abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71657832
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat boeit geen zak, maar i`ll be damned als iemand mij gaat vertellen in welke auto ik wel of niet mag rijden. Dat maak ik zelf nog altijd wel uit.
Bereid je dan maar voor op verdoemenis, want ik zie na milieuzones, slurptaks, roetfilterverplichting e.d. een SUV-verbod er nog wel komen binnen een decennium.
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dus alles afschaffen? Nascar, F1, GP500 allemaal pleite?
Ook met milieuvriendelijke brandstoffen kunnen dat soort races best gehouden worden. Volgens Wikipedia wordt er in een deel van de autosport al bio-ethanol gebruikt omdat dat zelfs beter (!) schijnt te werken dan reguliere benzine.
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:47 schreef Kabolter het volgende:
Maar waarom geen oldtimers aanvallen?
Daar valt toch veel meer winst te behalen?
Die zuipen ook flink en qua filters en vervuilende goedjes staan die denk ik nog hoger aangeschreven.
Zelfde als met houtkachels. Je wilt niet weten hoeveel kuub er daarbij door heen wordt geknald.

Of is dat een stukje nostalgie waar ze gevoelsmatig qua ideologie weer naartoe willen?
Milieuactivisten verzetten zich óók tegen oude auto's. En houtkachels brengen wel een hoop roet in de lucht maar dragen niet bij aan het broeikaseffect (want de CO2 uit hout doet, in tegenstelling tot die uit aardolie, nog mee aan de kringloop).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')