orlyquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:22 schreef Shadowlyse het volgende:
Volgens mij betekend reverse alleen achterstevoren, ofwel terug. Dat impliceert niet automatisch dat het geen je er in gestopt hebt in dezelfde toestand er weer uit komt als toen je het invoerde. Dat zou logischerwijs ook niet zo moeten zijn omdat anders het hele idee van papier versnipperaar teniet gedaan wordt. Dan zijn je geheime stukken dus niet onomkeerbaar vernietigd.
Conclusie TS faalt....
die is wel nice!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:28 schreef IJsblock het volgende:
Deze had ik voor mijn hamster, helaas heb ik hem per ongeluk ook vernietigd......![]()
[ afbeelding ]
Godver dan werkt het ook nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:28 schreef kwintenstraler het volgende:
Je moet er ook alleen geld biljetten in stoppen, dan werkt die functie wel
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:22 schreef Shadowlyse het volgende:
Volgens mij betekend reverse alleen achterstevoren, ofwel terug. Dat impliceert niet automatisch dat het geen je er in gestopt hebt in dezelfde toestand er weer uit komt als toen je het invoerde. Dat zou logischerwijs ook niet zo moeten zijn omdat anders het hele idee van papier versnipperaar teniet gedaan wordt. Dan zijn je geheime stukken dus niet onomkeerbaar vernietigd.
Conclusie TS faalt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |