De groenen met kind kunnen bij mij terecht want ik heb o.a. een lief kinderjasje te kaufquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mjijn F5 knop al afgestoft voor morgen.![]()
Zul je zien dat er alleen maar groen bij groen komt kopen.
Daarom pleur ik de vraagprijs ook altijd wat hoger. Dan kan er nog afgedingt wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:28 schreef Mirjam het volgende:
bieden vanaf niet, een echte vraagprijs.
V&A is geen ebay
je zou kunnen zettenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga deze tekst in al mijn kraampjes zetten:
[..]
Dat mag toch he?
quote:Vraagprijzen zijn ... en exclusief verzendkosten. Hoger bieden mag altijd voor Dierenthuis!
+1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daarom pleur ik de vraagprijs ook altijd wat hoger. Dan kan er nog afgedingt worden
Een beetje goeie mooie taart is al snel 20 euro volgens mij?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel me echt een afzetster met mijn taarten. Hoe duur is een taart bij de banketbakker?
Heul duur!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel me echt een afzetster met mijn taarten. Hoe duur is een taart bij de banketbakker?
Ik betaal voor een echte Friesche Oranjekoekquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Bij mij zijn ze geresized naar 610quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:10 schreef Ynske het volgende:
pssst cat, t ziet er net even netter uit als je je foto's max 610 pixels breed maakt
ja, maar hij laad de hele foto wel, en dan ga je gebruik maken van de fokresizer die t niet zo netjes doet als wanneer je het zelf doetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze geresized naar 610
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Is dat nou de befaamde Lush?![]()
Ik dacht dat het souvenirs voor in de vensterbank oid waren
Aangepast! Normaal laat ik Fok resizen maar voor de verkoop moet het uiteraard iets netter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:10 schreef Ynske het volgende:
pssst cat, t ziet er net even netter uit als je je foto's max 610 pixels breed maakt
Snel mijn prijzen aanpassenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Pagan;
Ik aas op iets uit jouw kraampje,.
Maar daar kom je misschien morgen wel achter,
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Pagan, je kraampje ziet er super uit!
quote:
dat tekstje kun je zelf toevoegen bij de optie: Reden van wijziging:(Optioneel)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Even heul offtopic maar;
Dit heb ik nou nooit gesnapt.
Pagan heeft haar kraampjespost geedit en dan staat erbij;
Bericht 30% gewijzigd door Pagan op 08-08-2009 17:47 (Pagan's kraampje is de betaversie voorbij...) ]
Hoe, wie, waar, wat heeft dat tekstje daar gezet, over pagans kraampje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |