Hehequote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:26 schreef Heero87 het volgende:
En 4-0. Beetje triestig zo.
Nou, hopelijk hebben ze daar niet teveel tijd ingestoken.quote:De kernspelers van Anderlecht onderhandelen volop over de premie voor kwalificatie voor de Champions League. Voorlopig is daar nog geen akkoord over.
De verwachting is wel dat tegen de terugmatch van volgende week er een overeenkomst wordt bereikt.
Normaal krijgen de Anderlecht-spelers voor deelname aan de CL een slordige 37.500 euro. De kern is daar echter niet tevreden mee en wil meer dan 50.000 euro.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:33 schreef pekel het volgende:
[..]
Nou, hopelijk hebben ze daar niet teveel tijd ingestoken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:33 schreef pekel het volgende:
[..]
Nou, hopelijk hebben ze daar niet teveel tijd ingestoken.
Het was er ook geen, denk ik. Maar dan aan de andere kant ook niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:35 schreef fanneke het volgende:
Heerlijke eerste helft van Lyon.
En was natuurlijk geen penalty voor Anderlecht. Die Suarez maakt in eerste instantie zelf een overtreding door met 2 benen op de keeper in te gaan.
Hij was het toch wel hè?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
De laatste dagen ging ik twijfelen omdat er posts waren van hem met meer dan 1 zin.. Maar toen hij in het Sport1 topic postte dat hij email had verzonden wist ik het weer..quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
De laatste dagen ging ik twijfelen omdat er posts waren van hem met meer dan 1 zin.. Maar toen hij in het Sport1 topic postte dat hij email had verzonden wist ik het weer..
Mooie doelpunten in deze wedstrijd, hoor.quote:
Die zucht van die commentatorquote:
Zo'n Radio RIjnmond-zucht als Ajax weer scoort?quote:
Ik wel, het is geniaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:25 schreef TUFKAL het volgende:
Weet toch niet zo goed wat ik moet denken van die "nieuwe" regel, dat de kampioenen beschermt loten...
Ze loten niet beschermd, de kampioenen spelen gewoon een aparte kwalificatie, wat het inderdaad makkelijker maakt voor kampioenen om zich te plaatsen voor de Champions League. Nogal logisch gezien de naam van de competitie imo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:25 schreef TUFKAL het volgende:
Weet toch niet zo goed wat ik moet denken van die "nieuwe" regel, dat de kampioenen beschermt loten...
Dat weet ik, vandaar dat ik zeg "weet niet wat..." het is logisch en terecht maar er komen wel mindere ploegen in de poulesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:28 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ze loten niet beschermd, de kampioenen spelen gewoon een aparte kwalificatie, wat het inderdaad makkelijker maakt voor kampioenen om zich te plaatsen voor de Champions League. Nogal logisch gezien de naam van de competitie imo.
Lekker interessant, een beetje meer verschil tussen nationaliteiten mag wel van mij. Sowieso vind ik de vier clubs uit Engeland, Spanje en Italië er 1 teveel. En nu gaan ze ook nog eens drie van de vier al directe plaatsing in de groepsfase gunnenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat weet ik, vandaar dat ik zeg "weet niet wat..." het is logisch en terecht maar er komen wel mindere ploegen in de poules
Ja ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Lekker interessant, een beetje meer verschil tussen nationaliteiten mag wel van mij. Sowieso vind ik de vier clubs uit Engeland, Spanje en Italië er 1 teveel. En nu gaan ze ook nog eens drie van de vier al directe plaatsing in de groepsfase gunnen
Helemaal terug naar hoe het vroeger was hoeft van mij ook niet, integendeel. Maximaal drie clubs per land en dan een hele zooi kampioenen uit landen als Noorwegen, Hongarije, Wit-Rusland of Cyprus. Ook niet teveel, vandaar dat ze zich eerst tegen elkaar dienen te kwalificeren. Dat vind ik wel een goeie ontwikkeling.
Maar helemaal terug naar vroeger gaat never nooit meer werken. Dan krijg je Man United, Barcelona en Inter tegen de kampioenen van de kutlandjes, en gaan Liverpool, Chelsea, Real Madrid, Sevilla, AC Milan, Juventus en al die andere clubs die geen kampioen werden mooi voetbal spelen in de Europa League, dat dus veel meer kijkers trekt omdat er mooiere affiches zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind dat het wél helemaal terug naar vroeger moet. Mensen hebben nu zoiets van 'ja maar ik zie liever Liverpool dan Anderlecht' maar die vergeten voor het gemak dat deze grote ongelijkheden in kwaliteit bewust mede door het beleid van de UEFA zijn vergroot, groter dan ze een jaar of 20 geleden al waren.
Maar waar de UEFA werkelijk op uit is, is om zoveel mogelijk geld te graaien (vandaar dat nu zelfs de voorrondes al in de 'tender' zitten) en het voetballandschap te verstarren. Vroeger wisselden competities weleens van sterkte. Dan was de ene competitie weer sterker, na een jaar of 10 weer de andere. Maar nu heb je drie groepen: de top drie, die onderling van stuivertje wisselen maar wat weinig uit maakt, de middenmoot en alles daaronder. Het is moeilijker dan ooit geworden om van 'stand' te wisselen. Wat dat betreft heeft de UEFA een soort feodaal systeem in elkaar gefrutseld.
Kijk, jij ziet het ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind dat het wél helemaal terug naar vroeger moet. Mensen hebben nu zoiets van 'ja maar ik zie liever Liverpool dan Anderlecht' maar die vergeten voor het gemak dat deze grote ongelijkheden in kwaliteit bewust mede door het beleid van de UEFA zijn vergroot, groter dan ze een jaar of 20 geleden al waren.
Maar waar de UEFA werkelijk op uit is, is om zoveel mogelijk geld te graaien (vandaar dat nu zelfs de voorrondes al in de 'tender' zitten) en het voetballandschap te verstarren. Vroeger wisselden competities weleens van sterkte. Dan was de ene competitie weer sterker, na een jaar of 10 weer de andere. Maar nu heb je drie groepen: de top drie, die onderling van stuivertje wisselen maar wat weinig uit maakt, de middenmoot en alles daaronder. Het is moeilijker dan ooit geworden om van 'stand' te wisselen. Wat dat betreft heeft de UEFA een soort feodaal systeem in elkaar gefrutseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |