abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:15:23 #101
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71644720
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:08 schreef ethiraseth het volgende:
Heb je zelf wel eens nagedacht over de milieugevolgen van jouw vleeseten?
Ik wel, de gevolgen hiervan zijn nihil! Zoals de milieu campagnes er vanuit gaan dat 1 iemand het verschil kan maken, ben ik van mening dat 1 iemand die vlees eet niet uitmaakt op de hele wereldbevolking.

Ik ga er vanuit dat de rest van de wereld zo goed haar best doet voor het milieu dat moeder aarde er absoluut geen last van heeft als ik een biefstukje eet!

En nee, ik denk niet de hele dag na over de gevolgen van mijn flatulentie op de CO2 quota. Ik heb verdorie wel wat beters te doen. Aan mijn eigen gerief denken bijvoorbeeld. We zijn hier toch maar te kort om persoonlijk het verschil te maken!

Verder ben ik bang af te glijden naar het: 'Ik ben goed voor het milieu en jij niet en daarom ben ik beter dan jij want ik ben heel bewust, en groen en lief!'

Daar ben ik namelijk wel gevoelig voor... Doorslaan.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71644755
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Deze moet ik er toch uitpikken.

We hebben het hier fucking over benzineslurperes die totaal niets bijdragen aan een beter milieu, dus daar hebben die tree huggers die ze leeg laten lopen echt wel over nagedacht. Degene die zulke bakken koopt daarvan kunnen we inderdaad wel stellen dat ze niet nadenken over de lange termijn gevolgen van zulke auto's .
Ja, en de treehuggers vergeten dat het verslepen van die leeggelopen SUV`s minstens 2 keer zoveel schadelijke uitstoot veroorzaakt. Lekker kansloos weer, die uitkeringstrekkers.
pi_71644910
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, en de treehuggers vergeten dat het verslepen van die leeggelopen SUV`s minstens 2 keer zoveel schadelijke uitstoot veroorzaakt. Lekker kansloos weer, die uitkeringstrekkers.
Ja want als de pechdienst langs komt heeft die geen compressortje bij zich en moeten ze die hele suv afslepen, in belgie zit er alleen maar 1 centraal banden oppomp punt helemaal tegen luxemburg aan.
pi_71645522
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou, dit is een ludieke actie. Daar heb ik niet zoveel moeite mee inderdaad.
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat is wel een ramp ja. Daar heb je een goed punt. Het idee. Afgrijselijk.
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Belletje trekken is ook terrorisme zeker
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Zou je ook eens moeten doen, word je kop niet zo dik.
Never argue with idiots. They will drag you down to their level and then beat you on experience, because they have far more experience at being an idiot then you do.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 augustus 2009 @ 10:48:23 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71645551
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat een vergelijking zeg.
Ik vergelijk niets ik stel een vraag.
quote:
De flinke emissies veroorzakende mensen denken ook dat het een betere wereld wordt door gewoon op dezelfde manier door te gaan zoals we al jaren doorgaan.
Bron? Volgens mij denken ze dat helemaal niet.
quote:
Joh laten we hier ook de chinese/ indiase millieu normen invoeren, alle filters van fabrieken af, kost alleen maar geld.
Is dit het antwoord op de vraag? Omdat ze in China en India geen millieunormen hebben moeten we hier aan de eigendommen komen van mensen die ons ideaal niet steunen?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 augustus 2009 @ 10:49:40 #106
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71645586
Dus feitelijk is het nu geaccepteerd als ik overal de fu yong hai ga vergiftigen want in China hebben ze geen roetfilters?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 augustus 2009 @ 10:51:35 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71645635
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Vraag dat de SUV-bestuurders liever.
Wanneer hebben die de accu uit je hybride gehaald dan?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:55:58 #108
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_71645761
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik wel, de gevolgen hiervan zijn nihil! Zoals de milieu campagnes er vanuit gaan dat 1 iemand het verschil kan maken, ben ik van mening dat 1 iemand die vlees eet niet uitmaakt op de hele wereldbevolking.

Ik ga er vanuit dat de rest van de wereld zo goed haar best doet voor het milieu dat moeder aarde er absoluut geen last van heeft als ik een biefstukje eet!

En nee, ik denk niet de hele dag na over de gevolgen van mijn flatulentie op de CO2 quota. Ik heb verdorie wel wat beters te doen. Aan mijn eigen gerief denken bijvoorbeeld. We zijn hier toch maar te kort om persoonlijk het verschil te maken!

Verder ben ik bang af te glijden naar het: 'Ik ben goed voor het milieu en jij niet en daarom ben ik beter dan jij want ik ben heel bewust, en groen en lief!'

Ah, lekker alles op "anderen" afwentelen. Zie hier de perfecte consument. Consumeren, consumeren, consumeren en alle gevolgen zijn voor anderen. Bravo. Ik mag hopen dat je geen kinderen hebt/neemt, je zou een verschrikkelijke ouder zijn.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_71645861
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:55 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ah, lekker alles op "anderen" afwentelen. Zie hier de perfecte consument. Consumeren, consumeren, consumeren en alle gevolgen zijn voor anderen. Bravo. Ik mag hopen dat je geen kinderen hebt/neemt, je zou een verschrikkelijke ouder zijn.
Die vegetarische idioten die hun kinderen leren dat het oke is om andermans spullen te vernielen, puur en alleen omdat ze denken in hun recht te staan, dat zijn pas verschrikkelijke ouders.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 augustus 2009 @ 10:59:50 #110
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71645863
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:55 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Eh... is dat niet exact wat deze actiegroep ook doet? In plaats van alle mogelijke moeite doen om CO2 neutraal, of nog beter CO2 negatief te leven gaan ze met vervuilend vervoer naar de stad waar ze, volledig opgewonden veel CO2 uitstotend, SUVs gaan uitzoeken om te zorgen dat ANDEREN minder CO2 gaan uitstoten.

Laat die actievoerders gewoon in een earthhouse gaan wonen en banden recycelen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:09:49 #111
215628 woid
let's get Friendly
pi_71646123
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:04 schreef 1299 het volgende:
Ik heb fabrieksaf een compressortje standaard in mijn kleine hatchback achterin liggen. Als ik overigens zo'n droeftoeter dit zag doen is die nog niet jarig. Met je ludieke actie Dan is een hippie de rest van zijn leven door een rietje laten eten ook een ludieke actie.
hmm... krijg de neiging om me om te dopen tot boomknuffelende droeftoeter...

waar staat die hatchback?
pi_71646162
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef McKillem het volgende:

[..]

Wat dacht je bijvoorbeeld van te laat op werk/meeting/whatever? Alleen om de mening van zo'n kuthippie?
Die gasten werken zelf niet dus denken daar ook niet aan.
Waar moeten ze anders de tijd vandaan halen om dat soort idiote dingen te doen?
pi_71646232
Boehoe! Ze werken niet! Ze zijn langharig! Vies, langharig, werkschuw tuig!

Boo fucking hoo. Ga jullie zijscheiding fatsoeneren, stelletje grijze muizen. Ik hoop van harte dat de mensen die statements maken in de trant van het bovenstaande geen jongeren zijn
Sum es est, sumus estis sunt
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 augustus 2009 @ 11:18:50 #114
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71646379
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:13 schreef Leevancleef het volgende:
Boehoe! Ze werken niet! Ze zijn langharig! Vies, langharig, werkschuw tuig!

Boo fucking hoo. Ga jullie zijscheiding fatsoeneren, stelletje grijze muizen. Ik hoop van harte dat de mensen die statements maken in de trant van het bovenstaande geen jongeren zijn
Want alleen ouderen zijn niet asociaal?
pi_71646399
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:09 schreef woid het volgende:

[..]

hmm... krijg de neiging om me om te dopen tot boomknuffelende droeftoeter...

waar staat die hatchback?
Rotterdam, bel je even van te voren
pi_71646407
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:05 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Ik bepaal niet wat een goede reden is tot actievoeren. Ik vraag je alleen waarom je actie zou voeren tegen hybrides. Actie tegen SUV's valt goed te rechtvaardigen aangezien ze voor stedelingen niet nodig, en dus onnodig vervuilend zijn. Hybrides zijn echter op dit moment (helaas*) de minst vervuilende personenauto's, dus ik ben wel benieuwd met wat voor motief je daarvan de banden zou laten leeglopen.

* weten we het nog? In 2010 zouden er H2-brandstofcelauto's op de Nederlandse wegen rijden. Right.
Niet nodig?
Wat weet jij daar nou van.
Misschien ga ik met mijn landrover wel elk weekend off-road racen.

Als we het gaan hebben over "nodig" kunnen we nog wel even verder gaan, want ik zeg je bij deze dat zo'n 70 procent van de autobezitters stiekem ook wel met het OV of op de fiets kunnen. Als je geen 2 kinderen heb hoef je geen stationwagen maar voldoet een smart, etc etc etc.
pi_71646448
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Een band leeg laten lopen is saboteren? Toe maar. Taal is niet meer wat het is geweest. Een band leeg laten lopen is een ludieke actie waar verder niemand schade van heeft, hoogstens wat last. Wat jij wilt doen, moet jij weten dan hebben we het er daarna weer over.
banden zijn niet gemaakt om leeg te zijn, als jij een zware suv de hele dag op lege banden laat staan + nog ff wat goeie zomerwarmte erbij kan je 4 nieuwe banden halen

Of je zal het een keer niet zien en wegrijden, dan ben je ook toe aan 4 nieuwe
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:22:53 #118
215628 woid
let's get Friendly
pi_71646496
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:19 schreef 1299 het volgende:

[..]

Rotterdam, bel je even van te voren
geef me je nummer maar
pi_71646560
Ik denk dat onze SUV een stuk milieuvriendelijker is dan de auto's die bekend staan als milieuvriendelijke auto's. Dat is inderdaad ook het probleem met deze mensen. Die gaan voor de schijn en draven dit door.

In een wereld waar nu zoveel openheid en aandacht voor milieu is moet je zulke dingen niet doen.
pi_71646654
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:22 schreef woid het volgende:

[..]

geef me je nummer maar
Geef je msn maar ofzo Ik nodig je dan van harte uit om proberen mijn banden leeg te laten lopen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:36:32 #121
215628 woid
let's get Friendly
pi_71646930
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef 1299 het volgende:

[..]

Geef je msn maar ofzo Ik nodig je dan van harte uit om proberen mijn banden leeg te laten lopen.
ik pm je wel zodra ik in de buurt ben. zo benieuwd hoe jij die verhoudingen ziet..
banden leeg laten lopen vs iemand dusdanig toe takelen dat ie de rest van zn leven door een rietje eet.
en.. zooo nieuwsgierig hoe je dat wenst te doen. (wel leuk altijd dit soort anonieme verwenzingen )
pi_71646983
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Een band leeg laten lopen is saboteren? Toe maar. Taal is niet meer wat het is geweest. Een band leeg laten lopen is een ludieke actie waar verder niemand schade van heeft, hoogstens wat last. Wat jij wilt doen, moet jij weten dan hebben we het er daarna weer over.
Sinds wanneer is saboteren per definitie kapotmaken?
Saboteren is het onklaar maken van iets, dit kan je doen door iets te slopen maar ook gewoon door banden leeg te laten lopen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 augustus 2009 @ 11:38:34 #123
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71646990
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:36 schreef woid het volgende:

[..]

ik pm je wel zodra ik in de buurt ben. zo benieuwd hoe jij die verhoudingen ziet..
banden leeg laten lopen vs iemand dusdanig toe takelen dat ie de rest van zn leven door een rietje eet.
en.. zooo nieuwsgierig hoe je dat wenst te doen. (wel leuk altijd dit soort anonieme verwenzingen )
Bijna net zo leuk als anoniem in twijfel trekken. Of moet ik twijvel zeggen.
pi_71647194
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Er zullen altijd egoisten als jij zijn. Maar dat die anderen de maat gaan nemen, dat is toch wel echt potsierlijk
pi_71647224
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Deze moet ik er toch uitpikken.

We hebben het hier fucking over benzineslurperes die totaal niets bijdragen aan een beter milieu, dus daar hebben die tree huggers die ze leeg laten lopen echt wel over nagedacht. Degene die zulke bakken koopt daarvan kunnen we inderdaad wel stellen dat ze niet nadenken over de lange termijn gevolgen van zulke auto's .
Rot op man. Als ik even de kans zou hebben zou ik ook in een 6 liter v8 rijden die 1 liter benzine wil op de 4 kilometer. Gewoon omdat ik het een mooie auto vind.
Verder heb ik bijna overal spaarlampen, staat er bij mij nooit wat onnodig aan, flikker nooit wat op straat, cv staat nooit hoog, douche minder dan 10 min, etc etc etc etc.
Ik vind dat ik ruimschoots voldoende milieubewust bezig ben, maar volgens jou redenering zou ik dus alleen om mijn auto schijt hebben aan het milieu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')