waaaaaaaaaah!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:02 schreef liessa het volgende:
ben weer bij Xenos geweest...
- herfst muffinvorm (3 bladeren, 3 pompoenen)
- halloween muffinvorm (6 spookjes)
- uitsteekvormen (grote: spook, heks, pompoen en vleermuis)
- muffin cups hart
- muffin cups ster
Ik ga lekker bakken voor van de week!
't Was niet zo'n mandoline... Leek eerder op een soort gehaktmolentje oid.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:27 schreef Amthezia het volgende:
De bento's zien er wel lief uit hoor!!! Maar inderdaad met rijst werken is niet makkelijk! Ik heb er ook al wat mislukte pogingen opzitten. Het belangrijkste is: rijst supergoed aanstampen en gladstrijken met de hand, daarna een heel dun laagje sesamzaad gebruiken.
En, die noedel maak machine, is dat niet zoiets als een mandoline?
[ afbeelding ]
Mijn bento vandaag is:
[ afbeelding ]
Er zit in: Couscoussalade met veel paprika en tomaat. Pitabrood, pompoenspread, pompoenpitten en een pruim.
Stervormpjes zijn van Xenos.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:39 schreef Amthezia het volgende:
Ohh die sterrentjes muffin vormen!! *jaloerrrrs* Zeer cool!
Arual, hoe maak je die haasjes eieren? Ziet er wel leuk uit met kleur stof ook! Super hoor!!
Oh die paddestoelen, wat gaafquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:23 schreef MandyF het volgende:
Hallo! Ik ben ook nieuw hier. Lees wel al een tijdje mee en heb besloten gezellig mee te kletsen
Ik ben net begonnen met Bento-en, doe het nu ongeveer 2 weken en vind het geweldig!
Mijn bento's (en andere creativiteiten) show ik op mijn blog: http://mandysf.blogspot.com
En de bento die ik laatst mee had naar mijn werk:
[ afbeelding ]
Boven: Rucola salade met pasta, zalm, radijsjes en paranoten. Worteltjes en druiven.
Onder: Notenmix, Fruit uit de vriezer en haverkoekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |