Tijdens het eerste seizoen van LRC in de hoofdklasse heeft hij het toch best aardig gedaan, ondanks ook toen nu en dan een kleine blessure, maar voor de linksbackpositie staat er in principe al iemand anders..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef methodmich het volgende:
Van Frank Wielenga is toch nog wel een beetje afwachten hoe hij de hoofdklasse gaat verteren of niet? Wel iemand met volop inzet!
Proestquote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:37 schreef Angstgegner het volgende:
Als je dat denken nu eens aan de echte kenners van het zaterdagvoetbal overlaat... Op de eerste twee plaatsen eindigen Spakenburg en IJsselmeervogels, daarachter strijden Sparta Nijkerk, GVVV, Hoek en Kozakken Boys voor de plaatsen drie en vier. Niets meer en niets minder.
Toch jammer dat dit supertalent weer teruggaat naar Amersfoortquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:10 schreef methodmich het volgende:
SPARTA NIJKERK
[ afbeelding ]
Vorig seizoen: 7e
Trainer: Henny Lee (2e seizoen)
Vertrokken spelers: Guus Reurink (NVC), Frank Corba (Roda '46), Mitchell Poot (Nunspeet), Lopes Dinis Magalhaes, Raoul Henar, Gary Spier (allen SDC Putten), Henk van Essen (Bennekom), Tim van Breukelen (FC Breukelen)
Selectie
Doel: Harold Kruiskamp, Sven Onland, Robert Smallenburg, Henry Timmer (Be Quick ’28)
Verdediging: Marco Kints, Lennart Krijger, Tim Muller, Joris van Rooijen, Ivo te Velthuis
Middenveld: Niels Buijtenhuis, David Coonen (AGOVV Apeldoorn), Dwight Eind (FC Omniworld), Ruben de Goede (Bennekom), Dick Kooijman, Youssef Salama (Huizen), Wieger van de Ven (Be Quick 1887), Niels Vlugt (SDC Putten), Vahip Yildiz (Yeni Kirsehirspor, Turkije)
Aanval: Arjen van Dijk, Stefan Fredriksen, Albert van Nijhuis (SDC Putten), Marco van Rooijen (DOVO), Maurice van der Wilt (Spakenburg)
[ afbeelding ]
Albert van Nijhuis (rechts) keerde na 18 goals voor SDC Putten terug bij Sparta Nijkerk
Roda'46 speelt niet in Amersfoort maar in Leusden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:09 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Toch jammer dat dit supertalent weer teruggaat naar Amersfoort
quote:Tom tijd uitgeschakeld na gehechte meniscus
18 augustus 2009 - 11:29
ZAT B - GVVV moet het enige tijd stellen zonder Kevin Tom. De 30-jarige linkervleugelverdediger is maandag geopereerd aan zijn meniscus. Naar verwachting zal Tom een kleine twee maanden uit de roulatie zijn. "Dit is even wat minder", reageert Kevin Tom tegenover Hoofdklasse.org nuchter, terwijl hij met zijn been omhoog op de bank in zijn woonkamer zit. "Een pechgevalletje", noemt hij het.
"Tijdens de oefenwedstrijd van vorige week zaterdag tegen JVC Cuijk kwam ik licht in botsing met een tegenstander, waar ik een dikke knie aan overhield", begint Tom zijn verhaal. "De maandag en dinsdag daarop probeerde ik op de hometrainer wat in beweging te blijven, maar toen ik dinsdag eraf stapte, was het helemaal einde oefening. Na een bezoek aan de huisarts hoorde ik dat mijn knie op slot zat."
Nadat zijn knie eerst 'losgemaakt' werd, heeft Kevin Tom afgelopen maandag een kijkoperatie moeten ondergaan. Daar is zijn ingescheurde meniscus gehecht. "Over twee weken moet ik weer terugkomen om te kijken hoe het gaat. Het is nu even behelpen. Ik hoop snel weer wat te kunnen doen. Maar ik blijf liever iets langer aan de kant, dan dat ik in één van mijn eerste wedstrijden weer een klap krijg en dat ik er weer snel uit lig."
En daar is ook zo'n beetje alles mee gezegd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:18 schreef methodmich het volgende:
Spakenburg is begonnen met de districtsbeker. Men won dankzij een goal van Ruben Wilson met 1-0 van Huizen.
Maak je niet druk Da_Sandman. Bekijk de voorspellingen van vorig jaar maar van onze Nostradamus die zichzelf tot de kenners rekent.quote:
quote:Okorley stopt bij Hoek
22 augustus 2009 - 10:57
ZAT B - Kenneth Okorley heeft zich teruggetrokken uit de selectie van Hoek, zo valt te lezen op de website van de Zeeuwse hoofdklasser. De 21-jarige middenvelder is naar eigen zeggen het plezier in voetbal kwijt. Voorlopig zal hij ook niet op zoek gaan naar een andere club. Okorley kwam in de zomer van 2007 over van Axel.
Hoewel Okorley de stap naar het eerste elftal nooit echt kon zetten, zegt hij geen spijt te hebben van zijn keuze destijds: " Het is misschien een stap te hoog geweest. Ik ben er wel een betere voetballer geworden. Het is ook niet zo dat ik te weinig kansen heb gehad en dat ik daarom stop bij Hoek. Aan de spelersgroep ligt het ook niet. Ik ga alleen al een tijdje met minder zin naar de training. Dan kun je beter stoppen tot het gevoel terugkomt."
Okorley benadrukt dat hij niet de intentie heeft elders te gaan spelen. Er gaan geruchten over een overgang naar Axel en Terneuzen, maar die zijn volgens de aanvallend ingestelde speler onjuist: "Dat zijn geruchten die ik ook heb gehoord, maar er is voorlopig niets van waar. Dan had ik het voor de start van de competitie wel gedaan. Ik houd nog altijd vertrouwen in mezelf, maar ik heb een keuze gemaakt. En nu ga ik eerst eens een tijdje rust nemen."
www.hoofdklasse.orgquote:Kone speelt dit seizoen toch voor Hoek
27 augustus 2009 - 08:09
ZAT B - Wederom nieuws over zaterdaghoofdklasser Hoek. De Zeeuwen maken op de eigen website bekend dat Michael Kone dit seizoen toch voor de club zal spelen. Bovendien heeft men in de persoon van Mahamed N'Diaye een vervanger voor de naar Eendracht Aalst vertrokken Giovanni Siereveld gevonden. Joachim De Wilde, de Belg die onlangs naar Hoek leek te komen, komt dan weer niet.
De bij Anderlecht opgeleide Ivoriaanse linksback Kone groeide vorig seizoen uit tot smaakmaker bij Hoek. Men had hem gehaald van SK Londerzeel. Wegens veranderde privé-omstandigheden liet Kone eind vorig seizoen weten te vertrekken, maar een nieuwe verandering deed hem van gedachten veranderen.
Mahamed N'Diaye is eveneens een linksbenige verdediger. Hij kwam in het verleden uit voor AA Gent en KV Kortrijk. De Zeeuwen hebben overschrijving voor hem aangevraagd. Joachim De Wilde gaat vermoedelijk spelen voor het Belgische Wetteren, waardoor zijn komst naar Hoek van de baan is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |