Cruisen of crushen ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is geen alternatief op een lekker stuk door het land cruisen.
En waarom nou weer demoon?![]()
O wacht, je hebt gelijk, dat ik op een internetforum post betekent dat ik werkloos ben en mijn internet nergens anders voor nodig heb.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja je bent keihard aan het werk
Ik zeg dat stedelingen geen SUV nodig hebben. Jij zegt dat ze er misschien wel mee willen offroadracen. Dat bevestigt mijn argument alleen maar, want offroadracen is helemaal nergens voor nodig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:40 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat zit jij er nou weer voor onzindiscussie van te maken?
Hoe is dit relevant?
quote:Minister Onkelinx vindt autoband laten leeglopen geen misdrijf
BRUSSEL - Het laten leeglopen van een autoband kan volgens justitieminister Laurette Onkelinx niet worden beschouwd als een misdrijf, zodat politiediensten hiervoor ook geen proces-verbaal moeten opstellen. Een gemeentelijke administratieve sanctie is wel mogelijk. De benadeelde burger kan zich ook tot de burgerlijke rechtbank richten.
Dat antwoordt de minister op een schriftelijke vraag van CDH-senator Christian Brotcorne. Aanleiding voor de vraag waren acties van een groep die in het Brusselse in het najaar van 2005 de banden van tientallen terreinwagens liet leeglopen. Ondanks het feit dat er duidelijk sprake was van schade - beschadiging van wielen, kosten voor depanneren, tijdverlies bij het werk... - weigerde de lokale politie de klachten te noteren en een proces-verbaal op te stellen.
Laurette Onkelinx beaamt dat de politiediensten niets te verwijten viel als ze hiervoor geen PV opstelden. Een strafrechterlijke kwalificatie zoals het onbruikbaar maken van een voertuig is immers niet van toepassing bij het laten leeglopen van de banden. Wel is het volgens de minister mogelijk dit te sanctioneren via gemeentelijke administratieve sancties met betrekking tot daden van vandalisme. Indien dergelijk gemeentelijk reglement niet bestaat, kan de benadeelde burger zich tot de burgerlijke rechtbank richten om schadevergoeding te bekomen. Dit is vanzelfsprekend enkel mogelijk als de daders gekend zijn, wat in geval van het laten leeglopen van autobanden niet evident is.
Er staat Daemonpainter even for the record.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:50 schreef kitao het volgende:
[..]
Cruisen of crushen ?
Je hebt het over zonde , ik zie daemon staan onder je foto , dus daarom demon.
Dat vind jij dus moet een ander dat ook vinden? Rot even heel rap een eind op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik zeg dat stedelingen geen SUV nodig hebben. Jij zegt dat ze er misschien wel mee willen offroadracen. Dat bevestigt mijn argument alleen maar, want offroadracen is helemaal nergens voor nodig.
Ik gooi het in de google graaibak.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:52 schreef McKillem het volgende:
[..]
Er staat Daemonpainter even for the record.
Ik zeg dat jij geen fuck te maken hebt met wat ik nodig heb en wat niet!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ik zeg dat stedelingen geen SUV nodig hebben. Jij zegt dat ze er misschien wel mee willen offroadracen. Dat bevestigt mijn argument alleen maar, want offroadracen is helemaal nergens voor nodig.
Google graait onheilspellende muziek. Demon dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:52 schreef McKillem het volgende:
[..]
Er staat Daemonpainter even for the record.
Nogmaals, hoe kom je er in godsnaam bij dat ik níet eerst naar mezelf heb gekeken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, was je dan 50% minder, was je kleren minder, etc etc. Waarom kijken naar wat een ander kan doen? Kijk eerst naar jezelf.
Een beetje statistische kennis leert dat er een bijzonder grote kans is dat de actievoerders luxe-SUV's hebben laten leeglopen en geen SUV's van mensen die hem echt nodig hebben. Wat betreft je laatste zin: het doneren van geld aan klimaatprojecten maakt een SUV niet milieuvriendelijker.quote:Alleen kan je aan een geparkeerde SUV niet zien of het zo is. En nogmaals, wie zegt dat de gemiddelde SUV rijder niet CO2 neutraal is.
Inderdaad. Van een beetje weldenkend mens verwacht ik dat hij vindt dat offroadracen een onnodig vervuilende en natuurvernietigende bezigheid is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat vind jij dus moet een ander dat ook vinden?
Jij je zin, satan 666!!! Satan forever!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:00 schreef kitao het volgende:
[..]
Google graait onheilspellende muziek. Demon dus.
Ironmaiden! Stalen maagdenvliezen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
Jij je zin, satan 666!!! Satan forever!!!
Je hebt helemaal niks te zeggen over SUV`s, dus tjeft maar gauw een heel eind opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
O wacht, je hebt gelijk, dat ik op een internetforum post betekent dat ik werkloos ben en mijn internet nergens anders voor nodig heb.Mag ik daaruit ook opmaken dat jij een uitkeringtrekker bent?
[..]
Natuurvernietigend.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Inderdaad. Van een beetje weldenkend mens verwacht ik dat hij vind dat offroadracen een onnodig vervuilende en natuurvernietigende bezigheid is.
Je wilde zeggen dat je de natuur niet schaadt door met je weet-ik-hoeveel-inch-wielen door de natuur (want offroad) te scheuren?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
Natuurvernietigend.Dramatiseren ben je wel goed in he?
Dat wil ik best. Ik denk alleen niet dat de milieuvervuiling die ik veroorzaak door dit berichtje te typen vergelijkbaar is met rijden met een SUV.quote:Waarom reageer je trouwens zo selectief? Wil het niet onder ogen zien dat jij nu ook onnodig schadelijk bezig bent?
Waarom zou ik rekening moeten houden met mensen die onnodig het milieu vervuilen?quote:Verder vind ik overigens dat je nogal last hebt van kapsones.
"van een weldenken mens verwacht ik" totaal niet rekening houdend met andere mensen andere wensen.![]()
Er zijn meer "standen" dan alleen "goed voor het milieu" en "desastreus voor het milieu" hoor...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:15 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat je de natuur niet schaadt door met je weet-ik-hoeveel-inch-wielen door de natuur (want offroad) te scheuren?
[..]
Ik denk dat het totale aandeel co2 van SUV rijders behoorlijk in het niet staat met het totale uitstoot van het verkeer in Nederland.quote:Dat wil ik best. Ik denk alleen niet dat de milieuvervuiling die ik veroorzaak door dit berichtje te typen vergelijkbaar is met rijden met een SUV.
[..]
Wie heeft het over rekening houden?quote:Waarom zou ik rekening moeten houden met mensen die onnodig het milieu vervuilen?
Dit hele forum maar opdoeken? Niemand hier heeft wat te zeggen over politiek tenslotte.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks te zeggen over SUV`s, dus tjeft maar gauw een heel eind op
Dit is ook nws forum , snugger. Pol zit een treetje lager.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dit hele forum maar opdoeken? Niemand hier heeft wat te zeggen over politiek tenslotte.
Dus als je pathetisch bent verdien je een tik?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:24 schreef kitao het volgende:
LVF , waarom altijd schoolmeester ?
Mensen weten zelf ook wel dat het belachelijk is om in hun eentje in een halve vrachtwagen voor de show rond te rijden. Pathetische mensen zijn het , ze weten het en provoceren daarmee. Af en toe krijgen ze een tik en dan lopen ze jankend naar moedertje justitie.
Nee bloempje, als je provoceert uit hoogwaan , dan kan je dat verwachten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:42 schreef huhggh het volgende:
[..]
Dus als je pathetisch bent verdien je een tik?
ghehe, als je die bescheiden wagentjes hier al vrachtwagens vindt moet je maar nooit naar de VS gaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:24 schreef kitao het volgende:
LVF , waarom altijd schoolmeester ?
Mensen weten zelf ook wel dat het belachelijk is om in hun eentje in een halve vrachtwagen voor de show rond te rijden. Pathetische mensen zijn het , ze weten het en provoceren daarmee. Af en toe krijgen ze een tik en dan lopen ze jankend naar moedertje justitie.
Dat boeit geen zak, maar i`ll be damned als iemand mij gaat vertellen in welke auto ik wel of niet mag rijden. Dat maak ik zelf nog altijd wel uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dit hele forum maar opdoeken? Niemand hier heeft wat te zeggen over politiek tenslotte.
Dat is ook maar een aanname uwerzijds.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee bloempje, als je provoceert uit hoogwaan , dan kan je dat verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |