quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:34 schreef lyolyrc het volgende:
Verlink ze bij de FIOD als je het niet kunt aanzien.
Copycatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:31 schreef Bakkerbier het volgende:
Onrechtmatig een uitkering trekken
Een getrouwd stel dat ik ken wonen al een tijd samen. Op zich niks mis mee, maar de laatste tijd heeft hij zich uitgeschreven en elders een postadres geregeld. Maar hij woont nog steeds bij dat wijf En na een dag winkelen, komen ze altijd met bomvolle tassen thuis. Verder is hij te lui om een baan te zoeken.
Klacht:Klacht: Lui teringtuig dat weigert te werken
topics kapen is zo makkelijk tegenwoordigquote:
Vertel mij watquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:40 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
topics kapen is zo makkelijk tegenwoordig
Juist. Maar ze doen het wel over de rug van een ander die er hard voor moet werken. Maar dat soort acties zijn juist dom, want zo heeft de overheid weer meer redenen om een uitkeringsaanvraag niet zomaar goed te keuren. Dan zijn de mensen die wel gewoon werken, maar desondanks toch ontslagen worden en een uitkering aanvragen toch weer de dupe.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Hey, zo'n stel ken ik ook! Altijd geldproblemen (tsja, niet gek met een uitkering) en ze hebben de oplossing gevonden. Ze zijn apart gaan wonen. Hij anti-kraak (retegoedkoop) en zij is gewoon in het huis gebleven. Slapen gewoon elke nacht samen, dubbele uitkering.
Maar je moet toch alleen maar aan jezelf denken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Juist. Maar ze doen het wel over de rug van een ander die er hard voor moet werken. Maar dat soort acties zijn juist dom, want zo heeft de overheid weer meer redenen om een uitkeringsaanvraag niet zomaar goed te keuren. Dan zijn de mensen die wel gewoon werken, maar desondanks toch ontslagen worden en een uitkering aanvragen toch weer de dupe.
Tot op zekere hoogtequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar je moet toch alleen maar aan jezelf denken?
Vroeger was de NSB nog verachterlijk, mensen zoals jij maken er volkshelden van.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:34 schreef lyolyrc het volgende:
Verlink ze bij de FIOD als je het niet kunt aanzien.
klik dan niet en blijf wegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vroeger was de NSB nog verachterlijk, mensen zoals jij maken er volkshelden van.
Ik leerde vroeger dat je niet mag klikken.
Maar dit is voor het landsbelang. Ze helpen geen joden met hun uitkering.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vroeger was de NSB nog verachterlijk, mensen zoals jij maken er volkshelden van.
Ik leerde vroeger dat je niet mag klikken.
dat moet je niet aan ts maar aan pauperdoder vragen, zijn verhaal.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:53 schreef omapietje het volgende:
Hoe weet de TS dat ze een uitkering genieten ?? Staat dat op hun voorhoofd of neemt TS het niet zo nauw met de privacy van andere ?
hihihihihihihiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:55 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
dat moet je niet aan ts maar aan pauperdoder vragen, zijn verhaal.hihi
Hoe weet je dat hij te lui is om een baan te zoeken? Toch goed contact met het stel?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:31 schreef Bakkerbier het volgende:
Onrechtmatig een uitkering trekken
Een getrouwd stel dat ik ken wonen al een tijd samen. Op zich niks mis mee, maar de laatste tijd heeft hij zich uitgeschreven en elders een postadres geregeld. Maar hij woont nog steeds bij dat wijf En na een dag winkelen, komen ze altijd met bomvolle tassen thuis. Verder is hij te lui om een baan te zoeken.
Klacht:Klacht: Lui teringtuig dat weigert te werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |