Powell heeft wel de naam als choker..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Om weer te falen op een groot toernooi zeker?
Ik ben benieuwd! Het zal vast en zeker een verrassing worden denk ik zo...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:38 schreef Szura het volgende:
Tyson Gay wil wereldkampioen worden in een WR en denkt zelf aan 9,6.
Heeft Bolt niet een keer gezegd dat 9,4 mogelijk is?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 10:10 Hrs* 100m Hurdles F Heptathlon 10:50 Hrs* 3000m Steeplechase F Round 1 11:00 Hrs* Triple Jump F Qual. A + B 11:20 Hrs* High Jump F Heptathlon A + B 11:40 Hrs* 100m M Round 1 12:00 Hrs* Hammer Throw M Qual.A 13:00 Hrs* 20 km Race Walk M Final 13:05 Hrs* 400m F Round 1 13:20 Hrs* Hammer Throw M Qual. B |
Zonder Ruckstuhl toch ?quote:
en zonder Klüft en Sothertonquote:
Zeker, alleen is hij dit jaar totaal niet de topfavoriet, terwijl die dat voorheen altijd wel was. Misschien kan die eens een medaille halenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Powell heeft wel de naam als choker..
Ik denk dat Powell ook wel gebrand is op een medaille, na die bijna uitsluiting. Ik vlak Martina ook niet uit voor een medaillequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:47 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Zeker, alleen is hij dit jaar totaal niet de topfavoriet, terwijl die dat voorheen altijd wel was. Misschien kan die eens een medaille halen![]()
Ik zet mijn geld op Bolt, jammer dat het op een zachte baan is. Dit duel op keihard mondo = wereldrecord
Ik liep 11.50 op mijn 15de op grasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:14 schreef PieterBas het volgende:
en ik denk dat ik maar ga emigreren naar de Marshall eilanden.. mag ik ook meedoen met het WK Atletiek
12.16
Over een paar jaar gaat het net als bij de motorcross en de paardenraces en worden de deelnemers uit een kooi met een obstakel ervoor weggeschoten. Heb je nooit meer last van een valse start.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
Trouwens weer een debiele regel van de IAAF.
Vanaf 2010 is de eerste valse start al diskwalificatie.
Snappen die bobo's nou echt niks van sport
en als je beweegt blijft het hek dicht...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Over een paar jaar gaat het net als bij de motorcross en de paardenraces en worden de deelnemers uit een kooi met een obstakel ervoor weggeschoten. Heb je nooit meer last van een valse start.
Hopelijk ja. Maar het leeft in Berlijn ook niet echt. De stad hangt wel vol met prachtige affiches en er wordt veel aan pr gedaan maar de plaatselijke bevolking loopt niet echt warm nog.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:37 schreef Leatherface het volgende:
Hopelijk loopt het stadion tijdens de avondsessies goed vol. Zo'n troosteloze atmosfeer als in Edmonton en Osaka past niet bij een WK.
Het zal vast niet de laatste zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:43 schreef PieterBas het volgende:
Oef.. en daar ging hamstring nummer 1..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |