Willibrord Frequin idd.... daarna afgezakt naar een bedenkelijk niveau van riooljournalistiek.....quote:
Ja die speelde in de jaren 80 geloof ik toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ken wel een voetballer die Verbiest heet.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef tong80 het volgende:
Ik heb en kijk nog steeds veel naar de Belgische tv. Maar zijn gezicht herken ik niet.
Nee, hij is net zo behaard als zijn bekendste personage....quote:
samson dan???quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, hij is net zo behaard als zijn bekendste personage....
quote:
Hij speelde zichzelf in B&A maar hij deed idd Samson's stemquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:13 schreef tombolafan het volgende:
Was ie robin??? (HA-HA-HA-HA)
ik heb hem sowieso wel eens langs zien komen (als zichzelf denk ik...) bij b&a. inderdaad...
Nee hoor want ik vroeg waar kennen we hem van jij herkende die foto van B&A (Bassie en Adriaan) dus dan heb jij hem goed toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:22 schreef tombolafan het volgende:
ja, vind je "zichzelf" goed? Anders mag ie naar Tong hoor...
ok... jij bent de baas he...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor want ik vroeg waar kennen we hem van jij herkende die foto van B&A (Bassie en Adriaan) dus dan heb jij hem goed toch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |