Dat dus. Niet moeilijk gaan zitten doen. Paar weekjes later heeft niemand het er meer over (of wel.. maar so what).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:30 schreef rene90 het volgende:
Gewoon in meegaan, want het is toch gewoon zo. Zo schokkend is het toch allemaal niet, je hebt met haar gezoend, je hebt niet de baas geneukt ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Zo heb ik het bijna precies gedaan,toen ze zei dat ik me ervoor schaamde zei ik dat dat niet zo was maar gewoon geen zin had in gezeik op het werk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:41 schreef EdmondDantes het volgende:
Maar als je haar op een enigzins subtiele manier duidelijk maakt dat er geen relatie of iets dergelijks in zit moet dat voor je werkomstandigheden toch niet zo veel uit maken? Toegeven dat je je ervoor schaamt lijkt me niet echt handig, beter maak je er iets van dat je geen gevoelens voor haar hebt, en dat je de indruk hebt dat zij die wel heeft en dat je haar niet wil kwetsen ofzo. Haar feelings (beperkt) gekrenkt, toch (voor het oog) met enig respect met haar omgegaan, geen andere collega's die je een eikel vinden en iedereen weer blij.
Nopequote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:49 schreef rene90 het volgende:
Je werkt in een supermarkt en bent 16 of niet?
Op het moment dat jij aangeeft geen zin te hebben in gezeik op het werk dan interpreteert zij dat waarschijnlijk als zijnde dat jij niet met haar gezien wil worden of iets dergelijks. En waarschijnlijk niet geheel onterecht in dit geval.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Karasta het volgende:
[..]
Zo heb ik het bijna precies gedaan,toen ze zei dat ik me ervoor schaamde zei ik dat dat niet zo was maar gewoon geen zin had in gezeik op het werk.
Ze had het voornamelijk over dat als het zo is waarom heb ik haar dan gezoend![]()
Kan moeilijk vertellen dat het door de drank kwam.
wahaha lolquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:04 schreef L0t.. het volgende:
Je hebt haar gezóend, niet midden in de zaak gedoggystyled over het bureau hoorEn je bent blijkbaar in de veronderstelling dat je die andere lekkere vrouwen op je werk nog wel een keer kunt prikken: nee dat kun je niet. Het is niet voor niks dat je niet verder komt dan het zoenen van de "lelijkerd".
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:04 schreef L0t.. het volgende:
Je hebt haar gezóend, niet midden in de zaak gedoggystyled over het bureau hoorEn je bent blijkbaar in de veronderstelling dat je die andere lekkere vrouwen op je werk nog wel een keer kunt prikken: nee dat kun je niet. Het is niet voor niks dat je niet verder komt dan het zoenen van de "lelijkerd".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |