kantelpunt (of stoppunt eigenlijk) meteen na het flirten. Maar flirten is alsnog leuk.
Die jongen van de schoenen is zoals G_E zegt idd erg cute, dus daar zou het kantelpunt wat verder liggen. Al denk ik dat ie nog vrij jong is en dus het stoppunt voor de sex ligt.
Hoort zoenen daar ook bij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit is ene groot woord, maar vaak is het flirten leuker dan de rest.
als ik ga flirten wordt het komisch, mensen lachen om me of me uit, of het wordt medelijden, waar ik ook niet op zit te wachten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat ik enorm slecht ben in flirten en doe dat ook niet echt vaak. Ik val bij mensen volgens mij meer op door mijn daden dan dat ik echt bezig ben mensen in te pakken. Zoenen doe ik alleen met mensen waar ik ook sex mee wil. Die dingen kan ik niet los zien.
Hmm.. ik kan zoenen absoluut wel los van sex zienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat ik enorm slecht ben in flirten en doe dat ook niet echt vaak. Ik val bij mensen volgens mij meer op door mijn daden dan dat ik echt bezig ben mensen in te pakken. Zoenen doe ik alleen met mensen waar ik ook sex mee wil. Die dingen kan ik niet los zien.
Denk ik aan Callas, dan denk ik aanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
heerlijk om mee wakker te worden vooral de laatste 2 minuten
morgen ga ik proberen je voor te zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb 'm maar weer op het station gehaald
Dan moet je voor 6:30 postenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
morgen ga ik proberen je voor te zijn
Ik ben alles behalve een grote jagerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als ik ga flirten wordt het komisch, mensen lachen om me of me uit, of het wordt medelijden, waar ik ook niet op zit te wachten.
Ik heb een soort Yentl (koppelaarster) die alsof ze een soort kaartenbak heeft met gegadigden steeds met nieuwe kandidaten komt aanzetten.
Gert Jan, die is wel leuk maar al wel 40 en een enorme jager.
Of Laurens, die is erg mooi, heeft ook in goede tijden gefigureerd, maar sinds die een hersenbloeding heeft gehad is hij rechts verlamt..
ja wat moet je met dat soort voorstellen
dat ging over een andere Gert jan denk ik, eentje die van algerijnen houdtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een grote jager
Ik ben ook niet bewust bezig ze in te pakken denk ik. Maar beetje uitdagen en plagen. Da's voor mij het flirten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat ik enorm slecht ben in flirten en doe dat ook niet echt vaak. Ik val bij mensen volgens mij meer op door mijn daden dan dat ik echt bezig ben mensen in te pakken.
O dat kan ik dan weer wel. Vrouwen zoenen bv best lekker, maar sex wil ik er toch echt niet meequote:Zoenen doe ik alleen met mensen waar ik ook sex mee wil. Die dingen kan ik niet los zien.
Vrouwen zoenenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:34 schreef Ang3l het volgende:
O dat kan ik dan weer wel. Vrouwen zoenen bv best lekker, maar sex wil ik er toch echt niet mee
dank je welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat ging over een andere Gert jan denk ik, eentje die van algerijnen houdt
je hoeft trouwens geen slaapzak mee te nemen, ik maak wel een bedje klaar voor je
Die zoenen heel lief!quote:
Met de Pride had ik het kunnen doen. Ik was met een groep waar iedereen wilde zoenen. Dus de homo's gingen ook maar met de potten zoenenquote:
Maar jij hoeft niet meer met een ander te zoenenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:15 schreef Desmonkey het volgende:
Hangt af wat voor een pot. Een ubersexy lipstick lesbo kan ik wel waarderen (minus lipstick dan).
Truequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar jij hoeft niet meer met een ander te zoenen
Hoeven of mogen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar jij hoeft niet meer met een ander te zoenen
Iemand moet de broek aan hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alsof Des zich door Peter aan een touwtje laat houden
Reikt Mieke een doorslobberkoffie aanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:41 schreef mike_hunt het volgende:
Gadver, met meisjes zoenen.![]()
![]()
goedemorgen btw![]()
espresso bitte![]()
s ochtens mag ie best sterk zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Reikt Mieke een doorslobberkoffie aan
nee hoor het is een doorslobbertje dus die tellen nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
s ochtens mag ie best sterk zijn.en dan een peuk en dan rennen naar de wc
![]()
![]()
Niks mis mee en sex met vrouwen ook niet. Ik heb nu weer de keuze...waar zal ik dit keer voor gaan?quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor het is een doorslobbertje dus die tellen niet
ben jij bi?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niks mis mee en sex met vrouwen ook niet. Ik heb nu weer de keuze...waar zal ik dit keer voor gaan?
Voor mij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niks mis mee en sex met vrouwen ook niet. Ik heb nu weer de keuze...waar zal ik dit keer voor gaan?
Maar wanneer zou jij nu je opwachting in NYC weer moeten maken in verband met mogelijke jobinterviews ?quote:
Ga eerst maar even je huiswerk doen zoals opgedragen...het verleiden van Tibo, dan krijg je misschien een andere opdracht.quote:
Ik doe echt ZO mijn best! Maar iemand moet wel verleid WILLEN worden he!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga eerst maar even je huiswerk doen zoals opgedragen...verleiden van Tibo, dan krijg je misschien een andere opdracht.
Gewoon de volgende keer het volgende zeggen:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe echt ZO mijn best! Maar iemand moet wel verleid WILLEN worden he!
Maar goed, ik zie hem volgende week donderdag weer, dan komt ie bij mij eten en film kijken.
Er zijn twee serieuze soll. die ik wel wil doen. de eerste gesprek is op 3 sept. (mijn verjaardagquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar wanneer zou jij nu je opwachting in NYC weer moeten maken in verband met mogelijke jobinterviews ?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
snel voordat bartjabart het ziet
De film van Miekequote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe echt ZO mijn best! Maar iemand moet wel verleid WILLEN worden he!
Maar goed, ik zie hem volgende week donderdag weer, dan komt ie bij mij eten en film kijken.
dat sla ik niet afquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef mike_hunt het volgende:
Heb teveel wentelteefjes gemaakt. Prikt er iemand een vorkje mee?![]()
![]()
[ afbeelding ]
dacht je weer dat je wel meer kon hebben?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef mike_hunt het volgende:
Heb teveel wentelteefjes gemaakt. Prikt er iemand een vorkje mee?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mannenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
quote:
Tis alweer jaren geleden dat ik wentelteefjes heb gemaakt.quote:
Maar die moves maakt ie welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon de volgende keer het volgende zeggen:
Are you gonna dance with your hand on my ass all night or are you gonna make your move?
Hij is waarschijnlijk ouder dan 18 toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:37 schreef Ang3l het volgende:
Die jongen van de schoenen is zoals G_E zegt idd erg cute, dus daar zou het kantelpunt wat verder liggen. Al denk ik dat ie nog vrij jong is en dus het stoppunt voor de sex ligt.
Dat sowieso. Dat hele bi-gedoe moet ie nu maar laten varen hoor. Die fase is geweest.quote:
BBC3 heeft het vorig jaar al gedaan...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:37 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)kt_vrouw_in_SBS-show
En dan komt zo'n prins thuis met een leuke blonde hollandsche jongen..
Nou oke oke oke, dan ga ik wel met 'm naar bed hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk ouder dan 18 toch?. Oud genoeg voor seks.
o ja dat klopt! alleen was ie niet hotquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
BBC3 heeft het vorig jaar al gedaan...
was niet zo heel veel aan...
zat wel een prins in die in NL woonde, maar heul erg prins was die ook weer niet
ze hadden wel een gay prins er tussen zitten !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |