HAHA, JIJ BENT HELEMAAL GEEN KAPITEIN KOEK MAAR EEN VAKKENVULLERquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik zie het twee keer per week als ik aan het werk ben. Wil je me nu aanraken?
Toen ik jouw post voor de derde keer las moest ik spontaan lachenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef Stofje het volgende:
Ik heb zin om een lemming te maken met als TT "De moeder van fs180" en de OP "ik zag 'r achter de ramen staan![]()
![]()
![]()
![]()
". Jammer genoeg is dat niet echt grappig.
hier al 1 uur en 15 minutenquote:
Raad eens waar ik mijzelf tentoon stel als ik aan het werk benquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
HAHA, JIJ BENT HELEMAAL GEEN KAPITEIN KOEK MAAR EEN VAKKENVULLER![]()
dd ;;D
SPOILER: HintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een punica van de tapquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef Ploertendoder het volgende:
In de straat van TS ziet het er nu zo uit:
[ afbeelding ]
quote:
Ik dronk die meuk altijd toen ik klein wasquote:
de AHquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke winkel is er nou tot 21:01 open!~1! wat een tijd!1
zelfs de super de duur heeft het hierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm en ik rij er helemaal voor naar Duitsland
ik was bij de marktkauf ofzo en zag het staan, ben er niet echt speciaal voor naar Duitsland gegaan hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
zelfs de super de duur heeft het hier
Wat een tijdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |