Helaas zijn er maar een x-aantal landen/steden waar het echt volloopt. Dat zijn dan nog meestal de Scandinavische landen, en bij de Golden League-wedstrijden in Brussel en Zürich.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Hopelijk ja. Maar het leeft in Berlijn ook niet echt. De stad hangt wel vol met prachtige affiches en er wordt veel aan pr gedaan maar de plaatselijke bevolking loopt niet echt warm nog.
Ik ben er weer bij in Brusselquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Helaas zijn er maar een x-aantal landen/steden waar het echt volloopt. Dat zijn dan nog meestal de Scandinavische landen, en bij de Golden League-wedstrijden in Brussel en Zürich.
De FBK Games doen het trouwens ook goed, moet ik zeggen. Klein stadion, maar ze krijgen het vaak wel vol.
Zonde, want Zweden is wel een echt atletiekland. Dat probleem brak hen ook al op in Beijing.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over Scandinavie gesproken. Ik realiseer me net dat Zweden met ongeveer hetzelfde probleem zit als Nederland, al hun toppers zijn of geblesseerd of gestopt.
Ook gewoon op de TV op het digitale kanaal waar normaal NOS24-Politiek zit te zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:27 schreef SCH het volgende:
We zijn begonnen. Goede stream van de NOS!
Zonder Kluft, Kallur, Olsson en de gestopte Bergqvist en Holm, mis je toch een aantal medaillekanshebbersquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zonde, want Zweden is wel een echt atletiekland. Dat probleem brak hen ook al op in Beijing.
Het WK in Göteborg vind ik trouwens nog altijd een van de mooiste grote atletiektoernooien ooit. Ullevi is geen heel groot stadion, maar het loopt wel vol als er atletiekwedstrijden zijn. Beter dan zo'n megagroot stadion als in Edmonton of Osaka dat bijna leeg is.
Een beetje te vroegquote:
en dan deelnemers laten starten met 12.16quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:02 schreef Brownietje het volgende:
12 series en dan een nieuwe startregel omdat het te lang duurt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |