abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71625516
vo het cwi moet ik blijve solicieteren. daarom typ ik vaak solicietatiebrieven om mijn uitkering te behouwe.
af en toe word ik uitgenodigd voor een gesprek. zo ook werd ik uitgenodigt voor een gesprek bij een kippenfabriek hie int wente
wat blijkt: zew waren mn brief kwijtgeraakt maar op een of andere manier stond ikwel in ze systeem nu moest ik dus alles overnieuw vertrelle en alsnog een nieuwe brief sture, had ik die ene voor niets gemaakt. dus ik kreeg een rondleiding.
achteraf bleek het bedrijff tog niet mijn pakkie-an. ik heb de baan dus na het gesprek afgewezen in afwachting tot wat beters.bijcwi heb ik gemeldt dat ik niet aangenomen ben wegens dat ze een betere kandidaat vondden.
de week daarop kreeg ik erges anders een betere baan(vuilnisbedrijf) maar ik had de vorige drag veel gedronken dus versliep me en kwam een uur te laat aan. heb alsnog een gesprekje gekregen want die mang had tijd maar vond het niet netjes van me, hij was een presies iemand verteldde hij. ik werd jammergenoeg niet aangenomen. de agelopen weken zit ik dus thuis en heb onderhandlangs nog geen sollicietatiegesprekje gehad, wel jammer. maar ook weer niet want ik behoud mijn uitkering. ma wil wel graag een baantj want ik ben dj en wil betere apparaatuur aanschafffen. en ik weet dat er foutjes in deze text zitten want mn toetsenbord is oud en ook aan vervanging toe dus ik moet echt een baantje uitkering is niet genoeg
dat was mn klacht
m/48/opzoek/vissen/cam/radiodj/single
intresse?
pi_71625527
Jezus, alleen die eerste zin al
Baby darling doll face honey
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:52:36 #3
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_71625531
verplichte solliecitaties topics van TS
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:52:39 #4
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_71625534
Troll, slotje
Op elke fokker past een bril.
pi_71625553
Wat een domme relkloon zeg.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_71625557
ik ben op de hoogte van schrijffouten. kan niets aan doen toetsenbord ligt aan duigen spaar nog voor een niewe
m/48/opzoek/vissen/cam/radiodj/single
intresse?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:53:31 #7
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71625560
volgens mij pas je het beste hangend op een hark.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:53:55 #8
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71625569
Neem nog maar een joint
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:53:56 #9
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_71625573
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:52 schreef DJ-Henk het volgende:
vo het cwi moet ik blijve solicieteren. daarom typ ik vaak solicietatiebrieven om mijn uitkering te behouwe.
af en toe word ik uitgenodigd voor een gesprek. zo ook werd ik uitgenodigt voor een gesprek bij een kippenfabriek hie int wente
wat blijkt: zew waren mn brief kwijtgeraakt maar op een of andere manier stond ikwel in ze systeem nu moest ik dus alles overnieuw vertrelle en alsnog een nieuwe brief sture, had ik die ene voor niets gemaakt. dus ik kreeg een rondleiding.
achteraf bleek het bedrijff tog niet mijn pakkie-an. ik heb de baan dus na het gesprek afgewezen in afwachting tot wat beters.bijcwi heb ik gemeldt dat ik niet aangenomen ben wegens dat ze een betere kandidaat vondden.
de week daarop kreeg ik erges anders een betere baan(vuilnisbedrijf) maar ik had de vorige drag veel gedronken dus versliep me en kwam een uur te laat aan. heb alsnog een gesprekje gekregen want die mang had tijd maar vond het niet netjes van me, hij was een presies iemand verteldde hij. ik werd jammergenoeg niet aangenomen. de agelopen weken zit ik dus thuis en heb onderhandlangs nog geen sollicietatiegesprekje gehad, wel jammer. maar ook weer niet want ik behoud mijn uitkering. ma wil wel graag een baantj want ik ben dj en wil betere apparaatuur aanschafffen. en ik weet dat er foutjes in deze text zitten want mn toetsenbord is oud en ook aan vervanging toe dus ik moet echt een baantje uitkering is niet genoeg
dat was mn klacht
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:54:12 #10
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71625578
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:53 schreef DJ-Henk het volgende:
ik ben op de hoogte van schrijffouten. kan niets aan doen toetsenbord ligt aan duigen spaar nog voor een niewe
wow, een toetsenbord die grammaticale fouten kan maken!!!
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_71625589
Jouw toetsenbord maakt spelfouten

Kansloos! Zoek gewoon een baan.
pi_71625593
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:53 schreef DJ-Henk het volgende:
In dat geval : STOP MET POSTEN
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_71625609
Een niet geslaagde poging tot humor. Helaas voor je.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:57:28 #14
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_71625661
Whahaham ik hoop dat je een grapje maakt. En zo niet.... hou maar op met solliciteren, geen bedrijf die jou in dienst neemt.
pi_71625662
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:52 schreef DJ-Henk het volgende:
dat was mn klacht
obvious troll is...

tevens fail

Je suis Charlie Sheen
pi_71625675
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:58:26 #17
263811 frastanz
verdammt weit weg.
pi_71625683
Ik heb hier gewoon geen woorden voor.
pi_71625687
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_71625694
leer eerst schrijven gozer
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_71625714
Dit is eigenlijk te erg.
pi_71625728
obvious troll is obvious
underground forever baby
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:00:15 #23
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71625730
Als je spelling in je sollicitatie-brieven net zo beroerd is als hier..
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_71625733
Hey TS. Jij vind op deze manier nooit een baan, vooral niet als je zo sollicitatiebrieven schrijft.
quote:
Ik heb veel rare dingen gezien op FOK! in de laatste 3 jaar, maar dit slaat echt alles
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_71625747
Leuke troll TS...
Maar niet heus.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')