Crack_quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Dan moeten mensen maar meer met de post sturen!
Jongetjequote:
Ooh okequote:
Pics or it didn't happenquote:
Of patat.quote:
En als je friet schrijft krijg je geen patat!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)oek/?zoekwoord=patat
Oke ik geef je gelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En als je friet schrijft krijg je geen patat!
Een bos friet voor de deur?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Het is friet.
Ik krijg wel post, en woon gewoon in de regio Utrecht. Alleen dus niet meer dagelijks. Alles goed en wel, maar het heeft voor mij dus totaal geen zin om weekbladen te nemen die op woensdag uitkomen, want die liggen er gewoon dus een dag langer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:20 schreef Morrigan het volgende:
Dat je geen post krijgt betekent nog niet dat er geen post bezorgd wordt. Of woon je in één of ander vaag dorpje.
Ik kan me niet voorstellen dat ze in een grote stad als Utrecht maar 4 keer per week de post bezorgen. Om welk tijdschrift gaat het eigenlijk? Toen ik zelf nog een abonnement op de DD had , gebeurde het wel eens dat die een tijd lang een dag later bezorgt werd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik krijg wel post, en woon gewoon in de regio Utrecht. Alleen dus niet meer dagelijks. Alles goed en wel, maar het heeft voor mij dus totaal geen zin om weekbladen te nemen die op woensdag uitkomen, want die liggen er gewoon dus een dag langer.
Sandd zit hier ook. Brengen die niet die Neckermann rommel?
Oke, dat zou het dus kunnen zijn. Het is nu sinds een week of 3. En het is daadwerkelijk van TNT.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Toen ik nog bij TNT/TPG/PTT werkte werd er in de zomer wel eens geschoven met de bezorgdagen van tijdschriften (in overleg met de verzender). Om op deze manier de rustige periode een beetje eerlijk te verdelen. En TS weet je wel zeker dat die tijdschriften nog door TNT worden bezorgd? Andere bezorgers als Sandd en Select hebben maar 2 of 3 bezorgdagen per week.
dat is hier ook het geval, maar geen enkele klacht helptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:30 schreef L.in het volgende:
TNT post bezorgt 6 dagen per week...ik zou ze opbellen, want betekent gewoon dat jouw postbode te beroerd is om netjes elke dag te lopen en jouw post opspaart.
Hier ook al een paar weken gemerkt inderdaad. Mij zal het een rotzorg zijn, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Toen ik nog bij TNT/TPG/PTT werkte werd er in de zomer wel eens geschoven met de bezorgdagen van tijdschriften (in overleg met de verzender).
Erm, wtf? Dit slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:30 schreef L.in het volgende:
TNT post bezorgt 6 dagen per week...ik zou ze opbellen, want betekent gewoon dat jouw postbode te beroerd is om netjes elke dag te lopen en jouw post opspaart.
Een bezorger van TNT post heeft z,n post wat bezorgt moet worden die dag niet thuis staan hea. Zo iemand moet op locatie eerst die shit gaan sorteren en dan bezorgen. Als je klaar bent moet je dat bevestigen op de locatie waar je ook gesorteerd hebt en dan mag je naar huis. Het is niet zo dat je zelf bepaald over hoe, wat en waarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:30 schreef L.in het volgende:
Waar haal je deze onzin nou weer vandaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:30 schreef L.in het volgende:
Helaas niet meer in alle gevallen waar. Tegenwoordig zijn er ook huisvrouwen en zulk soort mensen die alleen bezorgen. Voor hun wordt het gesorteerd op bepaalde punten neergezet. Echter maakt dat het nog niet makkelijk om 1x in de 2 dagen te lopen ofzo, omdat je dat de post van 2 dagen bij elkaar moet gaan voegen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Een bezorger van TNT post heeft z,n post wat bezorgt moet worden die dag niet thuis staan hea. Zo iemand moet op locatie eerst die shit gaan sorteren en dan bezorgen. Als je klaar bent moet je dat bevestigen op de locatie waar je ook gesorteerd hebt en dan mag je naar huis. Het is niet zo dat je zelf bepaald over hoe, wat en waar
Ja. Komt door het vrijgeven van de postmarkt. Concurenten kunnen goedkoop verzenden omdat ze maar 2,3 keer per week bezorgen en ze mensen per poststuk betalen en niet per uur. TNT is nog steeds verplicht (contract met de overheid) om 6 dagen per week te bezorgen, en probeerd dus op allerlei andere manieren de kosten te drukken.quote:
Misschien werk ik wel bij TNTpostquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar haal je deze onzin nou weer vandaan?
En toch is het zoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:23 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Erm, wtf? Dit slaat echt nergens op.
Dat is nieuw?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:28 schreef Remsjo het volgende:
Als je klaar bent moet je dat bevestigen op de locatie waar je ook gesorteerd hebt en dan mag je naar huis.
Wij krijgen nu ook al weken post van mensen uit de hele straat. Behalve telefoonrekeningen ook rouwbrieven.. ik ben dus part-time postbode nuquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:58 schreef Sinarades het volgende:
Mag je hier klagen? Ja toch.
Kreeg de post voor de buurman door onze brievenbus en de andere buurvrouw
kreeg onze post.
En dan nog de brieven die de TNT bezorger in een bundeltje reclamefolders door de brievenbus propt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |