abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71633440
Ik ben dus bij een collega thuis geweest en heb met haar gezoend, ik had die avond best wat gedronken en dat is dus geen excuus maar goed.
Ik voel me eigenlijk helemaal niet tot haar aangetrokken, maar ze stelt nu al dagen lang allemaal diepgaande vragen die ik snel omzeil.

Nu heb ik haar gewoon verteld dat het niks gaat worden en dat nam zij best kut op, verder is het mijn collega en waar ik bang voor ben is dat ze het op het werk gaat vertellen.
Op mijn werk word er best veel geroddeld en er werken andere chick's waar ik wat wil.

Ik weet echt niet wat ik nu moet doen, ze zegt dat ik me ervoor schaam (wat ook zo is) en dat ze het alleen tegen vrienden heeft verteld, 1tje daarvan werkt ook bij ons en is super lekker
Steam id : Kim the boss.
pi_71633477
Relatie's en collega's (hoe lekker ze ook zijn) gaat nooit goed man!
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:09:46 #3
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71633483
Er zijn genoeg andere lekkere vrouwen op de wereld. Gewoon niet fucken met collega's.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71633492
Je bent een slappe.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:10:31 #5
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_71633508
Wat een zwaar probleem zeg jezus echt niet normaal
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_71633510
Nou nou...wat een probleem zeg. Je kan ook echt zeiken om niks.

Je kan uberhaupt niks doen, dus maar gewoon lekker wachten hoe die "supah lekkerah chick" op je werk doet.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_71633511
EDIT

FOutje
pi_71633537
Waar ik dus bang voor ben is dat het uitkomt op mijn werk en dat zij mij een beetje gaat zwartmaken bij iedereen.
pi_71633544
Ga er maar vanuit dat de vriendinnen van je vriendin vrij snel alles over je weten. Dat zuigt man, ik weet het.
pi_71633563
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:11 schreef Karasta het volgende:
Waar ik dus bang voor ben is dat het uitkomt op mijn werk en dat zij mij een beetje gaat zwartmaken bij iedereen.
Dat gebeurt toch wel.
Top 5 China producten
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:12:39 #11
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71633565
quote:
Als zij dat daadwerkelijk gedaan heeft, dan moet je haar gewoon zwart maken.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:12:43 #12
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71633567
quote:
En wat wil je dan nu dat wij daar op zeggen?
pi_71633599
Hoe oud ben je? 12 dat je dit al een zwaar probleem noemt
pi_71633625
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:12 schreef N.icka het volgende:

[..]

En wat wil je dan nu dat wij daar op zeggen?
Ik hoop dat ik wat tips kan krijgen van mensen die in een dergelijke situatie hebben gezeten.
pi_71633668
Daar moet je gewoon lekker doorheen niet meer en niet minder. Jij kan het verhaal op het werk ook vertellen, ben je haar voor das ook altijd goed. En die andere chicks op je werk, ach ja
pi_71633671
quote:
Stuur haar een linkje naar dit topic, dat helpt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:15:57 #17
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_71633686
quote:
Tsja, dat ze verteld wat er is gebeurd of er nog een hoop bij/omheen verzint? In het laatste geval: de mensen die zomaar wat aannemen zijn nog dommer dan de mensen die het ze voorliegen.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_71633914
Das wel een groot probleem ja. Je hebt 1 van de top-10 regels wat betreft daten gebroken. Maar goed, er is dus weinig wat je kunt doen eigenlijk. Je kunt er met haar over praten, maar dat is misschien een gek idee natuurlijk. Verder zal het allemaal best meevallen. Gewoon de komende dagen afwachten.
pi_71634002
Vakkenvullers onder elkaar.
pi_71634173
Als het uitkomt kan ik beter alles ontkennen of beter gewoon ermee in gaan?
pi_71634204
Gewoon in meegaan, want het is toch gewoon zo. Zo schokkend is het toch allemaal niet, je hebt met haar gezoend, je hebt niet de baas geneukt ofzo.
Top 5 China producten
pi_71634231
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:30 schreef rene90 het volgende:
Gewoon in meegaan, want het is toch gewoon zo. Zo schokkend is het toch allemaal niet, je hebt met haar gezoend, je hebt niet de baas geneukt ofzo.

Ze is lelijk..
pi_71634246
Misschien is het slim om alles zelf in controle te hebben en gewoon op het werk melden dat jullie wat hebben gedaan. Zo loop je voor op de roddels en kan je ze inperken. Dan is de angel er ook uit voor eventuele sociale chantage.
pi_71634495
Don't dip your pen in the company ink
pi_71634545
Niet bijzonder handig, maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al door.

Moet je veel direct samenwerken met de dame in kwestie of blijft het beperkt tot elkaar tegenkomen bij de koffieautomaat? Fatsoenlijk samenwerken met haar zit er (voorlopig) niet meer in lijkt me.

Maar als je haar op een enigzins subtiele manier duidelijk maakt dat er geen relatie of iets dergelijks in zit moet dat voor je werkomstandigheden toch niet zo veel uit maken? Toegeven dat je je ervoor schaamt lijkt me niet echt handig, beter maak je er iets van dat je geen gevoelens voor haar hebt, en dat je de indruk hebt dat zij die wel heeft en dat je haar niet wil kwetsen ofzo. Haar feelings (beperkt) gekrenkt, toch (voor het oog) met enig respect met haar omgegaan, geen andere collega's die je een eikel vinden en iedereen weer blij.
Do your worst, for I will do mine..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')