u skankquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:07 schreef Ang3l het volgende:
De jongen van de Pathé die me op ene wel ERG vriendelijke wijze de pathe unlimited card verkocht.... en steeds glimlacht als ik naar de bios ga.... spreekt me zojuist aan op gay.nl
Ow, en G_E.... de jongen van de schoenenzaak zwaait steeds naar me als ik voorbij kom
I worked my angelic charms on them!
mieke heeft nu toch voor onbepaalde tijd vakantie ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je maar genoeg op hebt is het altijd vakantie ja
ik trap er niet in hoor je hebt het altijd over een wijntje hier en een wijntje daar, flesje zus, flesje zo.quote:
Wat nou?! Ik doe er toch niks mee?!quote:
*jaloers is*quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en G_E.... de jongen van de schoenenzaak zwaait steeds naar me als ik voorbij kom
maar jij drinkt alleen melk en kraanwater?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik trap er niet in hoor je hebt het altijd over een wijntje hier en een wijntje daar, flesje zus, flesje zo.
i don't need to defend myself.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik trap er niet in hoor je hebt het altijd over een wijntje hier en een wijntje daar, flesje zus, flesje zo.
Ga je daar nooit op in? Het blijft bij flirten? Ook al is ie a hot fuck?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat nou?! Ik doe er toch niks mee?!
Ik flirt alleen! I like to flirt
cola, 7up, ijsthee en waterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij drinkt alleen melk en kraanwater?
Long Island ice teaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
cola, 7up, ijsthee en water
nee wijn is te min voor meneer. He's rolling with the big boys. Whisky and shit. (of was het een appletini?) ik haal dat altijd door elkaar.)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij drinkt alleen melk en kraanwater?
Ja inderdaad! want bijvoorbeeld groen water is ook geen water...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i don't need to defend myself.
ja, sinds ik in spanje zit. Trouwens een doorslobbertje telt niet. En bijna elke dag komen er weer familieleden langs die ik een tijd niet heb gezien en ja dan komt wijn en de hapjes op tafel.
juist!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja inderdaad! want bijvoorbeeld groen water is ook geen water...
ergo heb ik gelijk want je drink welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i don't need to defend myself.
ja, sinds ik in spanje zit. Trouwens een doorslobbertje telt niet. En bijna elke dag komen er weer familieleden langs die ik een tijd niet heb gezien en ja dan komt wijn en de hapjes op tafel.
jij gaat toch nooit uit? Bij nacht en ontij zit je altijd hierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
cola, 7up, ijsthee en water
en alcohol alleen als ik uit ga.
ja! maar niet voor het ontbijt zoals jij suggereertquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ergo heb ik gelijk want je drink wel![]()
niet vaak nee dus kan ik mike lastig vallen zonder hypocriet te zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat toch nooit uit? Bij nacht en ontij zit je altijd hier
Sukkelquote:
Alsof mike lastig vallen en wel hypocriet zijn een probleem isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet vaak nee dus kan ik mike lastig vallen zonder hypocriet te zijn
Maar bij alle andere dingen die ik noemde dus wel ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja! maar niet voor het ontbijt zoals jij suggereert![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sukkel
Nee hoor meneer Agent. Ik heb niet gedronken. Alleen doorslobbers... Nja dat daar Alcohol inzit is niet erg. Want dat telt niet.
I know! Maar ik liep er dus laatst langs richting de Selexyz en keek naar binnen. Hij zag me, ik zag hem, en hij lachte en zwaaide heel lief naar mequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*jaloers is*
Die is zo schattig..
miauw to u tooquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof mike lastig vallen en wel hypocriet zijn een probleem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |