quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:37 schreef Kabolter het volgende:
Ach, zolang deze mensen denken dat wanneer onze hond lacht, hij vrolijk is en een dikke knuffel verdient vind ik het niet erg.
dank je. en we gaan hoeden voor het links/rechts en wilders gelul. deal?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:42 schreef Iblis het volgende:
Alweer de nodige onzin weggehaald, nu ontopic blijven mensen!
Ik doe m'n best. Als jij je woorden nu ook voorzichtig kiest moet het vast goedkomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dank je. en we gaan hoeden voor het links/rechts en wilders gelul. deal?
ho. wacht even. voordat dit topic persoonlijk wordt en ik een frustratie zou hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:55 schreef sneakypete het volgende:
Radicale dierenrechtenactivisten zijn natuurlijk van de pot gerukt, maar omgekeerd kan het lot van dieren je toch ook niet totaal onberoerd laten..
TS getuigt van erg veel frustraties. Enerzijds begrijpelijk want ik erger me ook aan de PvdD en dat soort types, maar op zich kan het geen kwaad na te denken over het feit dat wij mensen bewust zijn en macht hebben over dieren. Dat brengt morele vraagstukken (en dus verantwoordelijkheden) met zich mee.
Ik ben geen voorstander van dierproeven, tenzij het echt niet anders kan. Dat mag kritisch getoetst worden en dat wordt het onvoldoende. Voor cosmetica of het zoveelste rookonderzoekje, vind ik het zinloos leed.
Tip aan mensen:
Zoek 'ns op proefdiervrij bijv. naar een lijst van 'diervriendelijke' cosmetica. Zo kun je ook je duit in het zakje doen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
stopt het antropomorfisme. redt de wereld!
Je OP vond ik tamelijk geagiteerd overkomen, verder no offence hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ho. wacht even. voordat dit topic persoonlijk wordt en ik een frustratie zou hebben.
ik ben juist erg voor het vrije, nauurlijke leven van dieren. maar ook voor hun vangst en gebruik. wel graag zo oorspronkelijk mogelijk. groene weg slagers en natuurwinkels. je weet wel.
en die diervriendelijke make-upverkopers gebruiken rapporten van tests die ooit uit dierenproeven verkregen zijn ... hate to burst bubbles.
Ik heb altijd al erg opgekeken tegen onze honden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:59 schreef intraxz het volgende:
Ik vind het behoorlijk arrogant om dieren als minderwaardig te zien.
Dus om deze redenen vind jij honden minderwaardig?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:30 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik heb altijd al erg opgekeken tegen onze honden.
Karakter. Zomaar kunnen schijten en pissen waar iedereen bij staat.
En natuurlijk het talent om te kunnen likken op plekken waar ik zo niet bij kom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |