Zou het slechter kunnen worden dan Street Fighter: Legend of Chun Li, en Dragon Ball: Origins!? Dat zou een knappe prestatie zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:21 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit heel erg kut gaat worden.
Kutfilms kijk ik meestal ook wel gewoonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:16 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah, het is wel fijn dat ze het in CGI proberen. Dan is er toch wat meer mogelijk, en zit je niet met van die lamzakkerige B-acteurs in make-up in een kinderfilm...
We zien het wel. Als het een leuke film wordt is het mooi meegenomen, en is het weer een kutfilm, dan kijken we hem gewoon niet. Heel simpel.
Plaatje veranderd naar de goede.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:11 schreef Rijpie het volgende:
Je laatste twee plaatjes zijn hetzelfde?
En zonde, ze kunnen toch nooit hetzelfde gevoel laten overkomen als de originele serie, waarom proberen.
zelfde als met heel veel andere verfilmingen, zoals transformers, ninja turtles, en zelfs stripverfilmingen (denk aan spiderman, x-men, en zelfs kuifje)
laat ze liever iets nieuws bedenken, ipv teren op oud succes.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:06 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Jammer van de CGI.
[ afbeelding ]
Dit is toch wel extreme coolness.
Maar ik ben wel benieuwd naar de trailers!
Ik zie Brad Pitt uit Troyquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:13 schreef fratsman het volgende:
Fantrailer!wie herkent alle films en acteurs?!?
![]()
Je mist Garfield als Snarf!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:11 schreef capital_P het volgende:
[..]
Ik zie Brad Pitt uit Troy
Vin Diesel uit Fast & Furious
Hugh Jackman uit Wolverine
Ik dacht die Daphne uit Heroes te zien.
Planet of the Apes
Vette trailer!
Zo he... die was ik echt helemaal vergeten zeg! Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk op de nederlandse tv geweest van thundercats? Ik weet nog wel dat ik er echt voor thuis kon blijven!quote:
Damn die waren vet.quote:
Toch vind ik de meeste van die films helemaal niet zo slecht. Sterker nog, de meeste zijn echt leuk. Alleen Dragonball is om te janken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:11 schreef Rijpie het volgende:
Je laatste twee plaatjes zijn hetzelfde?
En zonde, ze kunnen toch nooit hetzelfde gevoel laten overkomen als de originele serie, waarom proberen.
zelfde als met heel veel andere verfilmingen, zoals transformers, ninja turtles, en zelfs stripverfilmingen (denk aan spiderman, x-men, en zelfs kuifje)
laat ze liever iets nieuws bedenken, ipv teren op oud succes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |