dikke vinger voor je, we zijn hier niet van de werkverschaffingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon de hele V&A crew dagenlang bekogelen met allerlei kleine dingetjes, is immers voor het goede doel.
Wat liefquote:Op woensdag 5 augustus 2009 @ 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
Ik heb het lichte gekreun n.a.v. de eerdere tijd ter harte genomen
[..]
Als je daar hulp/advies bij nodig hebt, dan roep je het gewoon even hier! Dan helpen we je! [afbeelding]
in zo'n obvious geval als verhuisdozen lijkt me dat idd onndoigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:05 schreef Dipkip het volgende:
Moet ik per sé overal foto's van maken? Ik bied o.a. een stapel verhuisdozen aan maar die wil ik eigenlijk pas tevoorschijn halen als de koper ze komt ophalen. Bovendien staat mijn voornaam er aan alle kanten op en die hoeft van mij niet zo op fok eigenlijk. Het lijkt me dat iedereen wel weet hoe verhuisdozen er uit zien en ik zal in de omschrijving zetten dat ze beschreven zijn.
Wij dachten zelf aan 'enige dagen'.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Tof, van de rest maak ik uiteraard wel foto's.
Hoe lang blijven de topics open? Tot je vraagprijs is gehaald of als dat niet gebeurd tot...? Zelf bepalen? Ik wil snel van mn spullen af namelijk.
Tuurlijk, graag zelfs!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:56 schreef PV het volgende:
zal zondag eens rondstruinen tussen de kraampjesals groentje mag je toch best iets van een ander groentje kopen?
Muis komt 12 september met een karretje achter de fietsquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Want F&F users zijn me toch een stel kletskousen
Brievenbuspost Nederland:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:15 schreef Qwea het volgende:
hoeveel postzegels ben je eigk kwijt voor een boek wat door de brievenbus kan?
Subtiel he?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef JJH het volgende:
Mij werd per PM verzocht me ff hier te melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |