Nice, 12 jaar dwangarbeid in Noord Korea ontlopen is iets dat we allemaal wel zouden kunnen smaken denk ik!quote:De Amerikaanse ex-president Bill Clinton heeft Noord-Korea verlaten samen met de twee Amerikaanse journalistes die gratie verkregen. Ze zijn nu op weg naar Californië. Dat meldt zijn woordvoerder in een persbericht.
Na onderhandelingen met de vroegere Amerikaanse president verleende Noord-Korea Laura Ling en Euna Lee gratie. Op 17 maart waren de twee journalistes opgepakt omdat ze illegaal de grens tussen Noord-Korea en China hadden overgestoken.
In juni werden ze veroordeeld tot twaalf jaar dwangarbeid. Nu reizen ze dus terug naar Los Angeles waar hun familie hen opwacht. (afp/adv)
De vraag is wat de VS Noord-Korea hebben toegezegd, niet wat die journalistes Bill hebben beloofdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:11 schreef CasB het volgende:
Nou, als dat geen neuken wordt!
Alle ex-presidenten worden nog met 'president' aangesproken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:27 schreef deedeetee het volgende:
Viel me wel op dat ze hem nog gewoon *president* Clinton noemde.
Dit lijkt mij een redelijk slechte timing, of... nu ik erover nadenk misschien een goede. Geen Amerikaan meer aanwezig in Noord-Korea, dus met die raketproefjes van tegenwoordig lijkt me de weg vrij voor de VS om een eigen raketproefje te doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De vraag is wat de VS Noord-Korea hebben toegezegd, niet wat die journalistes Bill hebben beloofd
De propaganda is voldoende voor Noord Korea:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:09 schreef tony_clifton- het volgende:
Vraag mij wel af welke compromissen er gesloten zijn
Het grote Amerika op de knieen en zijzelf als humanitair land. Mission Accomplished.quote:De Noord-Koreaanse dictator Kim Jong-il verleende de twee gratie. Volgens staatspersbureau KCNA gebeurde dat, nadat Clinton ‘oprechte excuses had aangeboden voor de vijandige daden van de twee Amerikaanse journalisten’. Uit de vrijlating blijkt volgens Pyongyang het ‘humanitaire en vredelievende beleid’ van Noord-Korea.
humanitair? Hoe verzin je het.. een paar onschuldige journalisten oppakken en dan 12 jaar dwangarbeid geven..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:41 schreef Montov het volgende:
[..]
De propaganda is voldoende voor Noord Korea:
[..]
Het grote Amerika op de knieen en zijzelf als humanitair land. Mission Accomplished.
Wat merkwaardig, eens president is dus altijd president in Amerikaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:29 schreef waht het volgende:
[..]
Alle ex-presidenten worden nog met 'president' aangesproken.
Idd, vind hem nog steeds een erg sympathieke man.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:28 schreef El_Matador het volgende:
Bill Clinton was toch een slagje anders dan randmongool George W. Bush en wetenschapsverkrachter Al Gore. Jammer dat hij door die seksaffaire zo beschadigd is.
Amerikaanse presidenten houden de titel president ook als ze zijn afgetreden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:35 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
En die retard zei ook nog eens dat ze ineens 'president' Clinton zagFokking sad. Was toch een journalist?
yeah right. president waarvan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Amerikaanse presidenten houden de titel president ook als ze zijn afgetreden.
Taalfout bijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Amerikaanse presidenten houden de titel president ook als ze zijn afgetreden.
Dude, het is een eretitel. Leg je er nou maar bij neer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
yeah right. president waarvan?
Dude, geef me eens een bron waarin dit expliciet staat vermeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dude, het is een eretitel. Leg je er nou maar bij neer.
Ik schrok.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef tong80 het volgende:
Taalfout bijArcee
Nog eens teruggelezen het kan ook met S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |