Ik wel, de gevolgen hiervan zijn nihil! Zoals de milieu campagnes er vanuit gaan dat 1 iemand het verschil kan maken, ben ik van mening dat 1 iemand die vlees eet niet uitmaakt op de hele wereldbevolking.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:08 schreef ethiraseth het volgende:
Heb je zelf wel eens nagedacht over de milieugevolgen van jouw vleeseten?
Ja, en de treehuggers vergeten dat het verslepen van die leeggelopen SUV`s minstens 2 keer zoveel schadelijke uitstoot veroorzaakt. Lekker kansloos weer, die uitkeringstrekkers.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Deze moet ik er toch uitpikken.![]()
We hebben het hier fucking over benzineslurperes die totaal niets bijdragen aan een beter milieu, dus daar hebben die tree huggers die ze leeg laten lopen echt wel over nagedacht. Degene die zulke bakken koopt daarvan kunnen we inderdaad wel stellen dat ze niet nadenken over de lange termijn gevolgen van zulke auto's .
Ja want als de pechdienst langs komt heeft die geen compressortje bij zich en moeten ze die hele suv afslepen, in belgie zit er alleen maar 1 centraal banden oppomp punt helemaal tegen luxemburg aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en de treehuggers vergeten dat het verslepen van die leeggelopen SUV`s minstens 2 keer zoveel schadelijke uitstoot veroorzaakt. Lekker kansloos weer, die uitkeringstrekkers.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, dit is een ludieke actie. Daar heb ik niet zoveel moeite mee inderdaad.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een ramp ja. Daar heb je een goed punt. Het idee. Afgrijselijk.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Belletje trekken is ook terrorisme zeker
Never argue with idiots. They will drag you down to their level and then beat you on experience, because they have far more experience at being an idiot then you do.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou je ook eens moeten doen, word je kop niet zo dik.
quote:
Bron? Volgens mij denken ze dat helemaal niet.quote:De flinke emissies veroorzakende mensen denken ook dat het een betere wereld wordt door gewoon op dezelfde manier door te gaan zoals we al jaren doorgaan.
Is dit het antwoord op de vraag? Omdat ze in China en India geen millieunormen hebben moeten we hier aan de eigendommen komen van mensen die ons ideaal niet steunen?quote:Joh laten we hier ook de chinese/ indiase millieu normen invoeren, alle filters van fabrieken af, kost alleen maar geld.
Wanneer hebben die de accu uit je hybride gehaald dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraag dat de SUV-bestuurders liever.
Ah, lekker alles op "anderen" afwentelen. Zie hier de perfecte consument. Consumeren, consumeren, consumeren en alle gevolgen zijn voor anderen. Bravo. Ik mag hopen dat je geen kinderen hebt/neemt, je zou een verschrikkelijke ouder zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik wel, de gevolgen hiervan zijn nihil! Zoals de milieu campagnes er vanuit gaan dat 1 iemand het verschil kan maken, ben ik van mening dat 1 iemand die vlees eet niet uitmaakt op de hele wereldbevolking.![]()
Ik ga er vanuit dat de rest van de wereld zo goed haar best doet voor het milieu dat moeder aarde er absoluut geen last van heeft als ik een biefstukje eet!![]()
En nee, ik denk niet de hele dag na over de gevolgen van mijn flatulentie op de CO2 quota. Ik heb verdorie wel wat beters te doen. Aan mijn eigen gerief denken bijvoorbeeld. We zijn hier toch maar te kort om persoonlijk het verschil te maken!
Verder ben ik bang af te glijden naar het: 'Ik ben goed voor het milieu en jij niet en daarom ben ik beter dan jij want ik ben heel bewust, en groen en lief!'
Daar ben ik namelijk wel gevoelig voor... Doorslaan.
Die vegetarische idioten die hun kinderen leren dat het oke is om andermans spullen te vernielen, puur en alleen omdat ze denken in hun recht te staan, dat zijn pas verschrikkelijke ouders.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ah, lekker alles op "anderen" afwentelen. Zie hier de perfecte consument. Consumeren, consumeren, consumeren en alle gevolgen zijn voor anderen. Bravo. Ik mag hopen dat je geen kinderen hebt/neemt, je zou een verschrikkelijke ouder zijn.
Eh... is dat niet exact wat deze actiegroep ook doet? In plaats van alle mogelijke moeite doen om CO2 neutraal, of nog beter CO2 negatief te leven gaan ze met vervuilend vervoer naar de stad waar ze, volledig opgewonden veel CO2 uitstotend, SUVs gaan uitzoeken om te zorgen dat ANDEREN minder CO2 gaan uitstoten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ah, lekker alles op "anderen" afwentelen. Zie hier de perfecte consument. Consumeren, consumeren, consumeren en alle gevolgen zijn voor anderen. Bravo. Ik mag hopen dat je geen kinderen hebt/neemt, je zou een verschrikkelijke ouder zijn.
hmm... krijg de neiging om me om te dopen tot boomknuffelende droeftoeter...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:04 schreef 1299 het volgende:
Ik heb fabrieksaf een compressortje standaard in mijn kleine hatchback achterin liggen. Als ik overigens zo'n droeftoeter dit zag doen is die nog niet jarig. Met je ludieke actieDan is een hippie de rest van zijn leven door een rietje laten eten ook een ludieke actie.
Die gasten werken zelf niet dus denken daar ook niet aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat dacht je bijvoorbeeld van te laat op werk/meeting/whatever? Alleen om de mening van zo'n kuthippie?
Want alleen ouderen zijn niet asociaal?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:13 schreef Leevancleef het volgende:
Boehoe! Ze werken niet! Ze zijn langharig! Vies, langharig, werkschuw tuig!
Boo fucking hoo. Ga jullie zijscheiding fatsoeneren, stelletje grijze muizen. Ik hoop van harte dat de mensen die statements maken in de trant van het bovenstaande geen jongeren zijn
Rotterdam, bel je even van te vorenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:09 schreef woid het volgende:
[..]
hmm... krijg de neiging om me om te dopen tot boomknuffelende droeftoeter...
waar staat die hatchback?
Niet nodig?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:05 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik bepaal niet wat een goede reden is tot actievoeren. Ik vraag je alleen waarom je actie zou voeren tegen hybrides. Actie tegen SUV's valt goed te rechtvaardigen aangezien ze voor stedelingen niet nodig, en dus onnodig vervuilend zijn. Hybrides zijn echter op dit moment (helaas*) de minst vervuilende personenauto's, dus ik ben wel benieuwd met wat voor motief je daarvan de banden zou laten leeglopen.
* weten we het nog? In 2010 zouden er H2-brandstofcelauto's op de Nederlandse wegen rijden. Right.
banden zijn niet gemaakt om leeg te zijn, als jij een zware suv de hele dag op lege banden laat staan + nog ff wat goeie zomerwarmte erbij kan je 4 nieuwe banden halenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Een band leeg laten lopen is saboteren? Toe maar. Taal is niet meer wat het is geweest. Een band leeg laten lopen is een ludieke actie waar verder niemand schade van heeft, hoogstens wat last. Wat jij wilt doen, moet jij weten dan hebben we het er daarna weer over.
geef me je nummer maarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:19 schreef 1299 het volgende:
[..]
Rotterdam, bel je even van te voren
Geef je msn maar ofzoquote:
ik pm je wel zodra ik in de buurt ben. zo benieuwd hoe jij die verhoudingen ziet..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef 1299 het volgende:
[..]
Geef je msn maar ofzoIk nodig je dan van harte uit om proberen mijn banden leeg te laten lopen.
Sinds wanneer is saboteren per definitie kapotmaken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Een band leeg laten lopen is saboteren? Toe maar. Taal is niet meer wat het is geweest. Een band leeg laten lopen is een ludieke actie waar verder niemand schade van heeft, hoogstens wat last. Wat jij wilt doen, moet jij weten dan hebben we het er daarna weer over.
Bijna net zo leuk als anoniem in twijfel trekken. Of moet ik twijvel zeggen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:36 schreef woid het volgende:
[..]
ik pm je wel zodra ik in de buurt ben. zo benieuwd hoe jij die verhoudingen ziet..
banden leeg laten lopen vs iemand dusdanig toe takelen dat ie de rest van zn leven door een rietje eet.
en.. zooo nieuwsgierig hoe je dat wenst te doen. (wel leuk altijd dit soort anonieme verwenzingen)
Er zullen altijd egoisten als jij zijn. Maar dat die anderen de maat gaan nemen, dat is toch wel echt potsierlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik wel, de gevolgen hiervan zijn nihil! Zoals de milieu campagnes er vanuit gaan dat 1 iemand het verschil kan maken, ben ik van mening dat 1 iemand die vlees eet niet uitmaakt op de hele wereldbevolking.![]()
Ik ga er vanuit dat de rest van de wereld zo goed haar best doet voor het milieu dat moeder aarde er absoluut geen last van heeft als ik een biefstukje eet!![]()
En nee, ik denk niet de hele dag na over de gevolgen van mijn flatulentie op de CO2 quota. Ik heb verdorie wel wat beters te doen. Aan mijn eigen gerief denken bijvoorbeeld. We zijn hier toch maar te kort om persoonlijk het verschil te maken!
Verder ben ik bang af te glijden naar het: 'Ik ben goed voor het milieu en jij niet en daarom ben ik beter dan jij want ik ben heel bewust, en groen en lief!'
Daar ben ik namelijk wel gevoelig voor... Doorslaan.
Rot op man. Als ik even de kans zou hebben zou ik ook in een 6 liter v8 rijden die 1 liter benzine wil op de 4 kilometer. Gewoon omdat ik het een mooie auto vind.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Deze moet ik er toch uitpikken.![]()
We hebben het hier fucking over benzineslurperes die totaal niets bijdragen aan een beter milieu, dus daar hebben die tree huggers die ze leeg laten lopen echt wel over nagedacht. Degene die zulke bakken koopt daarvan kunnen we inderdaad wel stellen dat ze niet nadenken over de lange termijn gevolgen van zulke auto's .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |