Ja, wring je maar in allerlei bochten om van het laten leeg lopen van banden een terroristische daad te maken. Het is gewoon een kwajongensstreek, een ludieke actie, briefje erbij. Hoppa, niks aan de hand.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:20 schreef Ra-z het volgende:
[..]
banden zijn niet gemaakt om leeg te zijn, als jij een zware suv de hele dag op lege banden laat staan + nog ff wat goeie zomerwarmte erbij kan je 4 nieuwe banden halen![]()
Of je zal het een keer niet zien en wegrijden, dan ben je ook toe aan 4 nieuwe
dus datquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, wring je maar in allerlei bochten om van het laten leeg lopen van banden een terroristische daad te maken. Het is gewoon een kwajongensstreek, een ludieke actie, briefje erbij. Hoppa, niks aan de hand.
Jij vond zeker die eikels die Smart auto`s in grachten gooiden ook een 'ludieke' actie houden?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, wring je maar in allerlei bochten om van het laten leeg lopen van banden een terroristische daad te maken. Het is gewoon een kwajongensstreek, een ludieke actie, briefje erbij. Hoppa, niks aan de hand.
Gelukkig ben ik behalve getraind consument ook nog het perfecte boegbeeld van de: 'Do as I say, not as I do!' opvoedingsmethode.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:55 schreef ethiraseth het volgende:
Ah, lekker alles op "anderen" afwentelen. Zie hier de perfecte consument. Consumeren, consumeren, consumeren en alle gevolgen zijn voor anderen. Bravo. Ik mag hopen dat je geen kinderen hebt/neemt, je zou een verschrikkelijke ouder zijn.
heb het niet over een terroristische daad, het is het slopen van andersmans eigendom. tis triest, en irritant en het zaait alleen maar meer haat tegen die eco hippiesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:46 schreef SCH het volgende:
[..]
als er briefje op gezeten had dat het een dierenbevrijdings actie was waarschijnlijk welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij vond zeker die eikels die Smart auto`s in grachten gooiden ook een 'ludieke' actie houden?
Je moet gewoon met je tengels van andermans spullen afblijven, asociaal kutvolk dat het er is.
Ja hahaha lachen! Bijna net zo leuk als alle ventiel dopjes en binnenwerkjes van stationsfietsen weggooien... hahaha... wat een kwajongensstreek!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:46 schreef SCH het volgende:
SCH vindt zelfs directe bedreigingen en daadwerkelijk onherstelbare vernielingen nog prima. Alles moet maar kunnen volgens hem als het gedaan is om een in zijn ogen juist doel te bereiken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij vond zeker die eikels die Smart auto`s in grachten gooiden ook een 'ludieke' actie houden?
Je moet gewoon met je tengels van andermans spullen afblijven, asociaal kutvolk dat het er is.
Dat soort types sla ik met liefde van mijn zuurverdiende auto af met een brok hout![]()
![]()
Je voelt je in ieder geval toch wel aangesproken, dus de millieu bewustwording doet tenminst wat bij jou. Dat jij die auto mooi vindt betekend nog niet dat je hem perse moet rijden, ik vind ook wel dingen mooi maar doe sommige dingen bewust niet omdat ze in mijn optiek gewoon niet passen binnen mijn wereldbeeld. Ik heb al jaren geen auto meer en ben blij dat ik gewoon met de fiets naar mijn werk kan gaan tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:46 schreef McKillem het volgende:
[..]
Rot op man. Als ik even de kans zou hebben zou ik ook in een 6 liter v8 rijden die 1 liter benzine wil op de 4 kilometer. Gewoon omdat ik het een mooie auto vind.
Verder heb ik bijna overal spaarlampen, staat er bij mij nooit wat onnodig aan, flikker nooit wat op straat, cv staat nooit hoog, douche minder dan 10 min, etc etc etc etc.
Ik vind dat ik ruimschoots voldoende milieubewust bezig ben, maar volgens jou redenering zou ik dus alleen om mijn auto schijt hebben aan het milieu.
mijn hemel wat een onzin...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
SCH vindt zelfs directe bedreigingen en daadwerkelijk onherstelbare vernielingen nog prima. Alles moet maar kunnen volgens hem als het gedaan is om een in zijn ogen juist doel te bereiken.
Ja, dat is de bedoeling ook. Het mag ook best even irritant zijn. Dat is het rijden met een SUV in de binnenstad ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja hahaha lachen! Bijna net zo leuk als alle ventiel dopjes en binnenwerkjes van stationsfietsen weggooien... hahaha... wat een kwajongensstreek!
Maar wel godsgruwelijk irritant!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
SCH vindt zelfs directe bedreigingen en daadwerkelijk onherstelbare vernielingen nog prima. Alles moet maar kunnen volgens hem als het gedaan is om een in zijn ogen juist doel te bereiken.
Alsof het rijden met een SUV geen inbraak op mijn leven is?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat soort types sla ik met liefde van mijn zuurverdiende auto af met een brok hout![]()
![]()
Hij heeft al eerder sympathie laten blijken voor veel extremere acties van ecotuigquote:
Nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder sympathie laten blijken voor veel extremere acties van ecotuig
Jawel. "het doel heiligt de middelen" zei je er toen nog over.quote:
Ach, zodra je geen kinderen hebt kun je behoorlijk vervuilen. Iemand kan in een dikke suv rijden, 5x per jaar met het vliegtuig op vakantie gaan en nog ben je schoner dan iemand met 2 kinderen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je voelt je in ieder geval toch wel aangesproken, dus de millieu bewustwording doet tenminst wat bij jou. Dat jij die auto mooi vindt betekend nog niet dat je hem perse moet rijden, ik vind ook wel dingen mooi maar doe sommige dingen bewust niet omdat ze in mijn optiek gewoon niet passen binnen mijn wereldbeeld. Ik heb al jaren geen auto meer en ben blij dat ik gewoon met de fiets naar mijn werk kan gaan tegenwoordig.
Ik ben een groot voorstander ervan dat iedereen een persoons gebonden co2 budget krijgt ik zie er wel wat in om mijn surplus voor veel geld te verpatsen aan mensen die graag auto's willen rijden die flink zuipen.
Ik vind mensen die andere mensen lastig vallen met hun eco gezeur irritant. Mag ik nu jou een mep verkopen, als teken van kwajongensstreek? Is best even irritant, maar dat overleef je wel weerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is de bedoeling ook. Het mag ook best even irritant zijn. Dat is het rijden met een SUV in de binnenstad ook.
Owja, met die Vegan Streaker, nou weet ik het weerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder sympathie laten blijken voor veel extremere acties van ecotuig
Nee, jij hebt er niet direct last van als ik met mijn SUV over de A12 rij, en jij in je Schubbekutteveen in de achtertuin ligt. Ik heb wel last van het feit dat jij uit je Schubbekutteveen-dorpje komt om mijn banden leeg te maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof het rijden met een SUV geen inbraak op mijn leven is?
nou, niet een maximum ofzo, maar breng gewoon de uitsttoot van vervuilende stoffen in rekening. Wie vervuild betaalt...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander ervan dat iedereen een persoons gebonden co2 budget krijgt ik zie er wel wat in om mijn surplus voor veel geld te verpatsen aan mensen die graag auto's willen rijden die flink zuipen.
Voor wie is dat irritant dan?..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:04 schreef SCH het volgende:
Ja, dat is de bedoeling ook. Het mag ook best even irritant zijn. Dat is het rijden met een SUV in de binnenstad ook.
En bedreigingen en vernielingen aan het adres van een dierproefbedrijf. Dat kan allemaal in zijn ogen. Het doel is immers zogenaamd juist!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Owja, met die Vegan Streaker, nou weet ik het weerToen was SCH ook zo pro-vernielingen!
Hey, prima, helemaal voor. Begin een politieke partij, en krijg het door de Kamer heen. Maar blijf met je tengels van andermans spullen af. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:11 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
nou, niet een maximum ofzo, maar breng gewoon de uitsttoot van vervuilende stoffen in rekening. Wie vervuild betaalt...
SCH heb ik nog nooit serieus kunnen nemen in discussies, dus GMTAquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En bedreigingen en vernielingen aan het adres van een dierproefbedrijf. Dat kan allemaal in zijn ogen. Het doel is immers zogenaamd juist!
Maar als buurtbewoners een pand in de fik steken omdat ze er geen asielzoekers willen, dan is dat ineens wel een gevaarlijk staaltje van recht in handen nemen.
Een flinke dosis hypocrisie is sch dus echt niet vreemd, daarom is hij ook nauwelijks serieus te nemen in discussies zoals deze
waarom zou ik daarvoor een politieke partij moeten beginnen? Er zijn ongetwijfeld partijen die zulke basisdingen ook ondersteunen...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey, prima, helemaal voor. Begin een politieke partij, en krijg het door de Kamer heen. Maar blijf met je tengels van andermans spullen af. Probleem opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |