abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71809111
Als je dat denken nu eens aan de echte kenners van het zaterdagvoetbal overlaat... Op de eerste twee plaatsen eindigen Spakenburg en IJsselmeervogels, daarachter strijden Sparta Nijkerk, GVVV, Hoek en Kozakken Boys voor de plaatsen drie en vier. Niets meer en niets minder.
pi_71811985
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef methodmich het volgende:
Van Frank Wielenga is toch nog wel een beetje afwachten hoe hij de hoofdklasse gaat verteren of niet? Wel iemand met volop inzet!
Tijdens het eerste seizoen van LRC in de hoofdklasse heeft hij het toch best aardig gedaan, ondanks ook toen nu en dan een kleine blessure, maar voor de linksbackpositie staat er in principe al iemand anders..

Gisteravond tegen Unitas'30 ging het scoren bij LRC weer een stuk makkelijker dan tegen Ameide, LRC won uit met 8-1.
pi_71812888
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 05:37 schreef Angstgegner het volgende:
Als je dat denken nu eens aan de echte kenners van het zaterdagvoetbal overlaat... Op de eerste twee plaatsen eindigen Spakenburg en IJsselmeervogels, daarachter strijden Sparta Nijkerk, GVVV, Hoek en Kozakken Boys voor de plaatsen drie en vier. Niets meer en niets minder.
Proest .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71822201
Enkele oefenduels:

DOVO - Excelsior '31 1-1 (Thijs van Tent Beking, DOVO haalt finale doordat Ruizendaal vier penalty's pakt)

Elinkwijk - Spakenburg 2-0

Hoek - Terneuzense Boys 2-1 (Stijn Mahieu, Regilio Pinas)

Jodan Boys - SHO 2-1 (Mitchel Heerkens, Sander van Gool)

KFC - Zwaluwen '30 1-2

Kozakken Boys - Montfoort 4-2 (2 x Christiaan Perrier, Arjan van Vuuren, Elroy Boonstoppel)

ODIN '59 - Hellas Sport 5-3 (2 x Rik Stals, Rob Nooij, Stefan van Dijk, eigen doelpunt)

Sparta Nijkerk - VVOG 4-0 (2 x Albert van Nijhuis, Niels Vlugt, Maurice van der Wilt)

En zoals Gudde al schreef:

Unitas '30 - LRC 1-8 (misschien weet Gudde wie scoorden)
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71823411
Dat waren volgens mij Willem Looijen 5x, Roel de Kruijk 2x en Ricco van Dijk.
pi_71851253
Siereveld verruilt Hoek voor Belgisch avontuur

Een fikse tegenvaller voor Hoek, zo kort voor de competitiestart!!
www.thuisuiteten.nl
pi_71904170
IJsselmeervogels - Argon 5-1.

Stond bij rust al 4-0.

De basis 11 is tot nu toe al op 9 van de 11 plekken bekend denk ik. Tot nu toe is het voetbal al erg goed.

De enige die ik tot nu toe tegen vind vallen is Pater, zelfs Mihci doet het nog aardig.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_71904220
Sparta Nijkerk wint het OSP toernooi van SDC Putten

Sparta - VVOG 4-0 (van de week al)
SDC Putten - DVS 1-2

Sparta - DVS 4-0
SDC Putten - VVOG 3-0

Wat ik van veel spelers hoor is dat Sparta enorm goed bezig is. En dat vooral de voorhoede erg goed is.
pi_71932779
Resultaten en stand Topamateur Cup na de eerste speeldag

POULE 1 BIJ DCG:

13.00 – 14.00:
FC Blauw Wit Amsterdam - FC.Ominworld 0-2
sv Huizen - rksv DCG 1-0
vv Purmersteyn - AFC 1-1 (Sjoerd Jens)

14.30 – 15.30:
rksv DCG - FC Blauw Wit Amsterdam 3-1
FC.Ominworld - AFC 0-2 (Chelton Linger 2x)
sv Huizen - vv Purmersteyn 2-1

16.00 – 17.00:
FC Blauw Wit Amsterdam - AFC 1-1 (Laurens Samsom)
rksv DCG - vv Purmersteyn 1-3
FC.Ominworld - Huizen 0-7

STAND NA DE VOORRONDES:
1.sv Huizen 3-9 (ds 10-1)
2.AFC 3-5 (ds 4-2)
3.vv Purmersteijn 3-4 (ds 5-4)
4.DCG 3-3 (ds 4-5)
5.FC Omniworld 3-3 (ds 2-9)
6.FC Blauw Wit Amsterdam 3-1 (ds 2-4)

POULE 2 BIJ FC.HILVERSUM

13.00 – 14.00:
FC.Hilversum - afc DWS 1-0 (doelpunt Tom Clobus (pen)
hcsv Zwaluwen’30- FC. Breukelen 3-0
DWV - De Beursbengels 2-0

14.30 – 15.30:
FC.Breukelen- FC.Hilversum 1-1 (doelpunt Dion Glumac)
afc DWS - De Beursbengels 0-2
hcsv Zwaluwen’30- DWV 2-1

16.00 – 17.00:
FC.Hilversum - De Beursbengels 0-0
FC.Breukelen - DWV 2-3
afc DWS - hcsv Zwaluwen’30 0-1

STAND NA DE VOORRONDES
1.Zwaluwen'30 3-9 (ds 6-1)
2.DWV 3-6 (ds 6-4)
3.FC Hilversum 3-5 (ds 2-1)
4.Beursbengels 3-4 (ds 2-2)
5.FC Breukelen 3-1 (ds 3-7)
6.DWS 3-0 (ds 0-4)

Vervolg toernooi op zaterdag 22 augustus (bij AFC)
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:09:42 #35
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_71947620
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:10 schreef methodmich het volgende:

SPARTA NIJKERK

[ afbeelding ]

Vorig seizoen: 7e

Trainer: Henny Lee (2e seizoen)

Vertrokken spelers: Guus Reurink (NVC), Frank Corba (Roda '46), Mitchell Poot (Nunspeet), Lopes Dinis Magalhaes, Raoul Henar, Gary Spier (allen SDC Putten), Henk van Essen (Bennekom), Tim van Breukelen (FC Breukelen)

Selectie

Doel: Harold Kruiskamp, Sven Onland, Robert Smallenburg, Henry Timmer (Be Quick ’28)

Verdediging: Marco Kints, Lennart Krijger, Tim Muller, Joris van Rooijen, Ivo te Velthuis

Middenveld: Niels Buijtenhuis, David Coonen (AGOVV Apeldoorn), Dwight Eind (FC Omniworld), Ruben de Goede (Bennekom), Dick Kooijman, Youssef Salama (Huizen), Wieger van de Ven (Be Quick 1887), Niels Vlugt (SDC Putten), Vahip Yildiz (Yeni Kirsehirspor, Turkije)

Aanval: Arjen van Dijk, Stefan Fredriksen, Albert van Nijhuis (SDC Putten), Marco van Rooijen (DOVO), Maurice van der Wilt (Spakenburg)

[ afbeelding ]
Albert van Nijhuis (rechts) keerde na 18 goals voor SDC Putten terug bij Sparta Nijkerk

Toch jammer dat dit supertalent weer teruggaat naar Amersfoort
pi_71953493
LRC won een oefenduel dit weekend. Het werd 5-2 tegen Theole. Ook Kozakken Boys wist te winnen en wel met 5-0 van SDV Barneveld. Frans van den Steenhoven, Christian Opschoor, Christiaan Perrier en Marruchen Zimmerman (2 x) scoorden. Hoek verloor met 3-1 van Maldegem. Bouzambou scoorde.
www.thuisuiteten.nl
pi_71954422
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:09 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Toch jammer dat dit supertalent weer teruggaat naar Amersfoort
Roda'46 speelt niet in Amersfoort maar in Leusden.
pi_71982321
Van www.hoofdklasse.org:
quote:
Tom tijd uitgeschakeld na gehechte meniscus

18 augustus 2009 - 11:29

ZAT B - GVVV moet het enige tijd stellen zonder Kevin Tom. De 30-jarige linkervleugelverdediger is maandag geopereerd aan zijn meniscus. Naar verwachting zal Tom een kleine twee maanden uit de roulatie zijn. "Dit is even wat minder", reageert Kevin Tom tegenover Hoofdklasse.org nuchter, terwijl hij met zijn been omhoog op de bank in zijn woonkamer zit. "Een pechgevalletje", noemt hij het.

"Tijdens de oefenwedstrijd van vorige week zaterdag tegen JVC Cuijk kwam ik licht in botsing met een tegenstander, waar ik een dikke knie aan overhield", begint Tom zijn verhaal. "De maandag en dinsdag daarop probeerde ik op de hometrainer wat in beweging te blijven, maar toen ik dinsdag eraf stapte, was het helemaal einde oefening. Na een bezoek aan de huisarts hoorde ik dat mijn knie op slot zat."

Nadat zijn knie eerst 'losgemaakt' werd, heeft Kevin Tom afgelopen maandag een kijkoperatie moeten ondergaan. Daar is zijn ingescheurde meniscus gehecht. "Over twee weken moet ik weer terugkomen om te kijken hoe het gaat. Het is nu even behelpen. Ik hoop snel weer wat te kunnen doen. Maar ik blijf liever iets langer aan de kant, dan dat ik in één van mijn eerste wedstrijden weer een klap krijg en dat ik er weer snel uit lig."
www.thuisuiteten.nl
pi_72013063
Spakenburg is begonnen met de districtsbeker. Men won dankzij een goal van Ruben Wilson met 1-0 van Huizen.

Oefenduels:

Jodan Boys - ARC 3-1 (Willem Graafland, Peter Graafland, Sander van Gool)

Kozakken Boys - WSC 4-0 (Marruchen Zimmerman, Arie Lock, Christian Opschoor, Thijs Binnerts)

RCS - Hoek 3-3 (Telussa bekritiseert zijn verdedigers en zoekt versterking, Dennis de Nooijer twee keer voor RCS, voor Hoek Gideon Imagbudu, Koen Versyp en Musaba Selemani)

SDC Putten - Be Quick '28 1-1 (Boeve)

VVIJ - DOVO 0-5 (Danny Kuijer 2, Daniël Kops, Joop de Bruin, Tommy Gesgarz)

Zouaven - Zwaluwen '30 0-2 (Ferdy Kaleveld, eigen doelpunt)
www.thuisuiteten.nl
pi_72014858
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:18 schreef methodmich het volgende:
Spakenburg is begonnen met de districtsbeker. Men won dankzij een goal van Ruben Wilson met 1-0 van Huizen.
En daar is ook zo'n beetje alles mee gezegd.

Ik kan nog niet zeggen dat het als een zonnetje loopt bij Spakenburg. Veel (nieuwe) spelers kampen met lichte blessures. Aan de andere kant zijn we in het verleden wel vaker kampioen van de voorbereiding geweest om er vervolgens in de competitie niet al te veel van te bakken. Laat het dit jaar maar eens andersom zijn
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:20:14 #41
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_72039643
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Proest .
Maak je niet druk Da_Sandman. Bekijk de voorspellingen van vorig jaar maar van onze Nostradamus die zichzelf tot de kenners rekent.

Ik denk dat Hoek zeker gaat meedoen om de Topklasse plaatsen.
GVVV kan wel eens kind van de rekening worden.
pi_72076081
Tegenvaller voor DOVO:

Taoufik Ameziane ziet wegens privé-omstandigheden af van vier keer per week een rit Tilburg - Veenendaal en andersom. Komt dus niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_72088432
Van www.hoofdklasse.org:
quote:
Okorley stopt bij Hoek

22 augustus 2009 - 10:57

ZAT B - Kenneth Okorley heeft zich teruggetrokken uit de selectie van Hoek, zo valt te lezen op de website van de Zeeuwse hoofdklasser. De 21-jarige middenvelder is naar eigen zeggen het plezier in voetbal kwijt. Voorlopig zal hij ook niet op zoek gaan naar een andere club. Okorley kwam in de zomer van 2007 over van Axel.

Hoewel Okorley de stap naar het eerste elftal nooit echt kon zetten, zegt hij geen spijt te hebben van zijn keuze destijds: " Het is misschien een stap te hoog geweest. Ik ben er wel een betere voetballer geworden. Het is ook niet zo dat ik te weinig kansen heb gehad en dat ik daarom stop bij Hoek. Aan de spelersgroep ligt het ook niet. Ik ga alleen al een tijdje met minder zin naar de training. Dan kun je beter stoppen tot het gevoel terugkomt."

Okorley benadrukt dat hij niet de intentie heeft elders te gaan spelen. Er gaan geruchten over een overgang naar Axel en Terneuzen, maar die zijn volgens de aanvallend ingestelde speler onjuist: "Dat zijn geruchten die ik ook heb gehoord, maar er is voorlopig niets van waar. Dan had ik het voor de start van de competitie wel gedaan. Ik houd nog altijd vertrouwen in mezelf, maar ik heb een keuze gemaakt. En nu ga ik eerst eens een tijdje rust nemen."
www.thuisuiteten.nl
pi_72105567
Vandaag stond de 2e wedstrijddag op het programma van het Top Amateur Cup tournooi. Deze werden op de velden van AFC te Amsterdam gespeeld. In de 1e wedstrijd moest Zwaluwen aantreden tegen de Beursbengels. Niels Joren schoot na een pass van Lenny Netteb tegendraads de 1-0 binnen.
Hierna moest er worden aangetreden tegen FC Hilversum. Ook deze wedstrijd werd winnend afgesloten nadat Peter Neuvel een pass doeltreffend afrondde 1-0.
In de finale moest worden aangetreden tegen Huizen. In de 3e min nam Huizen na een snelle uitval afgerond met een lage schuiver in de verste hoek een 1-0 voorsprong. Binnen 2 minuten een goede pass van Wouter vd Herik op Lenny Netteb die de gelijkmaker binnenschuift. In de fase hierna kreeg Zwaluwen'30 diverse mogelijkheden om de score uit te breiden maar als je zelf niet scoort doet de tegenstander dat wel en Huizen kwam voor de rust op een 2-1 voorsprong. Na een combinatie Marcel Koning, Wouter vd Herik, Peter Neuvel komt de bal bij Niels Joren die beheerst de keeper omspeelt en de gelijkmaker binnenjaagt 2-2. Zwaluwen gaat nu vol voor de winst. Een verre uittrap van Stephan Veenboer komt bij Peter Neuvel die met een echte Neuf goal de 2-3 als eindstand op de borden zet. Zwaluwen'30 eindigt het tournooi ongeslagen als winnaar en is ook tijdens de voorbereidings periode ongeslagen gebleven.

Eindstand Top Amateur Cup Tournooi.
1. Zwaluwen'30
2. Huizen
3. FC Hilversum
4. AFC
5. Omniworld
6. FC Breukelen
7. DWV
8. Purmersteijn
9. Beursbengels
10. DCG
11. Blauw-Wit A
12. DWS

Bron: http://www.zwaluwen.nl
pi_72106687
Hoek wint voor de beker met 1-4 van mijn GPC Vlissingen. Vond van wat ik er van gezien heb, het allemaal niet even hoogstaand. Die Bolou is echt bizar snel...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72116292
Wie scoorden allemaal voor Hoek?

Andere resultaten:

Jodan Boys - Excelsior Maassluis 3-1 (Kees Graafland 2, Bellahcen; S. van de Velde)

Zuidvogels - IJsselmeervogels 0-0

De Merino's - GVVV 0-2 (Van Meegdenburg, Aguilar Aguilera)

DOVO - Hercules 3-1 (Kops 3; Wallenburg)

Volendam - De Zouaven 1-1 (Kees Pier Tol; Van Putten)

Hollandia - ODIN '59 1-0 (Robert)

NSC - Sparta Nijkerk 2-2 (Cherkaoui, Van Dijk; Muller, Joris van Rooijen)

Bennekom - Achilles '29 2-1 (Kaba, Van Essen; Grootaert)

Vaassen - SDC Putten 0-1 gestaakt wegens noodweer

LRC Leerdam - Schelluinen 0-3 (Arslan 2, Papilaja)

Unitas - Kozakken Boys 2-3 (Broers 2, Solmaz)
www.thuisuiteten.nl
pi_72173336
Nog meer resultaten:

IJsselmeervogels - FC Omniworld 4-1 (Steinraht 2, Jeffrey Winter, Guido de Graaf)

Elinkwijk - DOVO 4-1 (Rocourt)

Zwaluwen '30 - De Kennemers 3-0 (Van den Herik, Neuvel, Joren)

ODIN '59 - AFC '34 3-3 (Hoek, Stals, Klijn)

GVVV - FC Hilversum 1-1 (Van Meegdenburg)

NVC - Spakenburg 2-4 (Van den Meiracker 3, Wilson)

AFC Ajax - Volendam 0-5 (Kees Tol 2, Plat, Mühren, Bond)

SDC Putten - NSC 2-0 (Duits, Boeve)

Germania - Bennekom 1-1 (Van Essen)

Sparta Nijkerk - Vaassen 7-0 (Van der Wilt 3, Coonen 2, Muller 2)

Scheveningen - Jodan Boys 2-4 (De Rijk 2, Peter Graafland, Van Gool)

Baronie - LRC Leerdam 2-0 (bekerhouder LRC uitgeschakeld)

Hoek - Vlissingen 1-2 (Pattinama)

Kozakken Boys - Rijsoord 4-0 (Opschoor, Perrier, Boonstoppel, Den Braber)
www.thuisuiteten.nl
pi_72175169
Toch zonde van LRC, vorig seizoen nog netjes bekerwinnaar in Zuid 1, dit seizoen na 2 wedstrijden al uitgeschakeld met 0 doelpunten voor en 5 tegen. In de eerste wedstrijd was LRC de bovenliggende partij, maar verloor toch met 0-3 door een gebrek aan scorend vermogen en verdedigende foutjes. Gisteravond tegen Baronie kon LRC aardig meekomen, maar waar LRC de lat en de paal raakte, verdween de bal aan de andere kant wel tweemaal in het doel.
pi_72206209
Weer mutaties bij Hoek:
quote:
Kone speelt dit seizoen toch voor Hoek

27 augustus 2009 - 08:09

ZAT B - Wederom nieuws over zaterdaghoofdklasser Hoek. De Zeeuwen maken op de eigen website bekend dat Michael Kone dit seizoen toch voor de club zal spelen. Bovendien heeft men in de persoon van Mahamed N'Diaye een vervanger voor de naar Eendracht Aalst vertrokken Giovanni Siereveld gevonden. Joachim De Wilde, de Belg die onlangs naar Hoek leek te komen, komt dan weer niet.

De bij Anderlecht opgeleide Ivoriaanse linksback Kone groeide vorig seizoen uit tot smaakmaker bij Hoek. Men had hem gehaald van SK Londerzeel. Wegens veranderde privé-omstandigheden liet Kone eind vorig seizoen weten te vertrekken, maar een nieuwe verandering deed hem van gedachten veranderen.

Mahamed N'Diaye is eveneens een linksbenige verdediger. Hij kwam in het verleden uit voor AA Gent en KV Kortrijk. De Zeeuwen hebben overschrijving voor hem aangevraagd. Joachim De Wilde gaat vermoedelijk spelen voor het Belgische Wetteren, waardoor zijn komst naar Hoek van de baan is.
www.hoofdklasse.org
www.thuisuiteten.nl
pi_72272813
HSC'21 werd compleet weggespeeld door IJsselmeervogels, wat een matige ploeg hebben die zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')