Waarom niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:49 schreef mieuwmieuw het volgende:
Dat scheer je toch niet, wat een homo ben je ook.
Troost je TS, rughaar is viezer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:50 schreef tong80 het volgende:
Ik heb haren op mijn rug en tenen.
Nooit commentaar over gehad.
Dat dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:49 schreef mieuwmieuw het volgende:
Dat scheer je toch niet, wat een homo ben je ook.
Wanneer heb je dan een foto van je tenen gepost?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:50 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk niet, ze weten toch dat ze niet met je willen neukenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:50 schreef tong80 het volgende:
Volgens jou niet nee.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:52 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Waarom wel, niks mis met tepelhaar.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
Trouwens mijn oma heeft tepels rond haar schaamhaar vanwegen haar hangtieten.
Jij komt dan ook nooit achter die pc vandaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:50 schreef tong80 het volgende:
Neequote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:00 schreef Charged het volgende:
debiele klacht mits geen wildgroei zoals pic hierboven..
schaamhaar trimmen en de rest met rust laten
owh.. zij de pubers van tegenwoordig tegen borsthaar (bij mannen)? Waar gaat het heen met de wereld.quote:
Ik verplicht je tot niks.quote:
Nee meneer?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:11 schreef Charged het volgende:
[..]
wat nee,iets meer onderbouwing graag
Tja, niemand die jou naakt wil zien, dus dan zal er ook niet zo snel iemand klagenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:50 schreef tong80 het volgende:
Klopt heb ooit naar prinses Christina gemaild.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, niemand die jou naakt wil zien, dus dan zal er ook niet zo snel iemand klagen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:19 schreef Penisbaard het volgende:
Vol met grappen en grollen haar die tong80
Doodsverwensing in het engelsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:19 schreef Penisbaard het volgende:
Vol met grappen en grollen die tong80
oke,,de aanspraak is goed...nou de onderbouwing nogquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee meneer?
Ik vind dat er wel meer getrimd mag worden..... haar
In dat geval, zou ik je wil adviseren het nogmaals te lezen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:24 schreef Charged het volgende:
[..]
oke,,de aanspraak is goed...nou de onderbouwing nog
dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel meer getrimd mag worden..... haar
lieg nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:29 schreef Leanne het volgende:
ik vind het helegaar niet zo mooi als een man alleen maar haar op/rond zijn tepels heeft
of een flink lekker stuk borsthaar of kaal
Heb jij ook haar op je tepels?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:29 schreef Leanne het volgende:
ik vind het helegaar niet zo mooi als een man alleen maar haar op/rond zijn tepels heeft
of een flink lekker stuk borsthaar of kaal
waar moet dan nog meer getrimd worden behalve je schaamstreek..rughaar is idd not done maar een lekker tapijt op de borst?quote:
Oke, je heb mijn reacties dus niet (helemaal) gelezen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:34 schreef Charged het volgende:
[..]
waar moet dan nog meer getrimd worden behalve je schaamstreek..rughaar is idd not done maar een lekker tapijt op de borst?
Geen Hasselhoff praktijken,dat ben ik met je eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |