Zie ik nou in dat eerste filmpje op de rechterkant van het podium Chris Goss staan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:29 schreef UnoclaM het volgende:
hopelijk maken ze de belofte waar, want op papier is dit een van de beste rock supergroups aller tijden. ze bouwen de spanning wel lekker op![]()
korte, maar eindelijk luisterbare videos van het optreden in metro:
Watt of Rotown will doquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:39 schreef Orbeatle het volgende:
Ik ben echt ZO benieuwd hiernaar. Dat ze maar in een tof zaaltje in NL komen speule!
Dat dacht ik eerst ook maar berichten zeggen Alain Johannesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:11 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zie ik nou in dat eerste filmpje op de rechterkant van het podium Chris Goss staan?
Ah, okay.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar berichten zeggen Alain Johannes
Had altijd haar & sik/baard, nu kaal blijkbaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:11 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ah, okay.
Ik dacht toch altijd dat die er heel anders uitzag.
Ja inderdaad, dat dacht ik dus ook!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Had altijd haar & sik/baard, nu kaal blijkbaar
Dat zaaltje zal redelijk groot moeten zijn. Er is aardig way hype rond dit gebeuren gaande, al dan niet terecht.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:39 schreef Orbeatle het volgende:
Ik ben echt ZO benieuwd hiernaar. Dat ze maar in een tof zaaltje in NL komen speule!
Ja, zonde dat ze dan meteen in 'n grote zaal moeten spelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dat zaaltje zal redelijk groot moeten zijn. Er is aardig way hype rond dit gebeuren gaande, al dan niet terecht.
Hahah ja Effenaar zou leuk zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja, zonde dat ze dan meteen in 'n grote zaal moeten spelen.
Paradiso zou best wel 'n mooi zaaltje zijn.
Of de effenaar, lekker dichtbij.
Denk het niet nee... Maar een clubtour zou wel gaaf zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:47 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Maar ik denk dat we daar niet op hoeven te rekenen, helaas!
Rotown is te klein voor die drie namen samen. Watt zou in principe wel tof zijn, wel de grote zaalquote:
Ja, Lowlands volgend jaar dan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rotown is te klein voor die drie namen samen. Watt zou in principe wel tof zijn, wel de grote zaalMaar doe ze ook maar gewoon op Lowlands.
Nope, ze komen dit jaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:39 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja, Lowlands volgend jaar dan.
Das natuurlijk gewoon een 1 + 1 = 2 verhaaltje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:51 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nope, ze komen dit jaarGeloof me maar.
Nah. Ik heb andere bronnen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das natuurlijk gewoon een 1 + 1 = 2 verhaaltje.
Zit nog een gat op redelijk tijdstip in de Grolsch, en Eric Corton gaat heus zijn vingers er niet aan branden
Dat kan, maar het is niet echt inside info meer momenteel, meer een 1 = 1 =2 verhaaltje, al is inside info altijd wel leuk natuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nah. Ik heb andere bronnen.
Maar wat jij zegt, lijkt me ook vrij duidelijk dat ze komen.
Achja, uiteindelijk is het altijd afwachtenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het is niet echt inside info meer momenteel, meer een 1 = 1 =2 verhaaltje, al is inside info altijd wel leuk natuurlijk![]()
Terrorizing: natte droom
I feel your pain.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:04 schreef Orbeatle het volgende:
Als ze nu naar lowlands komen, dan word ik echt depressief.
Dan ga ik echt de beste editie ooit missen.
In de magneetbar ofzo?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nah. Ik heb andere bronnen.![]()
Maar wat jij zegt, lijkt me ook vrij duidelijk dat ze komen.
Ja, want dat lot ligt in de handen van deze overschatte muzikanten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 04:17 schreef JackHerrer het volgende:
Hopelijk is het geen zeikerige jam sessie waar niks spectaculair uitkomt, maar een fantastische combo die de toekomst van rockmuziek voor altijd zal veranderen.
Het is een nogal overdreven statement van JackHerrer inderdaad, maar ik vind absoluut niet dat het overschatte muzikanten zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Ja, want dat lot ligt in de handen van deze overschatte muzikanten.![]()
Past Pukkelpop d'r nog op eigenlijk? Of is die er net afgevallen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:55 schreef Aisumasen het volgende:
Engeland, België, Nederland. Duidelijk.
Pukkelpop nog net, Biddinghuizen valt er net buiten?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:37 schreef Piliniak het volgende:
[..]
Past Pukkelpop d'r nog op eigenlijk? Of is die er net afgevallen?
013web.nl:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
Eddie Vedder riep vandaag in Ahoy 'misschien wel tot over 10 dagen'. Is Pearl Jam dan de verassingsact op Lowlands? #LL09 (via @KindaMuzik)
....
dus misschien toch niet?
edit:
en dit twittert de 013:
013_popcentre
Psssst! Morgen even de website in de gaten houden. Er wordt een toffe grote band bekend gemaakt... Welteruste!
Nee joh.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
Maaruuh, Biddinghuizen valt wel nét buiten het Vultures kaartje hoor...
Heb 'm toegevoegd op Last.fmquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:21 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
013web.nl:
The Mars Volta wederom in 013!
Fijn dat er iemand wel blij wordt van dat nieuwsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:48 schreef Shrien het volgende:
[..]
Heb 'm toegevoegd op Last.fmThanks!
Wel enigszins logisch, Josh Homme heeft altijd een speciale band met Nederland gehad (hij praat zelfs een beetje Nederlands, in ieder geval kent hij wat scheldwoordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:24 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nee joh.
Trouwens wel een eer dat deze helden als eerste naar de Benelux komenHele wereld die geïnteresseerd is in deze band, heeft nu ons mooie landje voor z'n neus.
Op Rated R schreeuwt Nick Olivieri ook nog wat Nederlands gebrabbel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:17 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Wel enigszins logisch, Josh Homme heeft altijd een speciale band met Nederland gehad (hij praat zelfs een beetje Nederlands, in ieder geval kent hij wat scheldwoorden). Dave Grohl is ook vaak in Amsterdam te vinden.
Nouja, scheldwoorden worden vaak door bands voor het optreden nog even geleerdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:17 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Wel enigszins logisch, Josh Homme heeft altijd een speciale band met Nederland gehad (hij praat zelfs een beetje Nederlands, in ieder geval kent hij wat scheldwoorden). Dave Grohl is ook vaak in Amsterdam te vinden.
A little girl, walking down the street, godverdomme, you gotta be with me!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:22 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Op Rated R schreeuwt Nick Olivieri ook nog wat Nederlands gebrabbel.
Ah, je bent een kenner merk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:06 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
A little girl, walking down the street, godverdomme, you gotta be with me!
Het leven is hard, de mensen worden bang! I'm so old, you're so young.
Ben een groot QOTSA fan, die laatste vergat ik nog inderdaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:11 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ah, je bent een kenner merk ik.
En ook nog zoiets als: "Ik denk van ja, maar nee".
HUH!?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:24 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nee joh.
Trouwens wel een eer dat deze helden als eerste naar de Benelux komenHele wereld die geïnteresseerd is in deze band, heeft nu ons mooie landje voor z'n neus.
Het was beter dan een natte droom. Meer eh een ehm waterval droom.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het is niet echt inside info meer momenteel, meer een 1 = 1 =2 verhaaltje, al is inside info altijd wel leuk natuurlijk![]()
Terrorizing: natte droom
Squirtende droomquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben zo benieuwd.
[..]
Het was beter dan een natte droom. Meer eh een ehm waterval droom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |