Kamernet moet in principe wel lukken, hou er alleen rekening mee dat het fors betalen gaat worden. Vrije huur is nou eenmaal ontzettend duur.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:13 schreef Rusalka het volgende:
Bij kamernet pas net, maar kamernet werkt niet met wachtlijst. bij woningweb nu anderhalf jaar.
Moet ik me dan niet afmelden voor woningnet als ik me wil aanmelden bij studentenwoningweb?
Oh nouja ik leen dan wel een tijdje. Hoe kan het trouwens dan, want hij geeft aan dat ik voor woningnet ben ingeschreven en daarom niet voor de ander kan inschrijven.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Kamernet moet in principe wel lukken, hou er alleen rekening mee dat het fors betalen gaat worden. Vrije huur is nou eenmaal ontzettend duur.
Woningnet en Studentenwoningweb tegelijkertijd is geen probleem. We hebben het hier over Woningnet, van de Amsterdamse gemeente, correct? Ik sta gewoon bij beide inschreven.
Misschien is dat een nieuwe regeling. Dat lijkt me overigens erg frappant, lees/interpreteer je het niet verkeerd?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:22 schreef Rusalka het volgende:
[..]
Oh nouja ik leen dan wel een tijdje. Hoe kan het trouwens dan, want hij geeft aan dat ik voor woningnet ben ingeschreven en daarom niet voor de ander kan inschrijven.
Dat dus. Of je moet familie hebben die ontzettend loaded is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:22 schreef Ryon het volgende:Vrije sector is mogelijk, maar in amsterdam erg lastig aangezien verhuurders eigenlijk geen woningen verhuren aan studenten.
Kraak/Anti-kraak.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:28 schreef Grimmbeard het volgende:
Ik heb mezelf ook net ingeschreven bij Studentenwoningweb, er zijn daar voor een kamer waar een eerlijke prijs gevraagd wordt ook al gauw 300 reacties+ dus erg snel zal het niet gaan. Kamernet heb je denk ik wel een degelijke kans maar je moet ook geluk hebben dat je er snel bij bent en dat je gekozen wordt voor een kamer. Sommige verhuurders vragen echt zieke prijzen, ¤400 voor een hok van 10²! Ik ga ook gestaag door met zoeken maar als het zo doorgaat moet ik dagelijks 4 uur treinen in het begin
!
Heb je daar nog handige links voor toevalligquote:
http://www.adhocbeheer.nl/quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:33 schreef Grimmbeard het volgende:
[..]
Heb je daar nog handige links voor toevallig? Zat ik inderdaad zelf ook al aan te denken maar het internet is zo groot tegenwoordig
Kraak is mogelijk als je niet al teveel eisen stelt aan je woning. De wachtlijsten voor anti-kraak zitten inmiddels al goed vol. Voor veel beginnende studenten (met weinig budget) trouwens een prima manier om het eerste half jaar door te komen.quote:
same herequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:53 schreef iThink het volgende:
Zou iemand mij kunnen opgeven bij Ad-hoc? Ben desperate op zoek naar woonruimte! (en ben net, werkend, schoon en ambitieuze student, je hoeft je dus niet te schamen later oid!).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |