Wat heb jij tegen Levski!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:06 schreef WeebI het volgende:
Ik hoop vanavond op mooie uitslagen voor Debrecen en Atlético. De andere duels interessere me minder, maar als Anderlecht, Red Bull en Ventspils winnen zou dat alsnog geweldig zijn.
Kijken doe ik niet waarschijnlijk, Liverpool moet namelijk ook spelen.
Nietsquote:
Wat heb jij met Debrecen dan.quote:
Ik heb wat met Hongaars voetbal, en het wordt weer eens tijd dat een Hongaarse club mee gaat doen in de Champions League, helemaal nu alle andere clubs al weer uit de Europa League liggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat heb jij met Debrecen dan.
Ga je Lyon-Anderlecht kijken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:19 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop vanavond Atlético en Anderlecht te zien winnen. Rest maakt me niet zoveel uit.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:45 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik heb wat met Hongaars voetbal, en het wordt weer eens tijd dat een Hongaarse club mee gaat doen in de Champions League, helemaal nu alle andere clubs al weer uit de Europa League liggen.
Precies, en daar moet weer verandering in komen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het enige dat ik heb met het Hongaarse voetbal is Puskas met zijn wonderteam. En later nog Bölonie in de jaren 80.
De laatste 25 jaar is het helemaal niks
Zou je eigenlijk ook het Slowaakse Dunajska Streda moeten volgen. Min of meer een Hongaars-Slowaaks team.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:19 schreef WeebI het volgende:
[..]
Precies, en daar moet weer verandering in komen.
Sport1quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:27 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
komt er wat op tv?? volgens mij niet he?
Ik hoop echt dat Anderlecht wat kan laten zien tegen het grote Lyonquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:34 schreef Radegast het volgende:
Lyon: Hugo Lloris, Cris ,Mathieu Bodmer, Kim Källström, Michel Bastos, Miralem Pjanić, Lisandro, Anthony Réveillčre, Bafétimbi Gomis, Aly Cissokho, Jérémy Toulalan.
Anderlecht: Silvio Proto, Olivier Deschacht, Lucas Biglia, Jelle Van Damme, Jan Polák, Matias Suarez, Mbark Boussoufa, Tom De Sutter, Roland Juhász, Marcin Wasilewski, Guillaume Gillet.
Van wat ik dit seizoen gezien heb van Anderlecht, denk ik dat ze best weleens kunnen gaan stunten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:40 schreef Vilano het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Anderlecht wat kan laten zien tegen het grote Lyon
En van wat we vorig seizoen van Lyon gezien hebben denk ik dat ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van wat ik dit seizoen gezien heb van Anderlecht, denk ik dat ze best weleens kunnen gaan stunten.
Klopt, maar als ik nu de opstelling zie van Lyon. Is toch een mooie lijst namen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
En van wat we vorig seizoen van Lyon gezien hebben denk ik dat ook.
Ja da's waar, maar we kunnen Lyon natuurlijk niet vergelijken met een Belgische (sub)topperquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van wat ik dit seizoen gezien heb van Anderlecht, denk ik dat ze best weleens kunnen gaan stunten.
En via een kutstream ook nog eens Tottenham volgen. Zo ziet mijn menu voor vanavond eruit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:47 schreef Superheld het volgende:
Eens kijken naar Ten cate v.s heitinga en tussendoor zappen naar Anderlecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |