of elke dag bakken koffie drinkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef J.Herrer het volgende:
Of van die sukkels die beweren dat ze anti-drugs zijn, maar zich wel elke week volgieten met alcohol
Maar alcohol is helemaal geen drugquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef J.Herrer het volgende:
Of van die sukkels die beweren dat ze anti-drugs zijn, maar zich wel elke week volgieten met alcohol
dat dus! en niet te vergeten elke kwartier een peuk opsteken 13.gif !quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef J.Herrer het volgende:
nogmaals je klaagt over jezelf, je gaat ook tegen mensen in die beweren dat drugs positief werktquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:19 schreef Tamashii het volgende:
Mja, ik drink geen alcohol en ik doe geen drugs. Maar ik vind het stom dat mensen elkaar zo hard proberen te overtuigen, net als bij gelovigen, die doen dat ook.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar alcohol is helemaal geen drug
Samenvatting: TS is tegen discussies.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:19 schreef Tamashii het volgende:
Mja, ik drink geen alcohol en ik doe geen drugs. Maar ik vind het stom dat mensen elkaar zo hard proberen te overtuigen, net als bij gelovigen, die doen dat ook.
Waarschijnlijk heb je gewoon geen goed ontwikkelde retoriek.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:19 schreef Tamashii het volgende:
Wat ben jij dan?quote:
Ja, want hallucinerende drugs zijn de enige drugs die er zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:27 schreef Gamesua het volgende:
Ik kreeg van meerdere mensen te horen dat (insert drug, naam vergeten) goed voor je is omdat je er een epiphany van krijgt tijdens de 18 uur durende high en opeens alle (en alleen de) belangrijke dingen in het leven ziet, vandaar dat druggies zo vreedzaam zijn.
Flikker toch op man, het verneukt je brein op zo'n manier dat je verder niks kan denken.
Tuurlijk zijn drugs niet goed.. Dat je er high/stoned/whatever van word is toch al een tekenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:27 schreef Gamesua het volgende:
Ik kreeg van meerdere mensen te horen dat (insert drug, naam vergeten) goed voor je is omdat je er een epiphany van krijgt tijdens de 18 uur durende high en opeens alle (en alleen de) belangrijke dingen in het leven ziet, vandaar dat druggies zo vreedzaam zijn.
Flikker toch op man, het verneukt je brein op zo'n manier dat je verder niks kan denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |