Kun je ophouden met zo denigrerend te doen. Ik ben me er inmiddels wel bewust van dat ik 16 ben en dat dat blijkbaar zo bijster bijzonder is voor sommigen hier.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk..
Maar al die pubers zijn voor mij eender..
Wat is wolfseinde?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef Stroekie het volgende:
ojee wolfseinde goes gay. Patrick martens en guido wijers spelen een homo
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Kun je ophouden met zo denigrerend te doen. Ik ben me er inmiddels wel bewust van dat ik 16 ben en dat dat blijkbaar zo bijster bijzonder is voor sommigen hier.
Ze zijn bang dat als ze iets positiefs over je zeggen, ze meteen voor pedo worden uitgemaakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Kun je ophouden met zo denigrerend te doen. Ik ben me er inmiddels wel bewust van dat ik 16 ben en dat dat blijkbaar zo bijster bijzonder is voor sommigen hier.
En de rest zegt niks negatiefs, omdat ze bang zijn niet meer door iedereen aardig gevonden te wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat als ze iets positiefs over je zeggen, ze meteen voor pedo worden uitgemaakt.
Sorry, maar dit is onzin voor je leven. Hier wordt over alles en iedereen gebitched. Over mij dat ik 33 ben mijn gedweep met DN, over Wonderer en haar ambivalente sekse (weet zou gauw geen andere omschrijving), over Ang3l en zijn alfabetgeslet, over TMM's fascinatie voor randgroepjongeren, over SJM's wispelturigheid en Justin Timberlake-obsessie. En jij bent vooral heel erg 16 inderdaad. Als je met iets anders geplaagd wil worden, kom dan maar met iets wat dat overstijgt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Precies. Terwijl mij dat niet zo veel kan schelen. Ik vind het veel leuker hier wat te stoken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de rest zegt niks negatiefs, omdat ze bang zijn niet meer door iedereen aardig gevonden te worden.
Je meent het nog veel harder!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Precies. Terwijl mij dat niet zo veel kan schelen. Ik vind het veel leuker hier wat te stoken..
De mensen die me IRL kennen weten wel dat ik dat niet zo meen.
Ehm nee, echt nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat als ze iets positiefs over je zeggen, ze meteen voor pedo worden uitgemaakt.
Valt er over mij nog wat te zeiken of is dat er inmiddels niet meer bij?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is onzin voor je leven. Hier wordt over alles en iedereen gebitched. Over mij dat ik 33 ben mijn gedweep met DN, over Wonderer en haar ambivalente sekse (weet zou gauw geen andere omschrijving), over Ang3l en zijn alfabetgeslet, over TMM's fascinatie voor randgroepjongeren, over SJM's wispelturigheid en Justin Timberlake-obsessie. En jij bent vooral heel erg 16 inderdaad. Als je met iets anders geplaagd wil worden, kom dan maar met iets wat dat overstijgt..
Ja, je zeikt nogal veel de laatste paar wekenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Valt er over mij nog wat te zeiken of is dat er inmiddels niet meer bij?
Ben ik echt zo saai dat mijn leeftijd het ergste is wat je kunt verzinnen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is onzin voor je leven. Hier wordt over alles en iedereen gebitched. Over mij dat ik 33 ben mijn gedweep met DN, over Wonderer en haar ambivalente sekse (weet zou gauw geen andere omschrijving), over Ang3l en zijn alfabetgeslet, over TMM's fascinatie voor randgroepjongeren, over SJM's wispelturigheid en Justin Timberlake-obsessie. En jij bent vooral heel erg 16 inderdaad. Als je met iets anders geplaagd wil worden, kom dan maar met iets wat dat overstijgt..
Moet ik nou van iedereen gaan opsommen waarmee die te pesten is?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Valt er over mij nog wat te zeiken of is dat er inmiddels niet meer bij?
Net als vroeger.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, je zeikt nogal veel de laatste paar weken
Mij mag je overslaan. Dat scheelt al een hoop.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Moet ik nou van iedereen gaan opsommen waarmee die te pesten is?
Graag, ik waardeer eerlijkheid nogal momenteel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand wil buitengesloten worden he.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, sociale uitsluiting is één van de meest verschrikkelijke dingen die je kan gebeuren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Niemand wil buitengesloten worden he.
Dat roept wat herinneringen opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, sociale uitsluiting is één van de meest verschrikkelijke dingen die je kan gebeuren.
Er is toch een enorm verschil.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haal de afkortingen SAJ en SJM altijd door elkaar. Maar ik denk vaak in beide gevallen dat het Stuart.Allen.Jones is.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
ik zeik niet en er valt over mij niks te zeikenOver je tripjes naar A'dam, over jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en over je nachtuilerige nietsdoen?
.
Ja, ik zie het verschil ook wel hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is toch een enorm verschil.
Stuart.Azijn.Jones.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Graag, ik waardeer eerlijkheid nogal momenteel.
Hee, heb ik eindelijk jouw rol overgenomen?quote:
Van Dimitri Verhulst.quote:
Ik ben balsamico, jij bent meer schoonmaakazijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hee, heb ik eindelijk jouw rol overgenomen?
Een bakje met balsamico met een beetje dreft vangt fruitvliegjes prima.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben balsamico, jij bent meer schoonmaakazijn.
Laat dat maar aan 24hPMSguy over.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:34 schreef Ang3l het volgende:
ZIjn we weer aan het azijnpissen hiero?
Doe je meequote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:34 schreef Ang3l het volgende:
ZIjn we weer aan het azijnpissen hiero?
wat isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Over je tripjes naar A'dam, over jeen over je nachtuilerige nietsdoen?
.
Ok *flapt 'm er uit*quote:
Kut. Je hebt nog gelijk ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een bakje met balsamico met een beetje dreft vangt fruitvliegjes prima.
Je bent niet alleen lekker, maar ook nog eens handigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kut. Je hebt nog gelijk ook..
Wauw! Dat is een flinke.quote:
Zo groot dat ie tegelijk in al die landen (en steden) is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wauw! Dat is een flinke.![]()
Dat verklaart waarom half gay Eindhoven, Mexico, Parijs, Berlijn, Rome, Barcelona en vast nog wat andere steden achter jou aan komt.
Bukken! Ang3l draait zich om! Swooosjh!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo groot dat ie tegelijk in al die landen (en steden) is.
waarmee?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, don't you start.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wauw! Dat is een flinke.![]()
Dat verklaart waarom half gay Eindhoven, Mexico, Parijs, Berlijn, Rome, Barcelona en vast nog wat andere steden achter jou aan komt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is het met happertjes, groter dan?
Bonnie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lekker wezen drinken bonnie?
*maakt de foto wat lichter*quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bukken! Ang3l draait zich om! Swooosjh!
Phew! Net zo'n schilder met een ladder op z'n schouder..
Als nuno bonnie is ben jij violaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bonnie?das NUNO, ik mag niet eens in zijn schaduw staan. Die is de uberbonnie.
We zijn even naar el pueblo geweest, Daar ben ik in 15 jaar niet meer geweest. Tis nog steeds hetzelfde. die oude barretjes etc...
ik vind het nog redelijk snel gaan hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
Nog steeds dit topic? Normaliter schieten jullie er doorheen.![]()
de pleuris voor je, bitchquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als nuno bonnie is ben jij viola
Het scheelt als er niet de hele tijd van die vervelende Madonnadoratieposts tussen zitten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
Nog steeds dit topic? Normaliter schieten jullie er doorheen.![]()
en bij het ontbijt, lunch, dinee, tussendoortje, het zwembad enz.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de pleuris voor je, bitch![]()
ik drink alleen in vakantie, feestjes e.d. (en op dagen die eindigen op -dag)
ik ook van jou, bitchquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het scheelt als er niet de hele tijd van die vervelende Madonnadoratieposts tussen zitten.
Ja dat is toch ook wat ik zeg eigenlijk? Nu zijn er niet zo veel posts, toen dat concert nog moest komen welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ook van jou, bitch![]()
zoveel adoratiepost doe ik niet. Alleen naar de aanloop naar het concert toe. U can't deny that.
u crazy bitch, echt niet!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en bij het ontbijt, lunch, dinee, tussendoortje, het zwembad enz.
als je maar genoeg op hebt is het altijd vakantie jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch, echt niet!![]()
![]()
En het is vakantie dus het telt niet.
Jawel,. maar je doet net of ik het alleen maar over haar had en das niet waar ik had het ook over my rotten life. Dus best wel genuanceerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat is toch ook wat ik zeg eigenlijk? Nu zijn er niet zo veel posts, toen dat concert nog moest komen wel.
nee je moet het omdraaien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je maar genoeg op hebt is het altijd vakantie ja
u skankquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:07 schreef Ang3l het volgende:
De jongen van de Pathé die me op ene wel ERG vriendelijke wijze de pathe unlimited card verkocht.... en steeds glimlacht als ik naar de bios ga.... spreekt me zojuist aan op gay.nl
Ow, en G_E.... de jongen van de schoenenzaak zwaait steeds naar me als ik voorbij kom
I worked my angelic charms on them!
mieke heeft nu toch voor onbepaalde tijd vakantie ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je maar genoeg op hebt is het altijd vakantie ja
ik trap er niet in hoor je hebt het altijd over een wijntje hier en een wijntje daar, flesje zus, flesje zo.quote:
Wat nou?! Ik doe er toch niks mee?!quote:
*jaloers is*quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en G_E.... de jongen van de schoenenzaak zwaait steeds naar me als ik voorbij kom
maar jij drinkt alleen melk en kraanwater?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik trap er niet in hoor je hebt het altijd over een wijntje hier en een wijntje daar, flesje zus, flesje zo.
i don't need to defend myself.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik trap er niet in hoor je hebt het altijd over een wijntje hier en een wijntje daar, flesje zus, flesje zo.
Ga je daar nooit op in? Het blijft bij flirten? Ook al is ie a hot fuck?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat nou?! Ik doe er toch niks mee?!
Ik flirt alleen! I like to flirt
cola, 7up, ijsthee en waterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij drinkt alleen melk en kraanwater?
Long Island ice teaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
cola, 7up, ijsthee en water
nee wijn is te min voor meneer. He's rolling with the big boys. Whisky and shit. (of was het een appletini?) ik haal dat altijd door elkaar.)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij drinkt alleen melk en kraanwater?
Ja inderdaad! want bijvoorbeeld groen water is ook geen water...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i don't need to defend myself.
ja, sinds ik in spanje zit. Trouwens een doorslobbertje telt niet. En bijna elke dag komen er weer familieleden langs die ik een tijd niet heb gezien en ja dan komt wijn en de hapjes op tafel.
juist!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja inderdaad! want bijvoorbeeld groen water is ook geen water...
ergo heb ik gelijk want je drink welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i don't need to defend myself.
ja, sinds ik in spanje zit. Trouwens een doorslobbertje telt niet. En bijna elke dag komen er weer familieleden langs die ik een tijd niet heb gezien en ja dan komt wijn en de hapjes op tafel.
jij gaat toch nooit uit? Bij nacht en ontij zit je altijd hierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
cola, 7up, ijsthee en water
en alcohol alleen als ik uit ga.
ja! maar niet voor het ontbijt zoals jij suggereertquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ergo heb ik gelijk want je drink wel![]()
niet vaak nee dus kan ik mike lastig vallen zonder hypocriet te zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat toch nooit uit? Bij nacht en ontij zit je altijd hier
Sukkelquote:
Alsof mike lastig vallen en wel hypocriet zijn een probleem isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet vaak nee dus kan ik mike lastig vallen zonder hypocriet te zijn
Maar bij alle andere dingen die ik noemde dus wel ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja! maar niet voor het ontbijt zoals jij suggereert![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sukkel
Nee hoor meneer Agent. Ik heb niet gedronken. Alleen doorslobbers... Nja dat daar Alcohol inzit is niet erg. Want dat telt niet.
I know! Maar ik liep er dus laatst langs richting de Selexyz en keek naar binnen. Hij zag me, ik zag hem, en hij lachte en zwaaide heel lief naar mequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*jaloers is*
Die is zo schattig..
miauw to u tooquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof mike lastig vallen en wel hypocriet zijn een probleem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |