Dat gebeurt toch wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:11 schreef Karasta het volgende:
Waar ik dus bang voor ben is dat het uitkomt op mijn werk en dat zij mij een beetje gaat zwartmaken bij iedereen.
Als zij dat daadwerkelijk gedaan heeft, dan moet je haar gewoon zwart maken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:11 schreef Karasta het volgende:
Waar ik dus bang voor ben is dat het uitkomt op mijn werk en dat zij mij een beetje gaat zwartmaken bij iedereen.
En wat wil je dan nu dat wij daar op zeggen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:11 schreef Karasta het volgende:
Ik hoop dat ik wat tips kan krijgen van mensen die in een dergelijke situatie hebben gezeten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
En wat wil je dan nu dat wij daar op zeggen?
Stuur haar een linkje naar dit topic, dat helpt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:11 schreef Karasta het volgende:
Tsja, dat ze verteld wat er is gebeurd of er nog een hoop bij/omheen verzint? In het laatste geval: de mensen die zomaar wat aannemen zijn nog dommer dan de mensen die het ze voorliegen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:11 schreef Karasta het volgende:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:30 schreef rene90 het volgende:
Gewoon in meegaan, want het is toch gewoon zo. Zo schokkend is het toch allemaal niet, je hebt met haar gezoend, je hebt niet de baas geneukt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |