Das pas over een dikke 4 maanden hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef Sersjee het volgende:
Duurde nog even voor het voor elkaar was, want m'n computer vindt het geloof ik niet zo leuk dat ik me helemaal het leplazarus kuik.
SR
Ik ben nu al blij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das pas over een dikke 4 maanden hoor.
Come again.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef NatteBever het volgende:
Na mijn sollicitatie bij 3FM moet ik hier maar even een dikke TVP plaatsen
Seriously, gast... Que pasa.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef NatteBever het volgende:
Na mijn sollicitatie bij 3FM moet ik hier maar even een dikke TVP plaatsen
PM.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef NatteBever het volgende:
Heb gesolliciteerd als producer bij Giel
Niet eens een ontvangst bericht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef TheZapster het volgende:
Niks gehoord van KX on_air? Zag een heel pak nieuwe dj's op de site vermeldt als invallers.
Zie ik er bedreigend uit?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de concurrentie bedreigen?
I looooove competitionquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je nooit tegen een vrouw zeggenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je nooit tegen een vrouw zeggen
Als ze je iets te eten of drinken aanbied , zou ik het niet aannemen als ik jou was.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu wel.
* Marc63 verstopt zich in een hoekje.
Parttime Limburger? Werk je voor een vlaaienbakkerij ofzo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:28 schreef on_air het volgende:
Ik ben heel rustig en ontspannen, zo als parttime Limburger.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Parttime Limburger? Werk je voor een vlaaienbakkerij ofzo?
IJslandse geluidsoverlast.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij heeft Brussel geluidsoverlast...
Nee man. Vakantie. Rust.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Parttime Limburger? Werk je voor een vlaaienbakkerij ofzo?
Het was leuker geweest als je in een vlaaienfabriek had gewerktquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee man. Vakantie. Rust.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee man. Vakantie. Rust.
[ afbeelding ]
Mijn vakantie, wat doe je.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als je in een vlaaienfabriek had gewerkt
Houthem.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is je gegund hoor.Waar in ZuidLimboland zit je?
Als je rust zoekt is Valkenburg niet de beste plek nee.Ik heb menig zomer doorgebracht in Gulpen, voornamelijk voor de Gulpener Bierfeestenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Daar reed ik vandaag doorheen. Er doorheen. Het is er eng.
Bierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je rust zoekt is Valkenburg niet de beste plek nee.Ik heb menig zomer doorgebracht in Gulpen, voornamelijk voor de Gulpener Bierfeesten
Zèèr herkenbaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je rust zoekt is Valkenburg niet de beste plek nee.Ik heb menig zomer doorgebracht in Gulpen, voornamelijk voor de Gulpener Bierfeesten
In dezelfde periode was er altijd in het volgende dorp, waar de Brand brouwerij zit, ook een bierfeest.quote:
Ga je ernaartoe of kijk je alleen maar?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef Sersjee het volgende:
Duurde nog even voor het voor elkaar was, want m'n computer vindt het geloof ik niet zo leuk dat ik me helemaal het leplazarus kuik.
SR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |