quote:
Ik heb nog wel 2 bromvliegen te koop, moet je ze wel zelf komen halenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit me al steeds af te vragen of er ook echt flora-fauna dingen verkocht worden, bv een hondenencyclopedie, of andere boeken of spulletjes
Maar de echte F&F'er verkoopt die natuurlijk niet![]()
![]()
* Bromvlieg-etende Bengaal te koop gaat zetten!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 bromvliegen te koop, moet je ze wel zelf komen halen
Ja en nee. Ik heb er een poosje een beetje mee gehobbied (is dat een Nederlands woordquote:
Ruilen voor een zwart/witte dame die chronisch PMS heeft?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
* Bromvlieg-etende Bengaal te koop gaat zetten!
JA TE LAAT, NU HEB IK HEMquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
* Bromvlieg-etende Bengaal te koop gaat zetten!
Ah nee, die hou ik toch maar liever zelf
Die Bolle Brit doet altijd alsof ie lui is, maar ondertussen loopt ie, as we speak, wel trots mauwend met een dikke dooie bromvlieg in z'n snoetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 1 bromvliegen te koop, moet je ze wel zelf komen halen
Dat koppiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ruilen voor een zwart/witte dame die chronisch PMS heeft?
[ afbeelding ]
Ik bied!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat muiltje!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boor is al een beetje van jou natuurlijkquote:
Dan mag ie wel eens op bezoek komenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat muiltje!
[..]
Boor is al een beetje van jou natuurlijk
Wat een smoel hèquote:
Pas maar op! Straks krijg je de schoonmoeder van ElisaB met een strikkie eromquote:
Over meiden gesproken, geef jij in de SC even je oordeel straks met je kundig oog over wie er knapperderder is, Salma of Penelope!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een smoel hèIk ben gek op dat beest, maar het is wel een kut-kat; altijd mekkeren, altijd bijten en krabben
Een echte meid zeg maar
En bij wie zat Boor vorig jaar het eerst op de arm!?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan mag ie wel eens op bezoek komen!!!!!
Hahahha, serieus hè, Greys had m toen op de arm dus ik denk even aaien, maar die kans kreeg ik nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En bij wie zat Boor vorig jaar het eerst op de arm!?
Als je van rust houdt, kan je beter mijn schoonmoeder in het raamkozijn hebben dan Pluimquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Pas maar op! Straks krijg je de schoonmoeder van ElisaB met een strikkie erom
Hij zat eerst bij Ing!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahha, serieus hè, Greys had m toen op de arm dus ik denk even aaien, maar die kans kreeg ik nietGreys ging gelijk op de hobbel met hem
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zat eerst bij Ing!
Maar laten we even in de SC verder leuteren.
Ik ga het niet kunnen verdragen als ik A_A gelijk moet gaan geven straks anders![]()
Ongetwijfeld! Ik ga strakjes wel even de dozen uit de kast sleuren!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:49 schreef Muis006 het volgende:
Eliesss, hebbie er ook een met een varkentje of een pandabeer?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Ik ga strakjes wel even de dozen uit de kast sleuren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |